1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Plopeanu Alin, 19 Ian 2021.

  1. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Salutare tuturor!
    Audi A6 C7 2.0 TDI 190 Cp nu baga caldura deloc pe partea dreapta nici pe grilele de la piept nici pe la parbriz nici la picioare si nici in spate,am cautat pe forum dar nu am gasit postata aceasta problema la nimeni,in data de 26 ianuarie am programare la Porsche Timisoara pana atunci nu am gasit loc liber.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Invatati ca scrieti = intrebati degeaba pana nu faceti diagnoza la sistemul AC. Adica verifica ce am mai repetat pe alte topicuri adica sa controlezi clapete / flapsuri / servomotorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa mergi la electrician profesionist pentru ca sa faca diagnoza la sistemul de AC mai precis la clapete / flapsuri / servomotorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa faca un Basic settings la sistemul AC si la sistemul HVAC.
    Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Mergi la un profesionist care te poate ajuta si pe urma scrii pe forum.
    Nu suntem la ghicitoare aici pe forum. Scrie ulterior cum ai rezolvat problema pentru ca ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  3. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Astazi am fost cu masina la reprezentanta Audi Porsche Timisoara si in urma diagnozei se pare ca tot ce tine de partea electrica, motorase, clapete si tot ce o mai avea ea pe acolo este perfect functional. Nu a fost gasita nicio eroare. Solutia oferita de cei de la reprezentanta este de spalare a instalatiei de racire (cel mai probabil calorifeul de caldura din bord infundat) asa a fost raspunsul primit in urma diagnozei.
    Costurile pentru spalarea instalatiei sunt de 2.800 lei. Daca nu se remediaza problema dupa spalare atunci trebuie schimbat si radiatorul de incalzire = caloriferul din bord care costa 1.500 lei.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu e mai “inteligent” sa il schimbi direct cu 1500 ron decat sa speli instalatia cu 2800 ron ca dupa sa ajungi tot la pasul 1 ?
     
  5. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Asa am zis si eu dar baiatul de acolo a zis ca, chiar daca schimb caloriferul de caldura instalatia tot trebuie spalata pentru ca altfel se infunda din nou caloriferul.Asa poate scap doar cu 2.800 lei spalatul si doar in cazul in care nu se poate desfunda, schimbam si caloriferul din bord. :)
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar nu e canalizare, circula antigel prin instalatie. Mi-e greu sa cred ca s-a infundat caloriferul, masina ta avand putin peste 3 ani.
    Totusi, nu e inca in garantie ?
     
  7. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Nu este in garantie. Masina am cumparat-o anul trecut de la un dealer in leasing si am avut garantie 6 luni. Am vorbit cu cineva la un service in oras la mine si o sa merg acolo sa curatam instalatia a zis ca dureaza maxim 2 ore. La reprezentanta trebuia sa o las 2 zile (probabil trebuia sa o tina mai mult la uscat) :) Revin cu detalii. :)
     
  8. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Astazi am fost la un service si mecanicul a desfacut futunurile care intra in radiatorul de habitaclu si cu o pompa pentru recircularea lichidelor a bagat apa calda in radiator. Pe retur apa curgea cu debit foarte bun adica iesea plin furtunul fara nici un pic de mizerie. Am bagat apa si pe retur si la fel, apa circula prin radiator fara probleme. Am pus in apa si solutie pentru curatarea radiatoarelor dar nu a iesit niciun gram de mizerie. Am montat la loc furtunurile si apa a ajuns la 90 grade.
    Am pus mana pe furtunurile care intra in radiatorul de habitaclu si ambele sunt fierbinti. Nu stiu ce sa-i mai fac. Problema a ramas aceasi adica partea stanga baga caldura partea dreapta deloc. Mai ramane sa ma duc sa-i mai fac o diagnoza la alta reprezentanta in alt oras, sa vad daca acolo gasesc vreo problema de natura electrica, pentru ca cei de la reprezentanta Audi Timisoara nu au gasit.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu ti-am zis ca imi venea greu sa cred diagnosticul “calorifer infundat” in conditiile in care masina ta are 3 ani.

    Deci caloriferul se incalzeste, doar ca nu iti ajunge caldura decat pe partea stanga.

    Dupa mine, problema ta este legata de voletii raspunzatori pentru distribuirea fluxului de aer.
    Nu stiu la modelul tau daca ai clapete pe carcasa aerotermei, trebuie cautat prin ETKA.
     
  10. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Sincer si mie mi-a venit greu sa cred ca ar putea fi caloriferul infundat, dar tinand cont ca totusi sunt la repezentanta si nu la nea Ion in gradina am zis ca stiu ei ceva pentru ca doar sunt meseriasi si au testere omologate Audi, etc., etc. Dar, sincer mi s-a parut ciudat si cum au pus problema: spalam instalatia dupa aia schimbam caloriferul si vedem daca functioneaza. Adica ceva in genul lasa si tu vreo 800-900 de Euro si vedem noi daca ii putem face ceva.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact asta face reprezentanta, le ia prin eliminare, pe banii tai.
     
  12. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Aceeași problemă am avut-o eu acum o lună la un Passat. Si eu la fel am crezut ca e de la radiatorul de căldură și nu a fost așa. Am demontat radiatorul / caloreiferu de caldura, l-am curățat cu toate că era curat nu ieșea mizerie din el. La mine era un motoras blocat care deschidea acele clapete pentru aer rece si cald. Dupa schimbarea piesei nu am mai avut probleme.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut,
    Cumva, cineva, vreodata a reusit sa "desfunde" un calorifer din bord la Audi A6 Mie iarna nu imi baga caldura bine in masina, un coleg mi-a spus ca e caloriferul. Il cred, dar voiam sa stiu daca e posibil ca ala sa fie demontat si desfundat cumva. Exclus bagat cine stie ce substante in instalatie, exista posibilitatea de spargere sau sa infunde si atunci ma apuc sa caut mocheta in masina. De nu, il schimb si gata.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multi le-au "desfundat" dar in scurt timp tot la inlocuire au ajuns sau vor ajunge.
    E greu sa il cureti 100%, il vei curata doar partial si odata cu asta vei "deranja" depunerile care incet si sigur ti-l vor infunda la loc.
     
    bx3m apreciază asta.
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Ma gandeam eu. In plus, intre timp am mai cautat si se pare ca majoritatea celor care au reusit sa faca o curatare/desfundare a radiatorului ala au ajuns intr-un final tot la schimbare, se pare ca se infunda destul de repede la loc.
     
  16. dan stefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A6 c7
    Și eu la fel am patit sa se infunde caloriferul. L-am curățat dar degeaba. Functiona o săptămâna pe urma iarăși facea probleme. Când l-am demontat avea foarte multe depuneri.
     
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Neata!
    Ieri m-am incumetat si am facut o spalare a radiatorului. Din pacate, sau din fericire, nu a iesit niciun pic de mizerie din el... atat ce era initial in el, cat si spalarea cu solutie LM si clatirile ulterioare nu au scos gram de "ceva", nimic. Ar fi posibil totusi sa fie ori de la unitatea de clima, care ocazional mai da cate o eroare, ori de la unul din motorasele alea de recirculare, si il banuiesc pe cel care da drumul si aerului proaspat. O sa incerc sa imi fac azi un pic de timp si sa fac schema aia cu scos mufele pe rand. Problema mare aici este ca am gasit atatea variante ale motoraselor astea, cu B, E, D in coada, de nu stii pe care sa il iei, iar vanzatorii spun ca trebuie neaparat sa fie pe cod, altfel nu se potriveste. Dar, pe motorasele mele nici macar nu gasesc codul de Audi, ci doar un cod Denso ZBAT0045D08...
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nevoie de inlocuire.
    Motorasul din interiorul modulului rareori da probleme.

    Problema este la potentiometru, care este o bucata de plastic cu 2/3/4 pini si un disc ce activeaza tija.

    E cam greu de curatat deoarece fiind de dimensiuni mici, risti sa deformezi ori discul ori suportul de prindere la demontare.

    Desfa motorasul, fa-i o poza la interior si incerc sa iti caut eu potentiometrul la vanzatorul de pe Aliexpress, de unde le iau eu.
     
    bx3m apreciază asta.
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Sa vad cum ma descurc cu timpul. Sper sa reusesc azi. Faza e ca ce erori am gasit, spuneau doar ca se cere o valoare, iar motorasul sta in alta, deci nu e complet mort.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu face cursa completa din cauza depunerilor dintre disc si circuitul potentiometrului.
     

Distribuie pagina asta