1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Plopeanu Alin, 19 Ian 2021.

  1. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Si cu toate astea, poate sa faca bine calibrarea?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atata timp cat sunt depuneri pe lamelele din interior, motorasul nu va face cursa corecta.
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Asta zic si eu, nu ar trebui sa nu poata face calibrarea corect?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai stiu eu la peste cat % considera VCDS-ul calibrarea ok ?
     
    Andrey Dan apreciază asta.
  5. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Salutare,
    Si eu am probleme cu, caldura adica pe partea dreapta nu baga cald dar in stanga baga ok. Am incercat si eu sa curat radiatorul si tot sistemul de racire cu solutie speciala cumparata din reprezentanta dar fara niciun rezultat.
    Astzi am fost la cineva si a desfacut acele plastice din partea stanga de la pedale si am desfacut si torpedoul si am avut acces la radiator dar din pacate nu am putut sa pun mana decat pe lateralele adica pe capace si am observat ca sunt fierbinti de sus pana jos si partea cu tevile de alimentare si partea opusa din dreapta. Acum parca nu imi vine sa cred ca este infundat radiatorul iar pe partea electrica nu am nici o eroare.
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu nu cred ca o masina de 3,5 ani sa aiba infundat caloriferul de caldura.
     
  7. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Si mie imi vine greu sa cred ca este infundat radiatorul dar am fost cu ea si la reprezentanta iar acolo mi s-a spus ca trebuie spalata instalatia costul fiind de 2.600 lei iar daca nu functioneaza caldura o sa schimbe radiatorul si pentru asta costul este de 1.500 lei.
     
  8. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Glumeti baietii astia de la Reprezentanta, dar na au si ei clientii lor...una peste alta diagnoza ce spune, ce erori ai ?
    Eu banuiesc motorasele, mai exact potentiometrele ca fiind cauza problemei.
     
  9. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Nu am nici o eroare pe partea electrica.
     
  10. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Scuze, mi-a scapat partea din prima postare cand mentionai ca nu ai erori.
    Grupul VAG este recunoscut pentru "problemele" create de motorasele pentru directionarea flapsurilor, eu zic totusi sa mai pui inca odata diagnoza (VCDS...fie ea si clona) sa incerci un Basic Settings, ceva nu se leaga in toata povestea asta.

    Ca si o completare la ceea ce am mentionat mai sus, inainte de asta incearca sa pui pe HI doar partea dreapta si vezi daca baga caldura.
    O alta cauza posibila ar putea fii si senzorul de temperatura, pentru test poti sa faci schimbul intre senzori (stanga cu dreapta) . Bafta
     
    Ultima editare: 12 Oct 2021
  11. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Astazi s-a mai uitat odata mecanicul la acele clapete din partea dreapta si este o parghie mai sus in bord care se misca foarte putin doar cativa milimetri.
    Acum tind si eu sa cred mai mult ca este o problema la vreo clapeta care probabil ca nu inchide complet pentru ca in spate vine aer cald pe ambele parti parca este putin mai fierbinte pe stanga dar o diferenta foarte mica, diferenta mare este la grila dreapta de la usa si cea de sus de la parbriz pe grilele alea doua, vine doar putin caldut aerul.
    Legat de calorifer infundat nu stiu daca se mai poate pune problema din moment ce capetele radiatorului sunt fierbinti la atingere, adica si partea cu tevile de alimentare si partea din spate, am acces la capetele radiatorului prin stanga pe la pedale si prin dreapta pe la picioare.
     
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Dpmdv este destul de clar ca problema este la de la senzor temperatura sau flapsuri/voleti/motorase/actuatoare. Chiar saptamana trecuta la B6 am patit ceva asemanator tot pe partea dreapta dar in schimb eu am avut si eroare cand am scanat HVAC, am facut o adaptare a flapsurilor si si-a revenit, baga cald peste tot. La masina mea ar fi de asteptat sa fie caloriferul de bord dupa 18 ani de folosinta :)...ceea ce la tine nu cred ca se pune problema.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    99% e de la motorasele alea, nu de la radiator. Normal ca la reprezentanta vor sa iti faca o shaorma cu de toate, dar nu pot sa nu ma intreb cum naiba o spalare de sistem lichid racire costa 2600 de lei, in conditiile in care un radiator de caldura costa vreo 1200 de lei si costa schimbarea lui 1500 tot acolo, in acelasi service... Ce dracu' fac de 2600 de lei? Au o pompa si circula lichidul ala... Doamneeeee...
     
  14. stefan s

    stefan s 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0diesel 2013
    Am un A6 C7 cu aceeași problemă, cred. Am cumparat-o de 1 luna si nu baga căldura mai deloc. Am schimbat termostatul, sta apa la 90 grade , pe stanga baga cald dar pe dreapta nu, nici pe față nici pe spate. Pe dreapta am desfăcut sa vad motorasele si par ok. Sunt 6 bucati.
    Am vorbit cu fostul proprietar si i-a făcut o curățare acum exact 1 an pentru ca nu băga căldura deloc. Ai găsit o rezolvare ?
     
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Inca nu, in weekend vreau sa schimb senzorul de temperatura exterioara si sa desfac motorasele de recirculare aer. La mine nu e ca nu baga deloc, ci baga tarziu si slabut. Intr-un final se incalzeste in masina, dar nu cum cred eu ca ar trebui.
    Cauta si pune tester pe ea, motorasele si clapetele par ok dar sa nu ai eroare pe ele.
     
  16. stefan s

    stefan s 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0diesel 2013
    Pe test nu da nimic. Motorase am desfăcut, 4 din ele, dar nu am găsit nimic deosebit.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici nu ai ce sa gasesti, trebuie sa desfaci bucati potentiometrul din motorasele respective ca sa vezi daca exista coroziune sau depuneri pe lamelele de contact.
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Adica ceea ce intentionez sa fac ca incercare imediata. Sper sa isi revina.
     
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Vizual pe exterior nu ai ce defect sa vezi la "motorase", alea nu se rupt/sparg de la sine dar asa cum ti s-a spus si se stie potentiometrele astea cedeaza in timp.Se desfac destul de usor dar inca odata vizual este cam greu sa iti dai seama ca sunt ok sau nu...se verifica prin masurare sau cel mai bine cumperi de la inceput potentiometre noi care sunt extrem de ieftine in comparatie cu intreg ansamblul.

    Eu nu cred ca problema ta provine de acolo pt ca...potentiometrul da comanda la motoras, motorasul actioneaza flapsul...dpmdv ar fii trebuit sa ai eroare la scanare.

    Eu as verifica senzorul de temperatura, as schimba stanga cu dreapta..daca nici de acolo nu este, as schimba caloriferul de bord, nu as mai pierde timpul cu spalare, este mult mai sigur sa il schimbi direct.

    Bafta
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Stiu, vizual s-ar fi vazut ceva inca dinainte sa le dau jos. Dar, le-am dat jos, numai ca inauntru nu este un potentiometru, ci o rotita care sta pe un magnet. Tot ansamblul parea OK, uns, doar ca dupa re-asamblare motorasul respectiv nu mai merge. Calibrarea esueaza, asa ca, am sa caut alte motorase sa le inlocuiesc pe amandoua. Si da, cred ca problema mea poate fi legata de ceea ce se intampla acolo. Intr-o dimineata in care afara erau 7 grade, iar inauntru vreo 9-10, sistemul imi raporta ca incalzirea auxiliara nu porneste pentru ca nu sunt indeplinite conditiile. Ori, daca temperatura este unde trebuie, mai exista o conditie ca sistemul sa nu aiba erori, iar al meu are, fix pe motorasele astea doua... Caloriferul de bord, l-am spalat, ma rog, clatit, pentru ca a iesit apa curata din el, fara nicio problema, presiune corecta, deci nu e nimic de acolo, mai ales ca inainte de asta am verificat si furtunele, si amandoua erau la fel de calde, turul si returul.
     

Distribuie pagina asta