1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina A6 C5 - caloriferul din masina - incalzirea suplimentara cu rezistenta electrica

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 29 Oct 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca te referi la ventilatorul din masina are o rezistenta termica atasate pe ventilator care trebuie inlocuita si mai ales trebuie curatat ventilatorul. In plus in motorul ventilatorului sunt niste carbuni care se consuma. De obicei tot ce ti-am spus eu, nu merita sa faci pentru ca mai bine iti cumperi un ventilator nou marca Valeo.
    Demontezi ventilatorul si vezi mai departe ce ai de facut. Intai iti recomand si o diagnoza la cineva care stie bine sa umble cu VCDS-ul si stie bine ELSA sa te indrume pe partea de electrica. Bafta
     
    Ultima editare: 8 Noi 2017
  2. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Sal ! Am o noua problema,acum 2 zile,am schimbat radiatoru de apa si de atunci nu mai am caldura ( baga ceva caldura ,dar asa amortit ). Poate cineva sa ma ajute cu un sfat ? P.s. Mentionez ca ventilatorul functioneaza la capacitate maxima
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adu temperatura antigelului la 90 grade si lasa clima sa mearga pe ECON la temperatura si viteza maxima, dupa aceea verifica daca mai e nevoie sa completezi cu antigel. In felul asta faci aerisirea instalatiei.
     
  4. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Multumesc audi66
     
  5. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Am facut si cum mi ai spus'dar tot nu baga caldura
     
  6. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Salutare colegi
    Am si eu o problema cu clima,nu mai imi merge incalzirea, imi baga tot rece chiar daca e setat la 28 de grade si afara sunt 5.
    Masina de care vorbesc e un a6 2.5 tdi quatrro automată din 2000.
    Ma puteți ajuta cu un sfat?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa citesti integral acest topic. In plus citesti toate topicurile existente pe forum din toate ariile despre caloriferul de caldura. Nu ne repetam cu raspunsurile deja enuntate/mentionate.
     
  8. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Am fost la electrician cu masina si a constatat ca am caloriferul de caldura înfundat.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il schimbi si ai rezolvat problema. Cumperi doar marca Denso daca nu ai bani de original asa cum ar trebui. Restul NU se potrivesc la tevi si / sau au tevile prea scurte. Bafta.
     
  10. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Mutumesc moderatorilor,ca îmi arata unde trebuie să postez...
    Am vrut sa va intreb, ca pretul de 500 de ron pt manopera fara piese e ok.?
    Mie mi se pare un pic umflat.
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu o sa iti raspund la intrebare pentru ca s-a mai discutat treaba asta , de ce e asa scumpa manopera. Poti sa scapi cu 0 manopera daca o faci cu mana ta , se poate nu e foarte greu.
    Daca vrei sa scapi fara sa schimbi radiatorul(nu e 100% sigur) , poate citesti forumul cum ti-a recomandat si "moderatorul" si scapi IEFTIN.
     
  12. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Am sa incerc si varianta cu spalarea instalatiei cu jet de apa, dar sunt descurajat de cei cu care am vorbit.
    Am inteles ca se formeaza calcar pe circuit si chiar daca se va desfunda, pana la urma tot asta va fii soluția (schimbarea calorifer).
    Ma contrazice cineva??
     
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Bun , schimbi caloriferul , dar intrebarea principala e ce a adus la infundarea caloriferului ? Curata intai sistemul , spala/desfunda radiatorul si daca e cu succes pune linistit apa distilata + antigel. Cum faci aceste lucruri sunt descrise pe forum , te rugam sa-l citesti. Totodata cat e internetul de mare gasesti pe youtube cum se face fiecare procedura.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am dezmembrat recent un A6 quattro, am scos tot de pe el. N-ai vrea sa stii ce inseamna sa dai jos un radiator de incalzire habitaclu.
    Trebuie desfacut absolut totul, torpedou, consola centrala, cusca, mastile din interiorul consolei centrale, etc...Plus de asta,trebuie desfacute conductele din compartimentul motor, are o garnitura acolo pe peretele de foc care iese foarte greu...spatiu insuficient, deci e un mare si lung chin.
    E dificil de tinut minte ce si de unde ai desfacut, in ce ordine, daramite sa le montezi si la loc.
     
  15. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Am rezolvat problema cu caloriferul.
    Am scapat cu o simpla spalare cu apa, acum merge foarte bine caldura.
    Multumesc celor care mi-au dat sfaturi!!
     
  16. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Asa am zis si eu acum o luna, ca am scapat cu simpla spalare , isi revenise caldura , insa acum iar baga slabut..
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Refa pasii , spala instalatia foarte bine , la fel si radiatorul.
     
  18. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Azi am vazut un mecanic cum spala instalatia cu Mr. Muscolo , el zicea ca i-a dat rezultate bune la alte masini.
     
  19. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salutare
    Am constatat odată cu venirea frigului ca la al meu Audi baga aer călduț spre rece pe toate gurile de ventilare chiar dacă am setat ambele temperaturi pe HI. Am citit atent paginile acestui subiect și am dedus ca pot fi 3 probleme:

    1. Ventilatorul acela mic din unitatea de climatizare. Am verificat vizual, pare sa se învârtă, nu sunt 100 % sigur însă.

    2. Caloriferul înfundat, asta e foarte probabil pentru ca am alergat mașină 1h, apa la 90, cele doua furtune din dreapta bateriei, unul fiert unul călduț.

    3. Și aici e problema ce ma depășește: am desfăcut chederul și capacul de plastic de la baterie și filtru de polen și acolo nu sunt cele doua butoiaș care alcătuiesc valve block-ul. Sunt doua furtune care întra înspre habitaclu și se duc spre cutia de viteze în jos. Nici urma de aceste valve. Pot fi situate în alta parte ținând cont ca la motoarele AJM (116cp) de pe modelul A6 C5 a fost montata din fabrica unitate webasto ? Este exclus ca cineva sa fi demontat aceast block valve pentru ca 3 ani a mers perfect încălzirea și climatizarea.

    Ma întorc puțin la punctul 2 cel cu caloriferul înfundat, asa cum am scris unul din furtune este călduț celalalt frige, ambele întra prin peretele ignifug spre calorifer. Vreau sa desfac și sa verific debitul de curgere prin el dar ma gândesc sa nu fie acest bloc de valve după acest perete și sa fac o boacana.
    Ma puteți ajuta cu un sfat unde sa caut aceste valve ?
    Multumesc

    IMG_20191016_184545.jpg
    IMG_20191016_184550.jpg
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Rezolva punctul 2.
     

Distribuie pagina asta