1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Carlig de remorcare - tractare la audi Q7 - instalare ulterioara - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de Gabriel Breahna, 13 Iun 2016.

  1. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    Sunt curios - la cel electric se rabateaza capacul singur?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu. Trebuie sa il dai jos manual.
     
    Constantin Enache apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cade singur pana aproape pe pozitie dupa care trebuie sa il ajuti putin cu mana pentru a il fixa.
    Cand il urci inapoi, la actionarea butonului doar se deblocheaza de pe pozitie si la fel, il urci inapoi cu mana.
    Vorbesc de carlig, nu de capac. :)
     
    Ultima editare: 14 Iun 2016
  4. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    Era chiar culmea sa se rabateze. Mai ramanea sa se cupleze singura rulota. Daca-mi iau cu capac, sa nu am surpriza sa existe baieti care sa le fure, ca pe oglinzi. Am sa vad.

    Am sa pun un Westfalia identic cu 4L0092155A de la Audi, doar ca are label de Westfalia, electrica de la Jaeger dar care e acelasi lucru cu 4L0055204B si cu spoiler cu capac. Vedem ce-o iesi.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Asa se procedeaza cand vrei sa pui carligul manual. La cel electric se da capacul la fel, si se actioneaza din buton.
    Nu gasesc acum un video sa va arat.

     
  6. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    Pinul 9 si 10 de la mufa de 13 sunt Steady Plus and Charging Cable. Inteleg de la ei (Westfalia, Jaeger) ca modelele de Q7 fara electrical tailgate, portbagaj electric sa-i spunem, nu au plus permanent in spate, motiv pentru care trebuie tras de sub scaunul sorferului, cu un cablu, pana in spate.
    Aveti idee daca trebuie neaparat povestea asta? Nu se poate trai si fara ea?
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Plus se ia de la rigleta de sigurante corespunzătoare. Conform ELSA
    ..

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
     
  8. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    Am montat un GPS odata si stiu ca am luat plus de acolo pentru ca era permanent. Nu stiu daca e de 20 A dupa cum vor ei ori e un plus amarat. Ma uit.

    Electronica de al Audi (PN 4L0055204B) este aceeasi cu cea de al Eric Jaeger (PN 748915).
    Sunt curios - daca fac instalarea partii mecanice si a celei electrice la un service oarecare si apoi vreau sa ma duc la dealer sa-mi faca oficial codarea, ce va spune ? E obligat sa mi-o faca ?

    Va fi interesant. Erich Jaeger spune ca fabricantul masinii este obligat sa faca codarea de trailer hitch. Daca afirmatia este valabila in Germania, atunci e valabila si la noi, ca de aia suntem in UE.

    Vom afla, ca asa am de gand sa fac. Am trimis e-mail la Audi. Sunt foarte curios ce-or spune.
     
  9. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    Porsche Romania poate face codarea. Doua ore de manopera, 250 RON/ora fara TVA la Q7, 600 RON total.
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Frumos... pentru 5 minute de coding 600 de lei. E bine de știut

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
     
  11. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    Stii degeaba. :) E puterea brandului. Cine va da banii astia ? Singura varianta viabila este sa fi facut masina zob si sa trebuiasca refacute toate codarile. Si poate nici astea daca ai un backup.
     
  12. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    La final - carligul si electronica le-am luat din Germania, partea de mecanica de la carlig mi-a facut-o un prieten la service-ul lui, electrica si codarea mi-am facut-o eu. A iesit la sfert de pret fara a socoti manopera mea si a prietenului.

    Concluzii
    - daca n-ai o taraboanta de masina, daca-i noua, daca-i o lucrare mare (carligul intra aici), atunci du-te la reprezentanta
    - daca vorbim de schimbat de placute, baterii, chestii repetitive, du-te la cineva care face in mod curent asta pe marca respectiva, cineva cu experienta

    Greseli in cazul carligului
    - masinile sunt foarte compacte si pentru a instala electrica a trebuit desfacut tot portbagajul; n-am stiut pe unde-s toate clemele, asa ca unele s-au rupt; la montaj n-a mai iesit cum era...
    - n-am gasit gaura de trecere de sus-jos; mai bine spus, cand am gasit-o montasem bara, asa ca am lasat-o balta; gaura gasita era mult mai in dreapta si din cauza asta cablul e mult prea intins
    - cablul de plus permanent si charging nu l-am pus de unde spunea in documentatie, adica de sub scaunul soferului, ca desfaceam toata masina; am luat curent de la cel mai gros cablu de plus gasit in spate; o fi bine, o fi rau, nu stiu...

    In cazul meu, acum, al doilea carlig ar iesi belea...
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Deci, incet si pe basbaite ai reusit sa il faci functional 100%? Codifica ai facut-o singur si nu ai erori?
    Cat te-a ajuns la final toata cheltuiala?
     
  14. Gabriel Breahna 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4.2 TDI 2008
    Am niste proiecte pe automotive, asa ca stiu ce inseamna ECU. Ceea ce la grupul VAG se numeste codare este o schimbare de parametri. Ca sa faci asta fara erori, atunci iti trebuie fisierul de configurare al masinii. Fara el, e doar o chestie de noroc chir. Desi aceste fisiere nu se dau, cumva, RosTech a facut rost de ele si din acest punct de vedere n-ar trebui sa ai erori. Mai departe, ramane sa modifici peste tot unde e nevoie si sa o faci bine. Important e sa nu dai inainte, asa, ca berbecul. Ai belele - te opresti.
    Daca o rupi in doua, face 600 RON sa te duci la Audi sa o aduca la normal.
    M-a enervat faptul ca trebuie sa tragi de plasticele alea. Ma gandeam ca exista in piata ceva dupa care service-urile sa se ghideze, dar am fost prea avantat. Am dat aseara de Audi Q7 Workshop Repair Manual, un DVD, face 129 USD. Ei spun cum se face demontarea. Cred ca am sa-l iau, ca mai am de gand sa-mi bag nasul in masina.
    Bani am dat doar pe carlig (AutoHak) si electronica (Jaeger) - 280 EURO. Pe restul n-am dat nimic. Va trebui sa fac o cinste la baietii de la service. Cu 400 RON ii bag sub masa.
    Am ajuns la AutoHak pentru ca am aflat ca toti (Westfalia, Thule/Brink, Bosal) fac fierul in Polonia. Asa ca nu vad o diferenta.
    Am ales Jaeger pentru ca oricum el face OEM pentru Westfalia si Audi.
    Ca idee, Audi nu rezolva pinul 9 si 10 din mufa de 13. Adica nu bifeaza la standard 100%.
     
    audi66 apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se gaseste ceva "in piata" dupa care service-urile se ghideaza si acela este manualul ELSA. Acolo exista toate procedurile pentru montare / demontare / inlocuire pentru piesele de motor, elementele de caroserie interioare si exterioare, componentele electrice, etc. etc si in plus tot acolo sunt mentionate toate sculele si S.D.V.-urile care se folosesc pentru asta. Bafta.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Atunci ai iesit foarte bine!
    La asemenea cheltuiala, daca gasesc sa fac si eu montajul, m-as baga, chiar daca nu stiu cand il folosesc.:) Pentru o folosinta sau doua nu se merita cheltuiala ceruta de reprezentanta sau de un service specializat. :(
     
  17. valyhd 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi Q7 2007 3.0 TDI
    Va salut.
    Ma poate ajuta cineva cu schema electrica de conectare pentru carlig la un Q7 2007?
     

Distribuie pagina asta