1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Carlig Remorcare si instalatia electrica cuplare Carlig la A6 Allroad C6

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de Zvony, 1 Iul 2019.

  1. Zvony 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2006
    Va salut,
    Am un A6 C6 Allroad din 2006, 3.0 TDI.
    Incerc sa ii montez un carlig de remorcare achizitionat din dezmembrari. Montarea carligului pe masina a fost usoara, insa, evident, nu deslusesc instalatia electrica. Am citit topicul acest, am schema electrica (pe care am regasit-o si aici), dar tot nu reusesc sa inteleg unde trebuie sa ajunga niste fire:
    1. Cele doua fire de CAN (or/gn si or/bn) trebuie sa ajunga in T46b (CAN disconnector right)... care este cine? Sau, altfel intrebat, le pot lega de firele cu aceleasi culori care intra in acea mufa albastra ce are o siguranta de prindere galbena?
    2. Firul alb-negru (sw/ws) - care trebuie sa ajunga J393 - Convenience system control unit, dar si la J104 - ABS control unit prin conexiunea B337 (unde este asta?)
    3. Firul rosu-negru (ro/sw) - care trebuie sa ajunga J393 - Convenience system control unit, dar si la conexciunea B335 (iar de acolo la o un conector ce duce la convenience contro unit)
    4. Firul negru care, pe schema electrica, intra intr-o casuta in care scrie 2. Si care habar nu am ce inseamna.
    Toate aceste fire ies din calculatorul de "carlig" (J345). Avand tot cablajul din portbagaj, cu restul firelor (catre priza si catre buton) nu am probleme.
    Orice informatie este binevenita! Va multumesc!
     
  2. Zvony 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2006
    Am identificat mare parte din ce am de făcut, dar rămâne dilema cu ABS-ul: știe cineva unde este punctul de conexoune B337? Fiindcă prefer să mă leg acolo decât să trag fir până în față la ABS.

    L.E.:

    Am reusit azi sa finalizez montajul. Dupa ce am tot citit diverse diagrame ale instalatiilor, mi-am dat seama ca absolut toate legaturile se fac in spate, nu e nevoie sa demontez jumatate de masina. Ultimele dubii pe care le mai aveam mi-au fost inlaturare cand "am primit" confirmarea de Westfalia (producatorul carligului original) care in instructiunile pentru kitul de carlig arata exact ce identificasem si eu: 5 legaturi intr-o singura mufa.
    Ulterior am facut si "codarea" si totul functioneaza perfect. Daca are cineva nevoie de detalii, ma poate intreba.
     

Distribuie pagina asta