1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Carlig Remorcare si instalatia electrica cuplare Carlig la Allroad A6 C7

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C7 (2012 - prezent)' creată de Red_, 30 Aug 2020.

  1. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    Ma poate ajuta cineva cu diagrama pinilor de la mufa rosie de pe masina ( alimentare si can ) ?
    Am luat un modul westfalia si am nevoie de pinoutul mufei rosii din cablajul masinii ( am cablaj predefinit ) insa cu pinoutul existent nu imi detecteaza modulul westfalia si sunt absolut sigur ca trebuie sa inversez ceva pini in cablajul original al masinii.

    Multumesc
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Dupa 10 ani pe forum nu stii ca trebuie sa oferi informatii pentru a primi informatii ?

    Ce an si ce motorizare este masina ta ?
     
  3. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    @audi66 Decat sa incerci sa imi tii morala si sa-mi raspunzi arogant, mai bine ai fi incercat sa ma ajuti, apreciam mai mult.

    @mihaicristian Multumesc pentru ajutorul acordat si cu ajutorul lui am atasat diagrama de la A6 C7 si care cred eu ca se potriveste si de care aveam nevoie pentru montaj carlig tractare.

    P..S.:

    Cred ca ar trebui sa avem un grad mai mare de flexibilitate cand vine vorba despre intrebari tehnice, caci altfel nu ajungem nicaieri.
     
    gicu, jeezy, mihaicristian și încă o persoană apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @Red_ Cum sa te ajut ? Tu ai idee cum functioneaza ELSA (programul de unde se scot scheme electrice) ?

    Obligatoriu trebuie sa introduci motorizarea si anul fabricatiei, deoarece schemele sunt influentate de aceste 2 aspecte.

    Dar, tu la profil ai Audi A6 Allroad. Vrei sa ghicesc eu ce an, ce motorizare, etc. ?
    Nu stiu daca e benzina, diesel, cod motor, an fabricatie, etc.
    Dupa, daca iti dau schema gresita, tot eu sunt de vina. Dar na, voi credeti ca avem vreun glob de cristal.
    Poate iti explica @Cristi cum sta treaba cu informatiile din profil, ca in 10 ani vad ca inca nu ai citit regulamentul forum-ului.
     
  5. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    @audi66, Ajuta-ma te rog si pune schema pt A6 Allroad 3.0 230 kw, 2013 an de fabricatie, pt. modulul de trailer.

    Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pai nu ai atasat-o mai sus ?
     
  7. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    audi66 am atasat schema, dar e de la A6 C7 nu este d ela Allroad C7 dar mai sus ne contraziceam ca ne trebuie an si tip motor. In speta, daca am gresit, schema de la Allroad C7 trebuie sa aiba alt pinout fata de cel de la A6 C7.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Mufa rosie, 12 pini, cea din mijloc.

    Pin 2 - Positive connection
    Pin 7 - CAN High
    Pin 8 - CAN Low

    Pinii 9, 11 si 12 se duc in ST1 (fuse panel 1, black).
    Respectiv sigurantele 1, 2 si 3.
     
  9. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    Multumesc, am rezolvat, aveam un pin de inversat ( calculatorul carligului e Westfalia).

    Si daca avem topic dedicat pentru Allroad C7, pun aici pasii necesari pentru a coda corect modulul de carlig pentru acest tip de masina (suspensie pneumatica, parktronic ), valabil si pentru A6 C7 limuzina/Avant si A7 cu suspensie pneumatica.

    1. 19 - can gateway - installation list - bifa pe 69- trailer
    2. 69 - trailer - long coding, byte 2 - bifezi ce tip de carlig ai (manual, sau rabatabil electric) sau
    3. 09 - central electric - long coding - byte 7 (cred, nu mai tin minte din cap, dar in zona aia) bifezi trailer hitch insalled (J533)
    4. 10- park/steering assist - selectezi optiunea - trailer hitch installed (fara, o sa ai eroare pe centrala senzorilor de parcare si nu o sa functioneze)
    5. 34 - level - long coding - bifezi - trailer hitch recognition (fara, o sa ai eroare pe suspensia pneumatica dar o sa functioneze, martorul o sa fie aprins in bord permanent)

    Bafta.
     
    skiper, gicu, nucugheri și alți 2 apreciază asta.
  10. skiper

    skiper 4th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Salve Red_,

    Intrebare scurta: de ce anume a fost nevoie (partea hardware) pentru retrofit, modulul si carligul propriuzis (cu cadru metalic si cablu pentru rabatat) ? considerind ca masina a venit cablajul preinstalat.

    Intreb pentru ca urmaresc sa fac si eu acest retrofit iar masina mea ( A6 Allroad 3.0 TFSi an 2016 ) a venit cu PR 1D8 / Vorrüstung für Anhängevorrichtung.

    Am notat partea de codare :o:.

    Merci fain.
     

Distribuie pagina asta