1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ce am invatat in aproape 2 ani de Audi A6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Scorpiono, 2 Feb 2011.

  1. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Aceasta postare vine de la un baiat care la 19 ani si-a cumparat un A6 2005 second hand, din banii proprii, usor teribilist.

    *) In primele 6 luni de achizitie vei baga 20% din valoarea masinii SH in piese.
    - Cauciucuri din prima luna cel mai probabil
    - Vrei si de iarna? iei si de iarna.
    - O bucsa, un brat tot il vei schimba ca mergi prin Romania
    - Hai si un senzor, ceva pe partea electronica. Doar unul daca ai noroc.
    - Revizia anuala (doh!)
    - ..si cel mai important, restul de bani pana o aduci sa mearga cum vrei tu.

    *) Sa iei in considerare taxele (impozit, rovigneta, asigurare, MOTORINA)
    - Sa fii cumpatat e o virtute, eu am nu am avut-o. Nu regret dar mi-ar fi placut sa pot sa-mi iau si Opel sau ceva non-premium.

    *) Dupa ce e totul in regula si ai bagat o multime de bani o sa vezi ca pretul masinii e acelasi.

    *) Sa nu incredere in samsari sau baieti care aduc masini din "Germania", doar prin cunostinte.

    *) Cine poate, sa incerce si un istoric la Porsche Bucuresti Nord, vei fi surprins.

    S-a meritat SH? Da. Cred in continuare ca da.

    Mentionez ca o pot intretine foarte bine spre norocul meu, dar cu mari sacrificii, care daca merita sau nu depinde de pasiunea pentru masini a fiecaruia.

    Si ca sa fie masina asa cum am vrut, a trebuit sa fac multe postari pe forum, unde s-a meritat din plin, foarte multi m-au ajutat, e o comunitate foarte stransa.

    Cheers,
    Scorpiono
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2015
    Ciprian Ionuț Carp apreciază asta.
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    completari

    si eu am invatat ca problemele acestui model sunt sau ai putea fi :

    - yala portbagaj
    - turbosuflanta
    - clapeta aer/acceleratie
    - clapete admisie bank 1 si 2
    - motorase clapete si turbo
    - deschidere inchidere geamuri si usi
    - caseta directie
    - probleme diverse stopuri frana spate
    - frina mina electrica
    - senzori parcare
    - probleme FILTRU DE PARTICULE
    - EGR
    - ceva MMI si navigatie


    sigur lista poate continua dar.............nu sunt ceva de speriat aceste probleme

    dar una peste alta vorba colegului Scorpiono nu-i rau o masina eleganta, frumoasa, puternica si buna asa ca ...........:racer: o iubesc si daca ar fi sa-mi iau acum o masina tot A6 as alege. sigur ca daca as avea bani mi-as lua nava amiral AAAAAA8 poate va fi cine stie urmatoarea.
     
    Ultima editare: 4 Feb 2011
  3. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Deacord, si eu as opta pentru un A8, insa nu e cazul momentan.
    Bankurile de la clapeta admisie sunt un must-do la 140,000 asa ca atunci cand o cumparati puneti niste bani (eu am dat 18mil pe una) deoparte.
     
  4. maybogdan82

    maybogdan82 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2008
    Locație:
    Mangalia & Norvegia
    Masina:
    AUDI A6 4F 2.0 TDI Multitronic 140 hp
    Se pot da mai multe detalii si informatii despre aceste
    Clapete care sunt un "must to do" la 140000. Nu am decat 112 mii , dar daca se spune ca trebuie pregatit malaiul din timp :crying::(.........
     
  5. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Nu stiu daca e o problema la 2.0, dar la 3.0 sigur e. S-ar putea sa fii safe. Dai un search "EGR a6" si gasesti detalii, inclusiv cum sa le cureti (nu merge mereu, dar poate reusesti si scutesti).
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    la motorul de 2.0 tdi nu sunt acele clapete de admisie, asa ca poti sa stai linistit in privinta asta. ;)
     
  7. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Ca nota pentru cei care citesc postul, tucudean si gicu sunt taticii pe A6 de la care am invatat cel mai mult de pe forum. :)
     
  8. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    eu o am de 6 luni si nu am avut incidente. doar un contact imperfect la senzorii de parcare fata. in rest IMPECABIL(A).
     
  9. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Cati km?
     
  10. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    masina avea 140000 km . am facut doar 10000 km .
     
  11. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Eu am un 3.0 TDI (2006) cumparat din Germania acum 3 ani, care acum are 220.000 km, din care aproape 100.000 parcursi in Romania. In afara de revizii (ulei + filtre), masina nu a vazut niciun fel de reparatie. Inlocuiesc filtrele (aer+polen) la 15.000 km, iar uleiul il schimb la 30.000 km, la fel ca in Germania (Long Life). Masina merge ca in prima zi de cand am luat-o :sm4:
     
    Ciprian Ionuț Carp apreciază asta.
  12. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Se fac 6 luni de cand am masina din semnatura (am facut 8.000 km); per total sunt multumit, in ciuda micilor probleme:
    - curatat grupul de electrovalve pt. clima; sper sa ma tina vara care vine...
    - uns yala portbagaj
    - schimbat 2 bujii; din fericire s-au scos usor
    - inlocuit telescop capota

    In rest, mentenanta obsinuita:
    - revizie cand am luat-o (ulei, filtre, placute spate)
    - saptamana asta voi schimba uleiul din cutie si patina de la lant

    Ce imi place la ea:
    - tinuta de drum si usurinta de a o conduce
    - motorul si demarajele produse de el

    Ce nu imi place la ea:
    - scaunele standard - nu au reglaj separat pt sezut, nu stau bine pe scaun la drum lung...
    - consumul destul de mare (deh, 3 litri)
    - impozitul indecent de mare
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Feb 2011
  13. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    nu vreau sa comentez.....
    din curiozitate cit ulei completezi in cei 30.000km:uhm:
     
    Ultima editare: 14 Feb 2011
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai daca o foloseste dar la curse in afara orasului,....cred ca fortat ar merge si 30.000 de km, aici, in mizeria asta.
    Despre consumul de ulei, daca e sa ma iau dupa a mea,...dupa 6 mii nici un gram. Daca o tine asa,....e de bine.

    La mine schimbat una bujie, pus aparatori de noroi pentru ca ma doare pe mine cand loveste in praguri BALASTUL imprastiat de idiotii de la drumuri, schimbat buzzer spate..., am o usa care face nazuri, cica se prea poate sa fie de la calculatorul ei, mi-a facut odata figuri, pe ger, capacul de la portbagaj... cam atat. Deocamdata,...ca are tot timpul din lume sa ma faca sa plang.
    A,...a mai luat 4 cauciucuri de iarna si inca doua de vara, de firma buna dar la super preturi.

    Ce am invatat ?
    Ca trebuie sa mergi "omeneste" cu ea si ... o sa te rasplateasca.
    O sa ai tooot timpul o rezerva de putere cu ajutorul careia poti iesi din multe necazuri. Asta se simte la consum. Inca mai consider ca nu e exagerat de mult.
    Asistenta electronica te scoate din multe rahaturi, dar nu trebuie abuzat. Chiar merg smecheriile astea. Simti cum te pun pe sosea, pe trasa ideala, cea pe care o cauti din volan.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2011
  15. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Nu completez absolut deloc intre schimburi. Cat bag, atata scot.
    Apropo, motoarele common rail nu mananca ulei...
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Dar ce treaba are Rampa Comuna de presiune cu segmentii (ca sa iau doar un reper in discutie) ?
    Te referi ca motoarele astea sunt facute mai cu atentie, cu segmenti si soft mai de calitate ?
    Te intreb, pentru sincer, nu vad vreo legatura intre CR si consumul de ulei...
     
  17. JOERULZ

    JOERULZ 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b6 AWX 2003
    am cumparat un b6 a4 din 2003 ,1.9 tdi 96 kw si in 2 ai am facut 70mii km si am schimbat distributia ulei filtre ....gen consumabile un furtun de la turbo care a costat 7 mil ,cauciucuri, becurile frana si pozitie ,unul din plafoniera si bateria.in rest nicio alta problema ,momentan am 240mii si e ok sunt multumit de ea.




    JOERULZ vezi ca aici este aria pentru A6. Pentru A4 cauta topicurile dedicate si foloseste functia Cauta. Citeste si respecta regulamentul. Multumesc pentru intelegere
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2011
  18. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    O am de un an am facut cu ea 20.000 km foarte multumit

    -revizi la 15.000 km
    -schimb ulei cutie
    -discuri placute fata+spate(cele de pe fata erau un pic ovalizate)
    -luneta sa crapat fara motiv
    -2 bielete(le-am schimbat dar nu erau duse)
    - montaj tv-tuner OM

    Urmeaza
    -schimbat bara fata
    -schimbat amortizoare spate

    Multumiri:
    -motor excelent (pornire usoara si silentioasa, demaraj foarte bun)
    -modul de condus este unul foarte placut
    -consum modest pentru 3.0 tdi

    Nemultumiri:
    -impozit mare
     
  19. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    drid spune-mi te rog si mie cum ai facut rost de tv tuner si mai ales cum ai facut cu montajul.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2011
  20. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    este un tip aici pe forum costi_geo de la el am cumparat tv-tunerul si tot el mi-la instalat, este destul de complicat, eu am scapat mai ieftin ca am avut camera mers inapoi.
     

Distribuie pagina asta