1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ce am invatat in aproape 2 ani de Audi A6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Scorpiono, 2 Feb 2011.

  1. flavyus

    flavyus 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 Quattro, 3.0, 2008 & Bmw 525D, 2005
    drid, spune-mi si mie te rog cat te dus sa schimbi uleiul la cutie, si la cati km l-ai schimbat?
     
  2. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    ma dus 20 mil si l-am facut la 90.000 atunci cand am cumparat-o
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2011
  3. flavyus

    flavyus 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 Quattro, 3.0, 2008 & Bmw 525D, 2005
    multa lume spune sa nu umblam la cutie, apai dumnezeu mai stie si cu cutiile astea
     
  4. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    faci cum crezi.
     
  5. adc

    adc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Din cate stiu eu, uleiul din cutiile Tiptronic este Lifetime (spre deosebire de Multritronic, care se pare ca se schimba pe la 60.000). Am intrebat in mai multe locuri si mi s-a spus ca in programul de service nu apare ca fiind necesar un astfel de schimb de ulei, dar ca ei il recomanda. Daca stai sa executi toate recomandarile lor, iti iei masina noua...
     
  6. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Si eu am fost reticent cu privire la schimbatul uleiului din cutie, mai ales ca e scump (eu am dat 1.800 ron); dar se simte o imbunatatire clara la fluenta cu care se schimba vitezele.
     
  7. flavyus

    flavyus 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 Quattro, 3.0, 2008 & Bmw 525D, 2005
    ma intreb de ce sa-l schimb, daca cutia mea schimba perfect!!!
     
  8. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    il schimbi sa schimbe perfect mereu.
     
  9. flavyus

    flavyus 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 Quattro, 3.0, 2008 & Bmw 525D, 2005
    Drid bmw meu are 290000 de km , nu am umblat niciodata la cutie, de ce as umbla la audi care are 120000 de km, Stii proverbul ala , nu te lega la cap daca nu te doare!
     
  10. geanyvl 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2009
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4, 1.9tdi 2007
    as avea si eu o intrebare. vreau sa imi iau un a6 3.0 2005-2006 cam atat este bugetul. cam ce consum mediu are? masina o conduc in bucuresti si intre bucuresti si valcea.
    mersi
     
  11. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  12. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    O sa ignor ce a zis colegul Teg si iti zic doar cat consuma a mea, Bucuresti si Targoviste (adica non-Bucuresti).

    Bucuresti cand e liber, este perfect 7.5 -> 8.5%.
    Bucuresti la varf, 12.5%-16%.
    Targoviste cand e liber sau la varf, 12%-15%

    Asta pentru un Quattro, automat. Defapt cam toate 3.0 sunt quattro/automate.
     
  13. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Eu nu am A6, am avut timp de 5 ani un A4 B6, acum un A4 B8.
    Insa asemanarea este ca nu ma abtin sa nu apreciez si confirm mesajul lui Scorpiono cu PBN.
    Mi-am blestemat zilele din cauza ca am ajuns la ei, cu fostul A4.
    Si m-am dus sa cumpar covorase si am vrut eu computerul de bord sa fie trecut in engleza. Apoi am vrut sa-mi atasez o magazie mp3. Pt atat am fost. Chiar nu aveam probleme tehnice cu masina.
    Norocul meu ca am fost prevazator si am facut poze cu consilierul service langa mine.

    Lasand preturile mari sau mici... nu le comentam m-am procopsit cu:
    1. masina lovita - bara inferioara fata (cea nevopsita) - au recunoscut si mi-au schimbat-o
    2. mi-au zgariat fata de la cd-player... probabil nu auzisere ca pt a-l scoate se folosesc doua amarate de cleme, nu neaparat surubelnita - au recunoscut si mi-au schimbat fata de la CD player si de la climatronic ca a fost o surubelnita maaaaaaaaaaare... :ermm:
    3. magazia recomandata de ei se bloca permanent si faceam Buzau - Bucuresti de cate ori vroiam sa schimb cd-urile din ea. :) - pana la urma mi-au returnat banii, insa nu si manopera ce a fost o treime din costul destul de mare al magaziei.

    Cam atat. S-a intamplat demult... asta pt ca m-am jurat sa nu mai am de a face cu service-ul asta; de fapt cu service-urile Porsche din Bucuresti.

    Deci ascultati-l pe Scorpiono, daca vreti servicii mizerabile si proaste, insa foarte scumpe... va recomanda el unde sa nu mergeti. :notme: :banghead:

    In rest drumuri faine cu multe cerculetze alaturi... ;)
     
    Ultima editare: 14 Mar 2011
  14. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    1. masina lovita - bara inferioara fata (cea nevopsita) - au recunoscut si mi-au schimbat-o
    -- urat ca nu au remediat ei direct daca tot se simteau, voiau sa ce? sa nu te uiti atent la masina cand iese de pe rampa? ce oameni de mizerie.

    Ma bucur ca ai recuperat din bani, timpul insa este priceless. Am stat 5 ore sa imi repare xenon ard de ei (au dat cu ciocanu pe langa drosser) sa-mi spuna ca nu stiu ce e, e aftermarket, n-au idee. 5 ore? A.. si cand stai, trebuie sa stai undeva, si asta costa iar, dar mai conteaza? Noi sa fim sanatosi si daca stim unde sa nu mergem, sa nu mai mergem! :)
     
  15. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Pai mai gandesc ca e o practica frecventa, angajatii sunt nepasatori si neglijenti, stiu ca nu sunt repercursiuni.
    Spre norocul meu atunci am fost inspirat si am facut poze si m-am inteles bine cu consilierul service si pana la urma nu a avut ce face, pana la urma degeaba sunt premium staff-ul de primire sau conditile de asteptare din service, important pentru oricine este caliatea umana si profesionala a celor care lucreaza efectiv pe masina.

    Am fost norocos atunci, am avut experiente neplacute insa in alt service - Elcar Gid Buzau - service skoda, VW, il evit cat pot. Pana acum cel mai multumit sunt de Scorpion Focsani - service VW, audi.
    Deja cred ca sunt offtopic.
    Stima tuturor, deci grija mare ca premium este doar masina, partea de service audi in Romania inca nu simt ca este la fel de premium cum ar trebui, cu mici exceptii si sper de durata.
     
    Ultima editare: 14 Mar 2011
  16. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Buna intrebare, oare ce am invatat in 3 ani de audi??
    am invatat ca nu gasesti service-uri unde sa mergi sa-ti rezolvi probleme minore cu o masina ca asta si ca cel mai bun loc de rezolvare este acest forum;
    am invatat ca nu avem sosele, strazi, autostrazi insa ne laudam cu cat mai multi cai putere (la ce buni oare);
    am invatat ca trebuie sa fiu atent unde o parchez (iti ridica stergatoarele cate un taran care considera ca locul lui de parcare e unde vrea el ca el locuieste acolo de 10 ani, si eu trebuie sa stiu, nu sa puna o tabla pe care sa scrie loc rezervat), automat capota sarita vopseaua in dreptul stergatoarelor;
    am mai invatat ca pe aceste sosele camioanele nu trebuie sa aiba presuri la roti, drept urmare parbriz zgariat in forma de cerculete, geamuri si faruri sablate de mizerie si praf, capota sarita vopseaua;
    am invatat ca pentru aceste coditii de trafic trebuie sa platim corespunzator un impozit aberant (2150 ron, insa de la anul se anunta dublarea lui) si niste accize in motorina pe masura;
    Problemele masinii au fost identice cu ale colegilor mei si nu le mai repet.
     
  17. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Genial. Bis si de la mine!
     
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Sper,...din suflet,....poate ca si tine,...sa te inseli amarnic...:)
    Eu am auzit de o dublare, dar doar pt camionagii, TIR-isti....
    .... cu dublarea sau occidentalizarea salariilor...nu am auzit nimic:drag:
    Daca e sa fie asa, apai chiar ca plec la Antipozi dupa neamuri....cu tot cu masina...;)
     
  19. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Nu, 2150RON cred ca e deja dublu. Eu dau anul asta pentru Dambovita 2600. Deci nu mai are unde sa mai urce ca o radiez si o sa fiu ca baietii lu' "Bercea" cu S classuri AMG pe bulgaria.
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Sau o sa facem un bine celor care din pacate s-au ales cu un handicap motor (n.m. - atentie deci cei cu CV-uri automate :) ) si o sa mergem cu imputernicire, bla, bla, bla,...si uite asa...se mai aduna niste bani, din ce in ce mai "multi", la buget. :) Asa da,...relaxare fiscala,...pentru o societate in recesiune...
    Gandire tipica de ghertzoi luat de pe maindan si facut politician...

    " Multumim din inima PARTIDULUI ! "
     
    Ultima editare: 28 Mar 2011

Distribuie pagina asta