1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ce este / ce reprezinta aceasta Piesa sau componenta motor si Pozitionare Piesa in/la masina - A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Chucky, 10 Noi 2015.

  1. Chucky 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    2 Mai
    Masina:
    A4 , 2.0 , 2005
    Salut ! Sunt nou pe forum . Detin de curand (9zile) un Audi A4 2.0 2005. M-am uitat azi sa vad sigurantele masinii si am descoperit in spatele comutatorului de lumini doua mufe separate (moș si baba) nu stiu de unde vin si pentru ce sunt . Ma gandeam poate aveti idee si ma ajutati si pe mine !
     
    Ultima editare: 10 Noi 2015
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tu chiar crezi ca noi suntem mama omida sa ghicim? Nu iti merge ceva pe partea de lumini ? Sau altceva ? Cu indiciile pe care ni le-ai dat nici o sansa sa primesti un raspuns.
     
    albutzu și laurentiu_082 apreciază asta.
  3. nikymail2006 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 19 tdi 2001
    este alimentarea luminitilor de pe grila de aerisire mufele cele doua se baga una in alta
     
  4. cristisz91

    cristisz91 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2015
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.6 ALZ, 2006
    Salut colegii, este prima mea postare si am incercat sa fiu cat mai "in topic". Am o intrebare si am tot cercetat www-ul dar nu am gasit nimic concludent. Detin un A4 B7 1.6 ALZ din 2006 si am observat recent ca sub capacul(ornamentul care acopera bujii, injectoare, etc.....) este umezeala. Am dat asa rapid o privire si mi s-a parut suspect ca era sa ii zic asa, un aerisiotor, al instalatiei de racire umplut cu mastic.
    Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o informatie, ce anume ar trebuii sa am acolo?
    Am atasat o poza in care am incadrat cu rosu zona cu problema. Mentionez ca acel surub la mine nu exista!

    Multumesc anticipat !
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acolo ar fi trebuit sa fie un surub obturator. Are cod WHT 000 316.
     
  6. cristisz91

    cristisz91 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2015
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.6 ALZ, 2006
    Salut,

    Am verificat surubul pe care l-a indicat @audi66 dar in specificatii zice ca e pt motor 1.8T si nu pt 1.6 ALZ. Este cumva acest surub comun pentru ambele motoare?

    Merci !
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Unde anume l-ai verificat ?
    Fa-ma sa rad si zi-mi ca pe site-ul vreunui magazin de piese auto online.
     
  8. Pricopi Stefan

    Pricopi Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 2.0 140 Cp, S-Line, B7, 2005
    Salut. In bordul masinii am gasit mufa asta. Stie cineva de la ce este? Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are legatura cu nimic din ce monteaza fabrica ca si prima echipare. De le ce provine stie fostul proprietar.
     
    Pricopi Stefan apreciază asta.
  10. Pricopi Stefan

    Pricopi Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 2.0 140 Cp, S-Line, B7, 2005
    Ma gandeam ca poate careva din cei de pe forum au si ei mufa asta si imi pot spune la ce s.a folosit. Nu il cunosc pe fostul proprietar si cel ce a adus.o sigur nu stie. Mersi.
     
  11. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Este conectorul unei interfete / adaptor Mp3 pentru Audi. Este o interfata After Market adica montata ulterior pe masina (nu din fabrica)

    Yatour-for-Audi-Radio-Chorus-1-2-Concert-1-2-Symphony-1-2-Navi-Plus1-Delta.jpg YATOUR-YT-M07-iPod-iPhone-USB-SD-AUX-All-in-one-Digital-Media-font-b-Changer.jpg
     
  12. Pricopi Stefan

    Pricopi Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 2.0 140 Cp, S-Line, B7, 2005
    Super. Multumesc mult de ajutor.
     
  13. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Salutare,

    In spatele RNS-ului am aceasta mufa albstra care nu intra nicaieri are cineva idee de la ce ar putea fi?

    Multumesc,
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu este din instalatia originala a RNS-E daca acesta a fost montat de fabrica.
    Este o parte dintr-o mufa iso care servea drept intrare de ceva auxiliar montat pe alt HU care masina l-a avut inainte.
     
  15. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Hmm cel mai probabil de la unitatea originala Audi Concert, la asta nu m-am gandit multumesc de raspuns.
     
  16. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Salutare,

    De sub scaunul soferului imi ies 2 cabluri, unul e mufat iar celalalt e fara mufa. Nu am incalzire in scaune si nici reglaj electric. De la ce sunt ?

    90787607-0495-4D98-B6B6-7EE31AF90EA7.jpeg
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    In mod normal acolo era cablul cu mufa galbena pentru airbag scaun, si cablu cu mufa pentru reglaj lombar electric. Iti lipseste mufa galbena. Nu apare pe bord airbag?
     
  18. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    nu am nici o eroare in bord, pff
     
  19. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Salut,
    Stie cineva ce este special la acest furtun în afara de preț ? Am găsit pe un site ca s-ar numi "pulsation damper hose"...

    Screenshot_20210915-104440_eBay.jpg Screenshot_20210915-104440_eBay.jpg
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce vrei sa stii asta ? De ce nu invatati ce functii au componentele de pe masina voastra, inainte sa intrebati, nu inteleg.

    Daca nu ma insel este furtunul dintre clapeta ASV si partea din spate care intra in teava = cotul metalic ce duce la turbina. Acele parti metalice, ale furtunului, nu permit dilatarea lui in sarcina = turatii mari. La modelele mai vechi de Audi era o problema cu acest furtun care se crapa = se spargea la turatii = sarcini mari si mai ales la masinile cu ECU resoftat prost adica soft prost facut.

    Sau mai poate fi furtunul de aer care intra in partea din fata la turbina si trage aer din partea inferioara a tragerului. La masina mea, din profil, am un furtun modificat adica acel furtun are pe el niste arcuri metalice care nu permit dilatarea lui la turatie = sarcina mare. Si la fel ca si acel furtun din compartimentul superior al motorului si acesta se crapa / spargea la turatii = sarcini mari si mai ales la masinile cu ECU resoftat prost adica soft prost facut.
     
    Vio Bravo apreciază asta.

Distribuie pagina asta