1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ce este / ce reprezinta aceasta Piesa sau componenta motor si Pozitionare in/la masina Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SFE, 21 Apr 2014.

  1. Bolos 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0Tdi CAGA 2012 WAUZZZ8K8CA020113
    Salutare,
    La masina din profil un Audi A4 B8 an 2012 ma uitam la motor de sub ea si am observat că am această electrovalva care era căzută și are rupt conectorul.
    Problema mea este că nu am găsit nicăieri furtunele de vacuum care ar trebui să intre în el. Codul de pe ea este 1K0 906 283 A. Am verificat în ETKA dar nu am găsit decât doua de acest fel dar pe partea cealaltă lângă Turbo și EGR. Aceasta se afla fix la cutie. Dacă ați putea să mă ajutați unde ar trebui legată această electrovalva aș fi foarte recunoscător. Vă mulțumesc.
     
  2. Racman Stefan

    Racman Stefan 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI, CAGA, MMV, 2011
    Daca te uiti cu cateva posturi mai in spate ,am postat si eu acelasi lucru, daca ai aflat misterul spune-l si aici.
     
  3. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Eu am gasit trei in ETKA. Probabil este electrovalva (17) care controleaza supapa de antigel pentru incalzire habitaclu (6). Vezi atasat.
     
  4. Racman Stefan

    Racman Stefan 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI, CAGA, MMV, 2011
    Da, aia pare a fi.
     
  5. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Eu cred ca este electrovalva care controleaza vacuum-ul ce inchide/deschide bypass-ul de la racitorul de gaze de pe EGR. la B8 FL este pozitionata undeva sub turbina.

    Reper nr. 38 1K0 906 283 A Solenoid valve
     
    Ultima editare: 9 Noi 2022
  6. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Domnii de mai sus discuta de pre-FL. Eu asa inteleg din profilele lor.
     
  7. AlinB8

    AlinB8 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2020
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0TDI 170 Quattro CAHA 170
    Salutare tuturor,
    Stie cineva de la ce este acest furtun care trece dintr-o parte in cealalta pe trager ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand NU mai deschide topicuri noi aiurea si inutil pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii. Acum s-a facut o concesie si a fost mutat mesajul tau unde trebuia sa scrii initial.

    In al doilea rand si cel mai important: cand mai ceri ceva ofera explicatii cat mai multe si detaliate (locatia pozei pe / in masina = motor, cod piesa daca exista, poza este facuta deasupra motorului sau dedesubt, etc., etc.) si NU asa cum ai scris tu mesajul.

    Daca poza este facuta sub masina pentru ca NU ai mentionat asta si trebuie sa te intrebam noi, in loc sa oferi tu explicatii, acela este furtunul pentru spalatoare faruri daca ai becuri cu descarcare in gaz = xenon si acel furtun trebuie sa fie prins in interiorul barei cu niste cleme agatatoare metalice si nu sa fie tras pe acolo. Cine a lucrat la masina este vai mama lui.

    Daca nu ai becuri cu descarcare in gaz = xenon din fabrica si spalatoare faruri implicit, NU stie nimeni pentru ce este acel furtun, pentru ca NU exista furtunuri la modelul tau de Audi care sa treaca si sa fie prinse de trager (alta prostie facuta de cine a lucrat la masina).
     

Distribuie pagina asta