1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri de bord si Computer Bord la A3 8P - inlocuire Bord - Martori luminosi in bord

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de cristi_, 13 Iun 2008.

  1. cristi_

    cristi_ Banned

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    București
    Am avut o discutie in contradictoriu cu cineva si vroiam sa aflu mai multe pareri.
    Inainte sa pornesti motorul, trebuie sa astepti sa se stinga becurile de la bord (esp, airbag, .....).
    Intrebarea este: martorul acela de la motor si bateria trebuie sa se stinga inainte sau dupa ce pornesti motorul ?
    (mie mi se sting acestea doua dupa ce pornesc motorul,:think:, asa o fi normal ??)
     
    Ciprian2176 apreciază asta.
  2. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    normal trebuie sa astpti pana iti afiseaza pe bord mesajul OK (cel putin asa e la mine) si iti raman aprinse martorul de motor, bateria si uleiul(la modelele mai vechi). abia dupa ce ti-a pornit motorul se sting toate in afara de martorul de la frana de mana (daca e trasa).
     
  3. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Corect :icon_thumright:
     
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    la mine astept sa imi apara ok si ramane bateria si frana de mana. cam astea ar trebui sa ramana la aproape orice masina. bateria se stinge instant dupa ce pornesc
     
  5. cristi_

    cristi_ Banned

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    București
    deci inseamna ca e normal ca martorul la motor si bateria sa se stinga dupa ce pornesc motorul.
    :icon_thumright: mersi mult pt raspunsuri (ai voi arata celui cu care am avut discutia in contradictoriu, dar sigur o sa zica ca am vb inainte cu voi,:) )
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
  7. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    nu... martorul de motor se aprinde in momentul in care ai pus contactul... iar cand motorul a pornit, daca nu ai nici o eroare, martorul ar trebui sa dispara!
    verifica cu atentie ca si la tine e la fel!
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    la asta ma referam insa nu m-am exprimat corect:p
    my bad:icon_thumright:
     
  9. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Asa asa, nu te lasa ca ai dreptate. ;)
     
  10. drlv85

    drlv85 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2011
    Locație:
    Dresden
    Masina:
    A3 Sportback 2.0/140 S-Line '06
    Dupa indelungi search`uri in forum nu am gasit nici un thread referitor la computerul de bord unde sa postez problema mea. Daca mi-a scapat ceva, rog sa fie mutat postul in thread-ul corespunzator.

    Revenind, problema mea arata cam asa (pentru computerul de bord al versiuni din 2006 pentru A3 8P):
    Exista C1 si C2 fiecare calculand independent unul de celalalt urmatoarele 5 informatii:
    - timp parcurs
    - consum mediu
    - consum momentan
    - distanta ramasa de parcurs cu combustibilul ramas
    - viteza medie

    Am resetat la zero pt C1 si ulterior chiar si pt C2 toate valorile care merg resetate si am observat ca daca opresc motorul si-l repornesc dupa maxim 30 de minute C1 continua sa calculeze fiecare valoare de unde a ramas cand am oprit motorul. Pana aici totul in regula.

    Eh .. dupa ce trec de cele aproximativ 30 de minute (nu stiu exact cate minute, ca nu am cronometrat .. dar dupa mai mult timp cu motorul oprit) se intampla ca la repornire valorile pt C1 sa se reseteze singure .. toate cele 5 .. timpul incepe de la zero.. consumul mediu de asemenea, viteza medie e resetata.. Astazi am observat chiar ca, desi am lasat-o mai mult timp oprita, cand am repornit initial valorile au fost cele memorate, dar dupa ce m-am deplasat cateva sute de metri iarasi a inceput timpul condus sa o ia de la zero si restul valorilor de asemenea.

    Am mai incercat ulterior sa resetez C1 cu contactul pus .. cu motor oprit .. si tot la fel se intampla .. nu-mi amintesc sa fi resetat valorile lui C1 cu motorul pornit .. o sa incerc si varianta asta.

    Gresesc eu cu ceva la resetare? Mai este cineva patit?
    Mersi si sper sa ma fi facut inteles :)
     
    Ultima editare: 26 Oct 2011
  11. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    C1 se reseteaza automat atunci cand motorul este oprit mai mult de 2 ore.
    Cred ca mie in fiecare dimineata imi e resetat automat. E ok pentru ca pe el vad ce consum am facut in ziua respectiva.

    C2 se reseteaza doar manual.
    Cu el vad consumul in ultimele 50-80 ore, cat doresc sa il las.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2011
  12. drlv85

    drlv85 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2011
    Locație:
    Dresden
    Masina:
    A3 Sportback 2.0/140 S-Line '06
    Oh doamne, cat de simplu si logic e totul acum. Eu am crezut ca ambele fac ce face C2 ... si ca sunt doua calculatoare (C1 si C2) in ideea sa fie folosite separat daca e condusa masina de 2 soferi.
    Mersi fain pentru explicatii!
     
  13. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    cu placere
     
  14. sorinpet 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2011
    Locație:
    Paris, France
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 2.0 TDI, S-Tronic, 2011
    Din cate stiu eu la grupul VAG C2-ul se reseateaza dupa 99 de ore sau 2000 de km. Cel putin la mine la passat si la fabia asa se intampla.
    Presupun ca la Audi e la fel.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2011
  15. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Da, C2-ul se reseteaza manual sau automat dupa 99 ore sau 2000 km.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2011
  16. matei

    matei 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2010
    Locație:
    Medias/SB
    Masina:
    A3 2.0TDI / 2004
    computer bord

    Se poate schimba computerul de bord de pe un A3 8P din 2004 (cel cu rosu) cu unu de pe un A3 8P 2010 (cel color)
    Sau daca exista vreo modalitate ca cel cu rosu sa indice viteza curenta cum o face cel color ? intreb asta pentru ca si cel rosu inregistreaza viiteza medie, deci trebuie sa citeasca viteza actuala.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Dec 2011
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Doar daca se inlocuieste bordul complet cu modelul facelift
    Insa presupune multa munca / bani inlocuit cablaje fire trase etc
     
  18. zanetti

    zanetti 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2009 BLS
    activare BC audi A3 2009

    Salutare,
    De curand mi-am cumparat un Audi A3 8P din Germania. Eram foarte bucuros pana in momentul in care am vazut ca nu are computer de bord (lipsa maneta dreapta pentru up / down/ reset, lipsea pilot automat,lipsea afisaj consum in bord).
    Fiind o masina din 2009, mi s-a parut normal doar sa-i caut manetele si totul sa mearga perfect. Am cumparat maneta pentru pilot automat si cea pentru BC, le-am montat la un service, dar surpriza, nu merge decat pilotul automat.
    Am pus-o acolo la service pe tester, nu au reusit sa faca nimic, nu se aprinde afisajul pentru BC.
    Recomandarea a fost sa ma duc la alt service, care are Vag-Com, pentru activare. Evident ca nici cu Vag-Com nu s-a reusit activarea afisajului.
    Am incercat si la Porsche Romania, dar degeaba "masina nu a fost conceputa din fabrica cu BC, deci nu se poate activa, probabil merge doar daca schimbati ceasurile, dar nu garantam asta si oricum costa mult prea mult".
    Precizez ca baietii care mi-au pus masina pe testere nu pareau foarte priceputi. O luau prin eliminare, cautarea functiei respective si a durat cam o ora jumatate.
    Cei de la Porsche oricum nu imi faceau nimic, nu am schimbat manetele la ei si mi-au spus ca ei nu lucreaza cu piese second hand.
    Maneta pentru BC functioneaza perfect, butoanele up/down au fost testate pe tester si functionau, problema este de afisare.
    Al treilea rand, destinat consumului, nu porneste.
    Ce as putea sa fac ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2012
  19. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    matei Legat de intrebarea din decembrie, da, se poate schimba, nu trebuie sa inlocuiesti bordul, ci doar instrument clusterul.
    Pentru masinile din 2004, ar mai trebui inlocuita pompa de combustibil.

    Vezi aici: http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-s3-sportback-8p-chassis/67883-09-white-cluster-dis-fitted-04-8p-10.html

    zanetti, da mai multe detalii despre ce ai acum in bord.
    Din cate stiu au fost 3 variante, una in care nu exista ecran intre ceasuri, ci doar martorii, si una in care exista ecran, dar cu si fara bc, cel putin asa era pana in 2009, la facelift. Incearca sa faci o poza daca poti.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2012
  20. zanetti

    zanetti 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8P Facelift, 2009 BLS
    activare BC audi A3 2009

    Am atasat poze, cum este si cum ar trebui sa fie. Deci al treilea camp nu se aprinde.
     

Distribuie pagina asta