1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri de bord si Computer Bord la A3 8P - inlocuire Bord - Martori luminosi in bord

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de cristi_, 13 Iun 2008.

  1. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Sebi nu mai insista cu swap eep ca unele au immo si in flash, ceea ce complica lucrarea
    Ia-ti o interfata VAS si iti dau un om care are GEKO, faci tot online la preturi super ok.
    Eu am AVDI full pentru Vag si multe nu le face, scula care m-a costat 7000 Euro.

    Repet : vor veni timpuri grele .. masini noi ... Meseria asta este un sector delicat in Automotive
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Chestia e ca mi-am luat mai multe acuma si s-a cam golit putin buzunarul :p
    Miam luat niste jucarii din astea de interfete pt masina, delphi, vag com, vag commander, mpps, elm327, programatoare de pic-uri, de epromuri etc.
    Pe treaba asta ma bate gandul sa ma axez (vreau sa invat cum se face treaba treaba) doar ca stoti cum e cel ce face la altii face treaba buna, iar cand e sa isi faca lui, se uita sa faca mai "eftin" si iese mai scump :)))
    O sa mai astept putin si o sa iau pana la urma si un vas :p
     
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Tot la clonare ajung :p deci daca copiez ceea ce e pe eprom la mine in ecu si scriu in epromul de pe noul ecu o sa mearga sau tot o sa am safe pe ceasuriile de bord si nu o sa mearga?
    Ideea e ca am nevoie sa il pun pe masina la mine pentru ca al meu are ceva probleme, si din caz ca nu e ok noul ecu as vrea sa ma intorc inapoi la ecu meu, pana imi iau vas mai dureaza umpic si as faceo mai repede.
    Deci daca as copia de pe epromul din ecu meu si as pune in noul ecu ar merge?
     
  4. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Cred ca nu mam facut inteles, nu se cloneaza un ecu doar prin swap eep (cu exceptia miilor de modele) din cate vad la profil ai un BKD 99% EDC16U1 solutia : Full Bdm si atunci este clonare 100% Asta in cazul in care ai EDC16U1/31/34 pentru restu uita.
    Dupa cum gandesti tu lucrurile nu imi miroase a bine:no: nu tu part number nu tu nimic... pui niste intrebari fara logica:jump:

    Poi daca vrei sa faci o proba pune eep donor pe mail (automotive.cars13@yahoo.com) si iti fac immo off, asa faci cate teste vrei.. si ECU tau ramane neatins:)
     
    Ultima editare: 2 Sep 2018
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Da e un edc16u1, da daca ii fac immo off nu instra clusterul in safe mode? Am citit ca multi au patit treaba asta
     
  6. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Nu afecteaza cu nimic la A3 8P. Problema apare cand ai chei pierdute sau ceasuri balarite
     
  7. bogdan98

    bogdan98 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Birlad
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI , BMM
    Salutare grup .
    Am un audi a3 2006/11 , 2.0 tdi , BMM .
    am probleme cu ceasurile de bord ,cand merg cand nu merg ,acum in perioada asta mai friguroasa observ ca merg, dar in perioada ploioasa nu merg .
    am tot cautat pe net ceasuri sh sa iau doar ca pentru motorul meu BMM sunt mai rare si is cam expensive .. aveti idee daca cumpar ceasuri de la alt tip de motor se potrivesc ,adica daca le accepta masina ?
     
  8. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    O mica problema la auto din profil, si anume imi licare ledurile din spatele ceasurilor cand si cand si au momente cand se sting, ce sa fie ?
    Specific ca ledurile sunt verificate și sunt ok.
     
  9. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Legat de problema mea am rezolvat cu înlocuirea unei părți a ceasurilor (Cea cu indicatoarele) ,astfel nu a trebuit să mai fac adaptare la cheie.
     
  10. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut colegi, poate sa imi confirme si mie cineva daca acest part number: 8P0 920 950 S este monocrom ? sau normal (rosu) multumesc anticipat.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai...monocrom este...normal, rosu.
     
  12. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Multumesc pentru raspuns Maestre! , vreau sa va mai intreb un lucru : stie cineva cum se modifica si cu ce scula ceasuri de UK din mile in km?
    Am incercat cu vcds 18... nu merge,multumesc anticipat.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu Abrites original. Lasa joaca cu ceasurile pentru ca daca nu te pricepi exista riscul sa faci "o nefacuta".
     
  14. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Pai am original Abrites dar nu stiu daca se modifica in dump tool sau direct pe masina. In fine, mai incerc. Merci pentru raspuns.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Abrites nu e "full vag". :)
     
  16. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Stiu asta:banghead: din ce e pe site e full .. am si x can si inca ceva pe langa ele .. unicul care nu am e vag can pro original , si cred ca isi merita banii..
    Infine gasesc eu o solutie .. :footy: Ms. mult D.Cristi
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu va mai luati dupa ce scriu toate site-urile de vanzari chinezarii. Sunt ca samsarii la piata, numai full-uri au in testos, ca suna bine.
     
  18. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Mda aveti dreptate, daca si abrites mai e chinezarie atunci care e scula profi? pe mine ma costat 10.000 £ire numai partea pentru auto din gama VAG.

    Pe mine ma interesa o procedura pentru schimbare din mile in km .. atata tot, dar cred ca solutia o am sub nas.. cum rezolv am sa postez pas cu pas cum se face ... multumesc pentru ajutor.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt si Abrites chinezarii , stai linistit. Un AVDI sau FVDI costa ceva mii, dar vezi ca sunt si cu 1000 lei pe olx. Asa ca...

    Degeaba esti ironic, dar la asa intrebare, asa raspuns.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pretul mentionat de tine este pretul pentru Abrites original. Nu ai dat mult deloc sunt si altele mai scumpe.
    Nu iti spune nimeni public pe forum procedura de schimbare si nu gasesti nicaieri scrisa procedura. Sunt anumite lucruri care nu se mentioneaza public din mai multe motive.
     

Distribuie pagina asta