1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri de bord si computer bord - martori luminosi in bord la TT Mk1 (8N) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de Emeraldu, 31 Aug 2007.

  1. ionut_man87

    ionut_man87 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A3
    si eu am probleme legate de chestia asta: bordul.
    la mine a inceput asa:imi tot cadea (la 0km) sau oscila vitezometrul. apoi cadea de tot si nu mai mergea, nu mai imi indica nimic, nici km parcursi, nici viteza, nici consumul, deci nimic ce avea legatura cu viteza/vitezometrul. apoi a contiunuat la fel, cand mergea era perfect functiona tot, dar cand pica la 0, imi dadea eroare pe bord de la senzorul de ulei. si cat timp statea aia aprinsa nu mai mergea vitezometrul sau invers cat timp nu mergea vitezometrul nu disparea eroarea. si in plus nu mai imi indica nici motorina, adica oscila si aia de la 0 la 60 si se intampla sa am multa mototrina dar sa imi stea pe rosu si sa imi apara la bord pompa de motoria. iar acum din senin s-a reparat si merge tot, dar nu mai merge acum indicatorul de la motor, de la apa din motor. pot sa merg oricat ca nu se mai ridica, tot la 60 de grade ramane. acuma cea mai multa lumea mi-a spus ca e bordul si ca trebuie schimbat. acuma dupa ce cititi si voi poate ma mai lamuriti. eu oricum am gasit un bord la unul din colegi de pe forum si o sa-l iau. dar astept si ceva pareri. multumesc.
     
  2. botioni 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    Audi TT Quattro 1.8T 224cp Full
    ionut_man87 trebuie sa vezi pe tester daca ti bun plutitorul cel mai bine il desfaci da tre sa vezi ca este model de rodster cu 2 plutitoare si tre sa vezi care ii stricata
    daca faci plinul ce arata ?
    a si mai este si un loc unde poti calibra cu vag rezistenta plutitorului cauta pe google TTweakers-Guide si citeste acilea iti explica ce sa faci si cum sa verifici dar io as incepe cu plutitor ca plutitorul ii legat direct la acul de benzina. Incepe cu un test la bord cu vag si vezi daca ai erori.
     
  3. ionut_man87

    ionut_man87 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A3
    Cand nu merge vitezometrul si se aprinde senzorul de la ulei, atunci da o eroare de genu(scurt la plus) sau ceva de genu...i-am facut o mie de teste. in rest nu apare nimic.. nu da nici o alta eroare. sau verificat toate ceasurile de bord(le-a dat peste cap) si toti martorii dar nu apare nimic. acuma astea au fost mai inainte, o sa ii fac acuma cat de recent din nou teste sa vad.. ms
     
  4. botioni 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    Audi TT Quattro 1.8T 224cp Full
    Sa dai exact erorea data de vag.La eroarea scurt la plus io inteleg ca ceva fir face scurt
    io as incerca sa simulez problema
    asi simula o aprindere de senzorul de ulei sa vedem ce se intimpla pica turometru daca zice ca nare ulei
     
  5. thechrys 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2008
    Locație:
    mizil
    Masina:
    Audi TT
    probleme bord

    am aceeasi probleme cu bordul
    am un tt din 2002 si am o intrebare daca iau varianta de 800 E cu navi imi va merge sigur navi
     
  6. Emeraldu

    Emeraldu 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    B
    Masina:
    Audi TT quattro 225 cp
    Am aflat pretul celui cu navi de la Porsche Romania. Este 2250 RON fara TVA. Am auzit de un tip Lucian care repara borduri contra a 250 EUR (nu stiu daca pentru toate problemele..). Eu cred ca o sa ma duc la meseriasu de Lucian.
     
  7. diagnozaauto Banned

    Înscris:
    20 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Sharan
    tt dash

    @Emeraldu

    am caut la mine in calculator si am gasit urmatoarele
    v782HL versiunea ta
    v842HL testata ok
    v855HL netestata de mine
     
  8. mihai_22_es 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    audi tt 1,8T noiembrie 99
    Ceasuri de bord Audi TT probleme si rezolvari

    am si eu o intrebare:

    mi-a sarit din loc turometrul si la vreo 2 luni si vitezometrul!!acele se misca in continuare dar indica fals gen: turometrul sta in 3000 6000 unde vrea el!!!dar cand accelerez se misca ca si cum ar indica ceva!!! si vitezometrul ramane blocat unde vrea,mai revine la 0 dar o ia razna imediat? se poate face ceva?sau trebuie sa schimb tot bordul? SH daca le iau?e posibil sa am aceeasi problema? Multumesc
     
  9. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    cred ca este vorba doar de ceasuri
    oricum ar trebui sa verifici instrumentele de bord cu vag com, poate ai o eroare pe parte electrica..
     
  10. sanduuk 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi tt 1800 2000
    Problema electrica ceasuri bord

    am o mare problema.ceasurile bord la tt meu consuma de 10 ori mai mult curent.bateria nu rezista mai mult de o zi.trebuie schimbate ceasurile dar costa 50milioane.are cineva un sfat,o solutie.are cineva de la dezmembrari mersi
     
  11. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
  12. luke1001 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT, 1.8T quattro, 2001
    Salutare tuturor!

    Eu am un Audi TT 1.8T quattro, 224 hp, si am avut aceasi problema cu ceasurile de bord..... Ei bine sa stiti ca nu este o eroare de soft sau ceva de genu ci pur si simplu e distrus un procesor (mai mic decat o unghie), care controleaza aceste ceasuri si micile display-uri LCD (cel central si cel stanga si dreapta).
    Stiu ca pentru unii care sperau sa fie doar o eroare, asta este o veste proasta insa exista si o solutie...:)
    Aceasta solutie se numeste Lucian (tizul meu:))) si locuieste in Bucuresti.
    Ce poate face acest Lucian este sa schimbe acest procesor si sa incarce softul aferent, si ceasurile de bord va vor functiona din nou.
    Parerea mea este ca aceasta este cea mai buna solutie (mai buna decat schimbarea ceasurilor cu altele sh pentru ca acelea pot ceda oricand si in plus ati "mostenii" poate de acolo si un nr de km mai mare decat cel pe care il aveti voi - ori in cazul schimbarii procesorului veti avea un procesor nou care va tine cel putin cativa ani).
    Costul operatiunii este 200 EUR si merita fiecare banut - eu sunt foarte multumit de ce mi-a facut:))
    Cu bunavointa lui Lucian (sper sa nu se supere pe mine) va las si numarul lui de telefon:0722424210.

    Va multumesc tuturor care ati citit aceste randuri si sper din suflet sa va rezolvati problemele cu bordul pentru ca stiu cat este de neplacut sa nu functioneze. Deasemenea va rog sa-mi scrieti fie pe pm fie sa postati si sa-mi/ ne spuneti daca v-ati rezolvat problema.

    Multumesc inca odata tuturor si Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!!!
     
  13. eugen_b1960 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi TT Quattro 270ps
    daca ai pixeli defecti exista in italia o firma care vinde display-uri noi pt TT A4 A6 noi la 80euro
     
  14. ddaann 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4, 1.9 tdi 131 cp avf, 2004
    Reparatii ceasuri

    Un prieten care se pricepe si se ocupa de tot ce tine de partea electrica a tuturor autoturismelor va poate ajuta cu reconditionarea, repararea si softarea a tot ce tine de partea electrica in Iasi. Din ce am inteles de la el la Audi sunt probleme cu ceasurile, pica la un anumit moment dat, dar se pot repara sau inlocui. Inlocuirea implica o resoftare pe imobilizator, etc. . Daca va intereseaza luati legatura cu mine aici prin PM.
     
  15. bobby_44u 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi tt an iulie 1999 motor 1.8 179 cv
    salut!!!

    sal....am si eu un audi tt din 99 si am o problema cu masina mi-se ridica temperatura la 130 de grade am fost cu masina la servive autorizat audi unde am schimbat ambreajul garnitura de chiuloasa si cateva conducte de la apa dar temperatura se ridica la fel ...mi-au spus ca este ceasul stricat si nu indica bine ...trebuie sa vin in tzara si imi este cam frica ma poate ajuta cineva cu niste informatzi....multumesc ..
     
  16. icXu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    TT/1.8/2001
    @bobby_44u
    Sal, este problema comuna la TT defectarea indicatorului de benzina si a celui de temperatura, trebuie sa citesti cu un vagcom temperatura sau o poti afla cu ajutorul climatronicului :
    * Ti apasat butonul de recirculare a aerului in acelasi timp cu cel de dezaburire pentru a intra in meniu,
    * Rasucesti butonul de temperatura pana iti indica 49 pe display,
    * Apesi iar butonul de recirculare a aerului pentru a-ti indica temperatura motorului.
    * Ti apasat butonul de recirculare a aerului in acelasi timp cu cel de dezaburire pentru a iesi.

    Daca intr-adevar ai temperatura peste 100 grade atunci trebie sa-ti indrepti atentia spre termostat care este posibil sa se fi blocat pe inchis, defectiune destul de des intalnita la primele modele(99-'01 ) .
    Mai exista si posibilitatea ca palele pompei de apa sa se fi rupt si astfel antigelul sa nu mai circule prea bine prin sistemul de racire, ia in considerare si varianta asta daca ai schimbat distributia de curand.

    Bafta!

    icXu
     
  17. sorin2009x 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2011 3.0tdi CDUC 245cp
    problema ceasuri bord si lumini

    de 2 saptamani, cam de cand a inceput frigul cand bag cheia in contact si pornesc motorul acele de bord si luminile au o perioada de 15-30 secunde in care alterneaza continuu. ultima data acul de benzina a ramas in pozitie default pe 1/4 , astfel incat imi arata benzina peste jumate chiar daca rezervorul e gol si pe bord apare warningu de benzina. are cineva vreo idee de la ce ar putea fi ? bateria pare buna
     
  18. Songoku17

    Songoku17 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A 6,2500 TDI-163 hp,2004
    ai luat borna de la baterie sau ai schimbat bateria de curand ?
    fa o diagnoza ,sterge erorile si reseteaza clapeta se acceleratie !
     
  19. jask

    jask 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6,2.4,1999
    am luat ptr al meu ceasuri un a6 c5..dar nu le pot pune ca nu imi porneste trebuiesc scr4ise sau nam inteles..imi poate explica cineva si mie in ce consta asta?so ce am de facut?va multumesc
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai imobilizator in ceasuri asadar trebuie imperecheat cu cheile. Ma refer la ceasurile noi cu cheile vechi. Ai nevoie de cineva care sa citeasca codul din ceasuri (Vag Tacho) si apoi sa reseteze cheile si sa le invete din nou (Vag com).
     

Distribuie pagina asta