1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri de bord si computer bord - martori luminosi in bord la TT Mk1 (8N) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de Emeraldu, 31 Aug 2007.

  1. jask

    jask 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6,2.4,1999
    Mc Ovidiu...deci nu trebuie dusa la reprezentanta..miar fi zis cineva care are un a4 din 2000 ca lea schimbat si iau facut la fel si a citit undeva sa scoata bateriile din cheie si sa le puna la loc sa bage cheia in contact sal puna de doua ori cu ceasurile noi.si gata cica iar fi mers..
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La reprezentanta nu merita sa duci o masina atat de veche, deoarece se gasesc meseriasi (de multe ori mai destepti ca cei de la reprezentanta) care fac treaba cu mult mai putini bani.
    Bateriile din chei nu au nici o legatura cu imperecherea cipului cu imo. Asadar, da-mi voie sa ma indoiesc...
     
  3. seliuc daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    p-neamt
    Masina:
    tt 18t 2001
    .....salut, nu vreau sa contrazic dar din cate stiu la 49 e temperatura din radiator.....la 51 e temperatura din motor. daca termostatul e ok la 51 temperatura o sa fie permanent 90 grade. la 49 oscileaza in functie de viteza, temperatura exterioara etc dar nu depaseste 98 grade celsius. daca sare de 98 verifica termocupla, posibil sa nu fc a doua treapta(93 grade) daca ai termocupla 93-102 .....incearca sa o schimbi cu 85-93....termostatul nu umbla la el decat in cazul in care pe climatronic la rubrica 51 oscileaza temperatura. trebuie sa stea permanant dupa incalzirea motorului la 90 celsius.
     
  4. sanduuk 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi tt 1800 2000
    rezolvat problema ceasuri bord

    am avut si eu probleme la ceasuri ba nu indica viteza,nu mergea turometrul dar mai grav era manca curentul bateriei.dupa ce am fost la multi mecanici si desigur la reprezentanta[au zis vina dupa masina e gata,cand sa plec bateria moarta-bravo mitric suceava],altii ca e de vina lumina din portbagaj,alternatorul,cd-playerul,pana la urma trebuie schimbat bordul.am aflat de pe forum de lucian din bucuresti,am fost si in 2 ore problema rezolvata.cu incredere recomand sunati-l.mersi luke1001,lucian si club audi
     
  5. mar

    mar 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A6 1.8T , 150cp
    sanduuk ce anume a schimbat la ceasuri?
     
  6. luke1001 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT, 1.8T quattro, 2001
    ceasuri bord

    Salut Sandu!

    Ma bucur din suflet ca am fost de ajutor si ti-ai rezolvat problema pentru ca stiu cat e de frustrant si neplacut sa mergi fara ceasuri....mai ales noaptea...
    Cat despre service-uri autorizate am fost si la Porsche Timisoara si mi-au aberat numai prostii... Conform spuselor lor trebuia probabil sa schimb jumatate de masina - in ideea tipic romaneasca doar, doar or mai face o gramada de bani dupa inca un fraier disperat de o problema...-trist!

    Va doresc Paste Fericit si numai bine!!!
    Lucian
     
  7. sanduuk 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi tt 1800 2000
    paste fericit

    se pare ca ceasurile bord ptr tt la inceput au fost produse de o firma italiana si dupa un timp cade un procesor,un cip si acesta trebuie inlocuit[scuze daca gresesc cu ceva].audi nu recunoaste ca e o greseala de fabricatie si alege varianta simpla -inlocuire bord.mersi luke 1001 si calatorii fara evenimente
     
  8. luke1001 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT, 1.8T quattro, 2001
    Paste Fericit!!!

    Corect ce spui tu...Ceasurile de bord sunt produse de magnetti marelli...si cum firma este italiana cred ca asta spune totul despre fiabilitate....un procesor care conntroleaza mai multi parametri isi da ochii peste cap din cauza variatilor de temperatura...desi nu e normal sa se intample asta la o masina cu un pret de achizitie atat de mare de noua...

    Numai bine si enjoy the ride!!!;)
     
  9. djradiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi TT 1800cmc, 180CP - 2002
    Am si eu aceeasi problema cu indicatorul de benzina si cel de apa... Cum pot intra in posesia datelor celui (Lucian am inteles de aici de pe forum) care ma poate ajuta.
    Multumesc.
     
  10. Vali1980 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2011
    Locație:
    Moreni, Dambovita
    Masina:
    Audi TT, 1.8 5V Turbo, 1999
    Problema pe care o am legat de bord este legata de displayul central. Pur si simplu sunt mai multe linii moarte. O parte din ele isi mai revin, apoi iar dispar dupa bunul lor plac.
    Aveti idee daca si cum se poate remedia acest aspect?
    Va multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se repara prin inlocuire display. Cauta in aria de publicitate a forumului colegi care repara display-uri. Bafta
     
  12. adi_0434 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2012
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    T T ,1.8 , 2003
    Am patit si eu la fel ,dar dupa 4 ore de stationare si- a revenit .din oscilatiile rapide pe care le-a avut indicatorul temperatura a ramas cu 30 grade in fata.cum pot sa il dau inapoi ?
    Cipul despre care se vorbeste este acelasi care se afla pe display-ul central ???
     
  13. Alexgma 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 2000
    setare ceas audi tt

    buna seara ma poate ajuta cineva in legatura cu setarea orei si a datii pentru un audi tt mk1?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit manualul de utilizare al masinii ?
     
  15. Alexgma 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 2000
    Din pacate nu il am.Scuze de off topic.Stie cineva cum se seteaza data si ora?Sau de unde pot face rost de un manual in format pdf pe Internet.
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Te uiti la ceasuri si vezi ca ai 2 butoane pe ele.
    Trage de butonul din stanga si invarte spre dreapta.
     
  17. dydel

    dydel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi tt, 1.8t, 2002
    Probleme indicator apa si benzina

    Am probleme cu indicatorul apa si benzina. Am schimbat sonda temperatura pe original vw audi, dar are aceleasi simptome. Acul de la apa si uneori ajunge pe portiune rosie si se aprinde martorul in bord, iar alteori pica de tot si acolo sta. Ma poate ajuta cineva? Astept urgent un raspuns. Multumesc
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cauta-ti alte ceasuri, de preferat sa fie VDO si nu Magnetti Marelli.
     
  19. zso01

    zso01 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    dej
    Masina:
    TT, 1.8t, 1999
    am si eu o problema la bordul tt-ul meu,
    am pixeli morti in display-ul din mijloc, iar benzina nu mi-o arata ok, opresc masina si acul de benzina coboara pana pe rosu, nu coboara pana jos ci doar pana unde incepe portiunea rosie, iar cand fac plinul acul se duce cu mult mult mai incolo decat ar trebui (asta pt ca nu coboara acul destul)...
    eu sunt din dej, iar aci am un electrician super bun, display-ul ma costa 400 de ron manopera inclus, iar legat de indicatorul de benzina mi-a spus ca degeaba o repara ca ori nu reuseste sau nu tine mult reparatie... si ca benzina mi-o indica aiurea pt ca sa mai umblat in bord... cealalta problema e ca nu am incredere in indicatorul de apa...
    ce ma sfatuiti ?
    cod ceasuri: 8n1 919 880e
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Se face o calibrare a ceasurilor si dupa o perioada se reverifica daca totul a ramas asa. Abia dupa asta schimbi display-ul. Daca nu raman, mai bine iti cauti alt bord decat sa ii schimbi displayul la asta.
     

Distribuie pagina asta