1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri si Computer de Bord (display CB - afisaj martori luminosi - resetare CB) la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de famous_dany, 6 Dec 2007.

  1. Vio Bravo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2019
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 Avant, 2.0L 100Kw BRF, 2007
    Salut Razvan,
    Inca odata, te rog sa-mi spui si mie cum ai procedat cu instalarea 3dmdf pe masina ta.
    Cat te-a costat, cum l-ai procurat, cine ti l-a instalat (instalarea pare foarte complicata) si cat de util este. Dupa cum este prezentat, arata foarte promitator si vreau si unul pe masina mea.
    Ai cumva si optiunea de afisare a presiunii de ulei? Pentru mine asta este una dintre cele mai importante informatii.

    Multumesc anticipat pentru ajutor.
     
  2. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    D.T.Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Salutare. Am o problema cu audi a4, 1,9 awx, 2003. La întoarcerea din concediu, după o săptămână, am găsit bateria moarta, apa în mașină, nu f. multa. Apa a întrat datorita unei paturi pusa pe parbriz pt soare și prinsa cu ușile. Probabil apa s-a infiltrat prin țesătură, pt ca erau și scaunele umede. Calculatorul de confort era în apa cam un sfert, nu sunt urme de umiditate în interiorul lui, nu sunt oxidate mufele.
    Nu se mai aprinde bordul, când pun contactul se aprinde airbag, abs, și triunghiul acela {esp, cred}. După ce am încărcat bateria s-a aprins și bordul cu data, ora și km, de câteva ori, apoi nu a mai vrut. Mașina pornește pt1 secunda și se oprește. Radioul arata safe dacă țin apăsat pe butonul pornire 3-4 secunde. Clima nu pornește, are ledurile aprinse (se sting dacă nu mai umblu la mașină). Dacă apăs dezaburire luneta se aprinde și clima. Închiderea centralizata funcționează mecanic, alarma se activează după ce încui mecanic mașina, telecomanda este moarta. Azi am desfăcut ceasurile și am curata cele 2 mufe cu spray. Nu am desfăcut și carcasa. Maine urmează sa desfac contactul... După scanare apar următoarele :
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine face diagnoza trebuie sa stie sa iti repare masina. La cate erori ai pot fi din zeci de cauze. Multe dintre ele nu au nici o legatura cu acest topic.
    Electricianul si mecanicul (unde este cazul sa intervina si conform cu ce ii spune electricianul) remediaza fiecare eroare in parte pe rand si cu rabdare chiar daca masina ta ramane imobilizata zile bune.
    Prima data usuci bine zona unde a stat calculatorul de confort si schimbi calculatorul de confort (daca cel al masinii are lipituri reci, este inundat, oxidate legaturile, etc., etc.) cu unul ce are acelasi cod si cel nou trebuie rescris pe masina.
    Citeste topicul dedicat calculatorui de confort la masina ta. Tot ce ti-am spus eu s-a mai discutat pe forum de zeci de ori si ne repetam aiurea si inutil.
    Discutia trebuie continuata pentru fiecare eroare in topicul fiecarei erori in parte dupa ce faci te iti spun mai jos.

    Este strict interzisa scrierea unui mesaj in care sunt discutate doua sau mai multe probleme diferite. Fiecare problema va fi discutata separat in topicul dedicat respectivei probleme.

    Mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici si la care nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E foarte simplu: ceasurile tale nu mai sunt vizibile masinii. E ca si cand nu le ai.
    Incepi cu sigurantele, apoi intri in ceasuri. Si poti sa iti cauti si alt calculator de confort. Chiar daca inca mai merge, e terminat. Odata ce a luat apa, iti iei adio de la el.
    Nu in ultimul rand, faptul ca ai ramas fara baterie inseamna ca mai ai inca o problema, un consumator.
    Si in viata ta, sa nu mai pui paturi pe parbriz. Pentru protectie la soare exista parasolare.
     
  5. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    D.T.Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Cristi mulțumesc. Am explicat toate problemele apărute, nu am cerut rezolvarea la toate. Care ar fi cauza ?
    Electricieni, aici la noi in zona, înseamnă cumpăra ceasuri, cumpăra calculator de confort cumpara etc. ...
    Verificat siguranțe, senzori,mufe, cică ar fi bune, curățate cu spray. Pana la urma o sa caut alt meseriaș, doar ca sunt greu de găsit în zona.

    ovidiutm mulțumesc.
    Patura era mai mult pentru pisici. Mașina este a soției și a stat pe perioada concediului. Oricum, greșeală mare.
    Apa la confort era doar pe partea de jos, nu ajunsese la manunchiul de fire. Mașina era înclinată spre dreapta și apa vizibil era doar în dreapta. Nu sunt urme de apa sau oxidări la confort. Eu am desfăcut mocheta când am observat apa.
    Da, am consumator, o clapeta la climă în partea dreaptă, un motoraș care merge continuu.
    Dar mi s-a spus sa cumpăr panoul de clima. Deci prea multe cumpărături, pentru început.
     
  6. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Pentru inceput iti trebuie alte ceasuri de bord care trebuie adaptate pe masina pentru a o putea porni dupa aia vezi si altele .
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    In weekend am desfacut ceasuri monocrom RB4 de pe B6 (2002) si am demontat display-ul. Apoi am desfacut si demontat display-ul de pe ceasuri RB8 (2006). Am comparat mufele si am montat display-ul de pe RB4 pe RB8, montat inapoi ceasurile. Display-ul monocrom functioneaza.

    Se pare ca doar in cazul display-ului color exista doua tipuri de mufa. (aici la postarea 868 aveti poza cu cele doua tipuri de display color RB4/RB8 https://www.clubaudi.ro/threads/cea...esetare-cb-la-a4-b6.23140/page-44#post-844591)
     
    F33lings apreciază asta.
  8. AlexTavi86

    AlexTavi86 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 AWX 2003
    Salutare,
    Îmi spune, va rog, ce reprezintă acel 2000km din poză și cum poate fi resetat? În acest moment el nu funcționează stă blocat la 2000.
    Mulțumesc frumos.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Reprezinta faptul ca ai ceasurile defecte.
    Informatia era despre range. Daca scoti borna si se reseteaza o sa vezi ca pleaca de jos si va urca iar la 2000 km unde se va plafona. Pot fi si reparate insa nu stiu daca esti dispus sa platesti aceasta reparatie.
     
    turbocip și AlexTavi86 apreciază asta.
  10. AlexTavi86

    AlexTavi86 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 AWX 2003
    Ai dreptate pleaca de jos și se plafonează, din cand în când mai se mai schimba. Restul sunt ok (ora de condus, consum instant și consum mix). În ce constă reparatia si cam cât costă ? Mulțumesc frumos pentru răspuns.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Consta in rescrierea eepromului si costa 350 lei. In Timisoara.
    La tine in zona, habar n-am.
    Vorbeste si cu turbocip, ca e mai aproape de tine.
     
    AlexTavi86 și turbocip apreciază asta.
  12. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Peste tot costa la fel.
     
    AlexTavi86 apreciază asta.
  13. AlexTavi86

    AlexTavi86 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 AWX 2003
    Mulțumesc. O zi frumoasă.
     
  14. Laur Udrea

    Laur Udrea 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2020
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    A4, 1.9, 2004
    Salut,
    Am și eu o problema cu ceasurile de bord color. Mașina în speță B6 din 2004 AVF, îmi arată range 2000, consum mediu si instant 0.0%, viteza medie nu mi o indica corect și nu am nici Trip 1 si Trip 2. A mai intampinat cineva aceasta problema, ce e de facut ?
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Trip 1 nu ai pentru ca nu e activat. De fapt e BC1. Tu ai doar BC2 standard.
    Range-ul ti-l arata gresit ca e alterat softul din ceasuri. Costurile de rescriere sunt circa 350 lei. Daca ai fi citit ultimile 2 pagini din topicul asta ai fi gasit ca nu esti singurul cu problema asta.
     
    turbocip și Laur Udrea apreciază asta.
  16. DiplomaT

    DiplomaT 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B6 Avant Quattro, 1.9 AVF, 2002
    Salutare. Masina in cauza A4 B6 Avant 1.9TDI Quattro

    Am si eu o problema cu indicatorul de motorina, mai exact codarea senzorilor in ceasuri, meniul 17. Masina o am de 2 luni aproximativ, nu i-am facut niciodata full-ul, iar cand l-am facut am observat ca nu se duce acul la maxim de tot, sta sub liniuta de maxim .. Am tot intrat prin vcds, setat la 128 pe ambii senzori(masina fiind quattro), si am intrat mai apoi pe canalul 33 si am dat full calibration(new value 65535, test(se duce acul la maxim si coboara inapoi), save si ok), imi arata in acelasi fel, valoarea inregistrata a ramas maximul de 144 si nu mai scade. Nu ma deranjeaza asa de tare ca nu imi arata full-ul pe cat ma deranjeaza ca de la range 200km pe bord(dupa 750km parcursi) mi se opreste motorul in mers(senzorii imi aratau 20l in rezervor).

    Cum as putea rezolva, cum resetez valorile stocate la cele din fabrica? Ceasurile la test merg toate ok, se duc la maxim apoi la jumatate toate 4.

    Multumesc anticipat.
     
  17. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Vezi codding la ceasuri daca e setat pe Quattro
    Iar senzorii lasa-i pe default in adaptari.
     
  18. DiplomaT

    DiplomaT 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B6 Avant Quattro, 1.9 AVF, 2002
    Este setat pe quattro, e 01100, chiar m-am uitat și dacă îl setez pe fwd nu mai citește senzorul 2. Senzorii i-am lăsat pe default, 128.

    Pe canalul 34-additional functions, dacă pun toate cele 3 setări pe active se ridica acul la maxim, dacă dau pe 0 revine unde era.
     
  19. DiplomaT

    DiplomaT 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B6 Avant Quattro, 1.9 AVF, 2002
    Azi am incercat iar recalibrare .. tot 144 imi da pe rezervor, chiar daca setez cele mai mici valori tot asa imi da, o singura data mi-a aratat 132 si dupa recalibrare a sarit iar la 144(manual daca ii pun eu 128 nu se salveaza). Plutitoarele din rezervor indica bine, cred. Am desfacut capacele si am dat cu mana de ele, senzorul 1 arata maxim 28l si senzor 2 arata maxim 36l, dar pe tester imi arata 24l si 36l. Mentionez ca am facut cam 750km si mi s-a oprit in mers, pe senzori imi arata 20l in rezervor(17l senzor 1, 5l senzor 2) am facut plinul si a luat 40l. Facut full iar, calibrare si acul se duce la maxim, uneori in mers scade putin si se ridica la loc..

    Sa fie oare pompa\plutitorul de vina sau sa fie din cauza diagnozei V20.4.2?
     
    Ultima editare: 13 Ian 2021
  20. Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9tdi 2002 96kw
    Schimba doar ceasul indicator de combustibil. Ia de la dezmembrari ceasuri de bord (de Anglia pentru sunt mai ieftine) si schimba-l doar pe cel de combustibil.
     

Distribuie pagina asta