1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cel mai fiabil A4 td(i),care este acela?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de iulian_1976, 21 Dec 2008.

?

Care model a fost cel mai fiabil?

  1. Audi 8O

    26 vot(uri)
    5,4%
  2. A4B5

    115 vot(uri)
    23,8%
  3. A4B6

    228 vot(uri)
    47,1%
  4. A4B7

    67 vot(uri)
    13,8%
  5. A4B8

    48 vot(uri)
    9,9%
  1. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    salutare

    am vota b6 ptr ca e si normal avand in vedere ca detin o asemenea masina
    motorul este 1.9 tdi 131 cp cod motor awx
    masina este de vis avand in vedere ca prima masina a fost o dacia 1310(motor cu injectie:):weight_lift2:
    masina a facut in 2 ani jumate 95 de mii de km,atat in tara cat si in afara granitelor deci va dati seama ca am folosit-o din plin si in orice conditii
    nu ma lasat balta niciodatasi nici nu mi-a dat emotii :puke2:
    singurele manopere efectuate au fost schimbare distributie de 2 ori9prima data cind am adus-o din germania la 80000 km iar a doua la 159000 km, am inlocuit lichidele ulei castrol txt ptr PD inclusiv lichid servo,frana ,antigel. am schimbat placutele filtrele bineinteles,termostatul si senzorul de temperatura.
    in rest motorina,injector cleaner ptr ca la noi motorina e cum e si un picior numar 44 pe pedala de acceleratie.
    insa am tot respectul si ptr motoarele de pe b5,ptr ca am avut ocazia sa ma folosesc de ele ptr cateva luni
    audi 80 este in continuare un veteran si o legenda
    b7 si b8 sunt dupa parerea mea prea june ca sa le includem desi nici b6 nu e chiar de demult
    numai bine si la cati mai multi km fara incidente
    va salut:racer:
     
  2. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Am vazut ca unii voteaza cu tipul de masini pe care il detin,dar scopul threadului e altul,sa votam cu motorul care credem ca este cel ami fiabil dintre toate aceste modele,sau ma rog care din aceste modele este mai fiabil avand in vedere motorul pe care il au fiecare,sunt doua lucruri diferite,mai bine sa fim realisti si sa votam cu care credem ca au fost mai reusite
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Socialista sau nesocialista intrecerea ,nu stiu ;)
    Insa cam vad ca volantele la A4B8 2.0tdi ,143 cp ,incep sa pice in 30 de mii de km:whistle2:
     
  4. BOMBANITORUL 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 hp
    Si totusi am 47.000 km acum, trebuie sa fac plangere!?!?
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Poate au fost doar exceptii ;)
     
  6. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    si eu am votat cu masina mea A4 1,9 tdi PD 115 cai cos motor ajm. masina are 210k km si nu am avut nici o problema cu motorul turbina sau egr, ce am schimbat au fost doar consumabile cum ar fii senzor de temperatura si intinzator alternator si acum urmeaza sa ii schimb senzoru de nivel la ulei, in rest ulei filotre si motorina bafta la toti si cat mai multi km
     
    ram_ryder06 apreciază asta.
  7. Guest 9896 Guest

    Fiabilitate

    Consider ca masinile care au o vechime considerabila(4-6 ani) isi mentin pozitia in topul preferintelor pentru ca materialele folosite atunci erau mult mai rezistente, de ex un scut metalic complet de la B6 a fost inlocuit cu un amarat de airbag lateral perdea si multe altele. M-am uitat si la tabla folosita in masinile de azi, pe un b6 din 2003 te urci pe capota si nimic... nu cred ca s-ar indura careva sa faca acelasi lucru cu un model 2008-2009, nu de alta dar poate ajunge pe la motor ;)). Citand alti participanti, modelele noi dau semne de slabiciune foarte devreme, sansa lor e un Casco scump.
    Toate cele bune!:)
     
  8. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    80 1z

    Sunt posesor de benzinar, deci nu am votat masina pe care o am :p
    Avand in vedere definitia fiabilitatii am votat motorul 1Z. Cu cat masina este mai veche cu atat mai bine ne putem da seama de fiabilitatea ei. Sa nu uitam ca si A4 B5 a fost o serie foarte longeviva si nu degeaba. Tot respectul si pentru A4 B6, sunt niste masini foarte bune, dar din pacate a fost o singura optiune la vot. Am tinut cont doar de motor, nu si altceva. Legat de generatiile mai noi (B7, B8) cand o sa le vad peste 15 ani si cu 400.000 km la bord fara interventii majore la motor, o sa imi pot spune parerea, pana atunci nu.
     
  9. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Eu am ajuns deja cu 1Z-ul la 427000 km...,trage nene...........
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Tu ai cel mai logeviv motor de pe forum ?!:)

    Dar sincer ai schimbat vreun injector ?
    ...dar kitul de ambreiaj cand?
    Cutia ai reparat o?
     
  11. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Felicitari Florio..sunt curios daca vei vinde masina asta sau o vei tine pana nu mai poate,oricum la cum sa prezentat la cavnic nici pe departe kilometrii.
     
  12. kokusoft

    kokusoft 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi Q5 Quattro, 2.0 TDI, 190 CP, 2015
    1,9 TDI, 116CP, pus pe B7 - m-as mira sa fie mai bun cel de pe B6 dupa un update
     
  13. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    N-am schimbat nici un injector,nici debitmetru,nici turbo,nici nimic legat de motor,din pacate am schimbat cutia de viteze...Cand am luat masina am luat-o cu aceasta problema la cutie,si anume problema la sincronu 3.Caraia de fiecare data cand ii dadeam a treia.Am circutalt asa 22000 de km + inca cine stie cati km a circulat celalalt posesor din germania cu aceasta problema.A cedat al un moment dat si am fost nevoit sa schimb cutia,in rest nici o problema.Cu motorul nu am avut probleme,sper sa nici nu am,nici cu ambreiajul.Precizez ca in iarna am pornit motorul la -10 grade cu 4 bujii arse la prima cheie chiar daca a invartit ami mult pana sa o ia dar totusi tinand cont de specficatiile de mai sus e super ok...asta spune ceva despre uzura motorului,e un semn bun ca nu necesita segmentare si ca mai duce mult...
     
    whitefox apreciază asta.
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sa notam :) 1Z-ul la 427000 km:

    -turbo neschimbat
    -injectoare neschimbate
    -compresie buna altfel nu porneai iarna decat foarte greu

    Este uluitor cum un kit de ambreiaj poate tine 427000 de km
    :applaus:
    Este bine sa retina si baietii cu motorizari mai noi .
     
  15. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    sa nu inducem lumea in eroare, poate exprimarea lui Florin nu a fost cea mai fericita, Avantul lui are 427.000 de km dar el a cumparat masina anul trecut deci o are cam de pe la 400.000 la el asa ca nu prea cred ca stie multe despre trecutul masinii;)...adica tot ce se poate ca inainte in Germania sa se fii schimbat in tot acest interval de km ceva injectoare, turbo sau debitmetru :nyah:....si apropo am aflat si eu km reali la masina mea 1.9 TDI-PD (motor AJM) masina are 260.000 de km reali, injectoarele in stare buna, motorul ruleaza perfect(am facut cam 21-22.000 de km din Septembrie anul trecut), dupa un log in mers cu ajutorul lui ManiAcuV6(mi-a citit log-ul) cica ar trebui sa-i curat turbo-ul....in rest nu prea am ce sa-i reprosez la motor... ambreiaj , volanta sunt OK, cutia se comporta ca noua (am schimbat uleiul in cutie anul trecut) chiar si in iarna la -20 de grade schimba perfect fara sa agate in vreo treapta/marsarier....
    PS: daca nu ma insel mai este un coleg pe forum cu un A6 1.8T de 150 cai, are vreo 450.000 de km cu ea:) el nu se incadreaza la TDI:nyah:(el schimbase vreo 2 turbine in rest nici o problema cu motorul)....deci se poate si pe benzina:p....apropo si B3-ul meu are peste 300.000 si merge super ok atata motorul cat si cutia:icon_thumright:
    Offtopic: FloRio ma bucur ca ai reusit sa-ti schimbi cutia :meeting:
     
  16. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Pai din exprimarea mea a fost destul de clar ca nu am facut eu 427000 km,am scris clar ca am cumparat masina din Germania,si ca am luat masina cu anumite probleme la cutie,insa de cand e la mine eu nu am avut probleme cu motorul,injectoare,turbo,etc...ca a schimbat celalalt posesor anumite componente asta habar nu am,cert este ca masina trage bine in orice caz la acest numar impresionant de km,poate cel mai rulat audi de pe forum
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    De asta eram si eu uimit.
    Cel mai longeviv kit de ambreiaj care il stiam eu,este de pe un Audi 80 un benzinar 320 de mii de km.:hi:
     
  18. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Am un vecin care are un Audi 80 B4 Avant 1.9 TDI si are in jur de 600.000 km si merge impecabil,dar recordul la km vazut de mine il detine un VW Sharan 1.9 TDI cred ca de 116 cp cu 830.000 km.Tipul face Germania saptamanal.
     
  19. popica35

    popica35 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, AWX, 2002
    Salut.Am cumparat masina din Germania,in luna martie cu 275000 km la bord...A4,b5, motor 1.9 tdi.66 kw,1z...mi-a pornit pana pe la minus 12 grade fara probleme fara bujii(erau arse toate 4 fara sa stiu), iar iarna aceasta a fost in Iasi si -27 de grade si a pornit la prima cheie dupa ce a invartit-o de 3-4 ori.Este un motor super,trage ok si consuma foarte putin ...acum am 300000 de km ...am avut alte probleme minore cu ea dar de motor sunt f.multumit. Votez cu A4,b5 cu toate ca as vrea sa o schimb cu un A4,b6....nu stiu ce sa fac daca se merita sau nu?
     
    whitefox apreciază asta.
  20. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    salut,

    am un awx de care nu ma plang deloc pana acum. 227000 km inca fara probleme. doar chestii minore.

    so.. Power to the Diesel >:)
     

Distribuie pagina asta