1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la Audi A3 8P - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de baby_blues, 29 Noi 2012.

  1. baby_blues

    baby_blues 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Sportback. 2.0 Tfsi 2007
    Va salut si sper sa-mi gasesc o rezolvare a problemei daca a mai intalnit careva asa ceva: Problema este ca usa stanga fata nu se mai inchide din telecomanda si nici din cheie ( cheia nici macar nu intra in gaura).
    De asemenea panoul de comenzi cu inchidere/deschidere geamuri, blocare usi, etc, nu mai functioneaza. Multumesc anticipat!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Completeaza-ti profilul tau cu datele complete despre masina pe care o detii (an de fabricatie, tipul masinii, cod motor) asa cum am eu profilul completat, schimba si locatia aia pusa la misto cu locatia ta actuala ca sa poti fi indrumat la cineva care te poate ajuta.

    Fa o diagnoza pentru ca se va vedea imediat de ce nu functioneaza inchiderea si restul de comenzi. Verifica in blocurile de masura ale diagnozei starile comenzilor si ale inchiderii. Mergi la cineva stie sa foloseasca VCDS-ul.
     
  3. Stapanul_inelelor 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8p, 2003
    Va salut.
    Am un audi a3 8p din 2003 1.9 tdi si problema este urmatoarea masina nu-mi recunoaste cheile si face figuri, cand vrea, porneste din prima, cand nu, trebuie sa dau de 6-7 ori. In bord apare cateodata mesajul SAFE in locul kilometrilor dar totusi masina porneste (cand vrea). Un baiat a incercat sa reseteze acel cod insa degeaba cand vrea pornste din prima cand nu asa ramane. Cateodata cand imi face figuri la pornire imi clipeste si martorul acela de rezistenta ca un arc si tot la fel trebuie sa incerc de multe ori. Aveti idee ce ar putea fi si un sfat ceva. Multumesc
     
    Ultima editare: 5 Feb 2013
  4. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Cine s-a "jucat"la bordul masinii tale ?
    Mesajul SAFE sau DEFECTIVE apare cand vrei sa modifici km in IC .
    E probabil problema de eeprom care este corupt , iar in cel mai fericit caz - problema de contacte
     
  5. Stapanul_inelelor 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8p, 2003
    Masina am luat-o din germania ma rog faza cu pornitu am observat-o acasa iar km nu cred ca sunt dati inapoi deoarce corespund cu reviziile. Ce este eeprom? O solutie pentru aceasta problema, cum as putea sa aflu sigur care este motivul?
     
  6. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    Schimbare cod Imobilizator si chei !

    Am pierdut cea de-a doua cheie a masinii sau mi-a fost furata si as vrea daca se poate sa modific codul de la IMMO, ca sa nu mai poata fi utilizata acea cheie.
    Are cineva idee ce as putea face sau cum ? Daca ma poate ajuta cineva, raman recunoscator.

    Multumiri anticipate.
    PS: Masina este cea din profil.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Sep 2013
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate face asta, sa schimbi codul IMMO pentru ca ar trebui sa schimbi toate cheile si ceasurile de bord. Poti anula cu VCDS-ul acea cheie ca sa nu mai poate fi deschisa masina.
     
    Ultima editare: 27 Sep 2013
  8. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    pai si cum pot anula doar acea cheie? nu mi-o anuleaza si pe aceasta pe care o folosesc?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    IMMO stie sa citeasca maxim 4 chei. Tu reprogramezi cheile ramase cu VCDS-ul si inveti IMMO sa stie doar de cate chei mai ai 1 normala si 1 de service (daca o ai).
    Mergi la cineva care stie bine sa umble cu VCDS-ul pentru ca deja intrebandu-ma cum se procedeaza inseamna ca ai nevoie de cineva care foloseste/lucreaza permanent cu VCDS-ul. In Bucuresti te poate ajuta cineva foarte bine si repede.

    Ca sa-ti faci o alta cheie, din pacate va trebui sa apelezi la reprezentanta pentru ca tu nu ai/nu sti codul IMMO si nu il poti afla. Bafta
     
    Ultima editare: 27 Sep 2013
  10. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Salut,

    Stie cineva sa-mi spuna care-i cea mai putin costisitoare cale de a achizitiona o cheie briceag, originala, pentru masina din profil? Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Decat la reprezentanta. Bafta
     
  12. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Chei si inchidere centralizata la A3 8P/8PA - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie - probleme diverse

    Din cauza unei baterii proaste la telecoamanda am reusit sa desincronizez cheia de la masina. Pana aici nimic interesant, doar ca procedura de sincronizare descrisa in manualul masinii la mine nu merge. Pe scurt masina se deschide si porneste cu cheia, dar alarma nu se mai dezactiveaza si merge cu sirena si semnalizarile aprinse.

    Procedura de sincronizare este:
    Se deschide usa cu cheia in broasca, se apasa butonul de deschidere pe cheie, se pune cheia in contact si contactul, se ia contactul si se scoate cheia, iar apoi se testeaza daca incuie sau descuie din telecomanda. Poza cu procedura e atasata aici.

    Problema este ca intre a apasa butonul de deschidere pe cheie si punere de contact la mine deja urla alarma. Evident ca nici cheia nu se sincronizeaza, iar inchiderea si deschiderea din telecomanda nu functioneaza.

    Am incercat pe langa asta inca cateva variante:
    a) Cheie functionala in contact, cheie desincronizata in usa apoi Stanga -> Dreapta -> Stanga + (optional Unlock).
    b) condus cu cheia desincronizata, chipurile se resincronizeaza singure masina cu cheia la condus.
    c) combinatie intre a si b
    d) apasat unlock pe cheie timp de 5 secunde, apoi bagat cheie in contact si condus cu cheia desincronizata.
    e) geam deschis sofer, cheie functionala in contact, se pune contactul. cheia desincronizata in usa, se apasa UNLOCK apoi se incuie si se descuie masina, se scoate cheia din usa si se ia contactul si se scoate cheia functionala. Asta am gasit-o pe youtube la un Audi 8PA.

    Rezultat:
    Nici una din aceste metode nu imi merge.

    Cu Vagcom nu stiu procedura. Daca o stie cineva si vrea sa o imparta cu ceilalti, ii multumesc anticipat. Poate e buna chiar asta:
    http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html

    Are cineva alta idee sau informatii ? La dealer e si ea o optiune dar prefer sa o fac singur daca se poate.
     
    Ultima editare: 21 Apr 2014
    Mr. Alex apreciază asta.
  13. aurelrusu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi | A3 Sportback | BLS | 1.9 TDI | 2007
    salut,
    am o nelamurire legata de cheia de rezerva a masinii, sper sa fie asta locul potrivit sa intreb :confused:
    cheia de rezerva (de tip briceag) are un contact mai sensibil --> descuie masina si doar daca ATING butonul, fara sa apas pe el :(
    stiti cumva daca trebuie sa schimb butonul de cauciuc, poate switch-ul sau chiar toata cheia?
    multumesc anticipat pentru raspuns,
    urri
     
  14. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Schimba switch-ul. Butonul e din plastic moale si nu apasa cu putere. Cheia de asemenea nu ai de ce sa o schimbi, daca este doar switch-ul defect. Ma rog, o poti face, dar costurile sunt mai mari decat daca schimbi componenta defecta.
     
  15. aurelrusu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi | A3 Sportback | BLS | 1.9 TDI | 2007
    multumesc pentru sfat - ai idee unde as putea sa fac asta?
    precizez ca nu am cu mine aici nici surubelnite mici de ceasornicarie, nici pistol de lipit ...
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La orice magazin de electronice gasesti switch, sunt foarte ieftine, 2-3 lei.
    Ai grija sa le iei la dimensiunea corecta.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    urri, incearca si ce scrie aici.
     
  18. aurelrusu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi | A3 Sportback | BLS | 1.9 TDI | 2007
    multumesc tuturor pentru sfaturi :)
    cred ca o sa merg la un atelier d'asta de copiat chei auto sa intreb daca pot sa ma ajute ei cu toata operatiunea - e mai simplu pentru mine :)

    mai am o neclaritate: dupa ce voi schimba switchul - va trebui sa resincronizez cheia? sau pe amandoua?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu va trebui sincronizata.
    Problema ta este fizica, nu de sincronizare.
     
  20. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    @urri: Un sfat.. daca nu te pricepi, nu te baga sa-l desfaci si mai bine mergi si plateste pe cineva priceput sa o faca. Mai bine dai cativa lei si te asiguri ca nu trebuie sa cumperi cheie noua la final.

    Nu este greu si oricine care a lipit chestii fine si are mana "facuta" poate schimba. Gasesti si pe net tutoriale cum se desfac cheile, parca pe youtube era ceva.
     

Distribuie pagina asta