1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la A3 8P - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de baby_blues, 29 Noi 2012.

  1. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Se poate rezolva si altfel
    Iti iei cheie sh - ca sa mearga telecomanda - se muta lamela de la a ta la cheia Sh ca sa poti roti cheia in butuc .
    Si se face alt transponder - care costa in jur de 300 ron (cu transponder inclus)
    Si ai cheie perfect functionala.
    Sau poate telecomanda ta e ok si nu a stiut sa ti-o adapteze si atunci iti trebuie doar transponder.
    Spor
     
    Byron apreciază asta.
  2. Byron

    Byron 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI, 2008
    turbocip
    Mersi de raspuns, am sa merg atunci intr-un alt loc sa imi incerc norocul, daca nu se poate face nimic cu cheia actuala, am sa actionez dupa metoda mentionata de tine.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Niciodata in viata ta nu mai face asta. Apelezi la profesionisti nu la aia care schimba baterii la chei. Daca nu te pricepi pui mana si citesti forumul asta, fara sa intrebi nimic, citesti toate topicurile despre chei existente pe forum ca sa inveti ce trebuie sa faci. S-a explicat de zeci de ori pe forum in diverse topicuri cum trebuie sa procedezi. Una din variante, cea mai ieftina, ti-a spus-o Turbocip. Mai sunt si altele iar cea mai ok pentru tine pentru ca sigur nu ai profesionistii din Bucuresti (unul din ei ti-a raspuns la mesaj si cu asta se ocupa printre altele) este sa mergi la reprezentanta si sa iti faci a doua cheie care costa minim 200 Euro (cheia + programarea On-line cu fabrica).
     
  4. Byron

    Byron 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI, 2008
    Cristi
    Multumesc de sfat, am zis sa intru sa intreb, nu am cautat sa supar pe nimeni :)
    Pe viitor am sa caut printre situatiile similare de pe forum.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai cautat indeajuns. Nu este vorba ca superi pe cineva dar nu este normal ca sa intrebi ceva ce exista ca si raspuns pentru ca se adauga pagini si comentarii inutile acestui topic = forum. Multumesc pentru intelegere.
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am si eu o problema cu una din telecomenzi, ambele erau functionale pana una din ele a inceput sa functioneze la distante tot mai scurte.
    Intrun timp puteam sa blochez/deblochez de la 2 metri, dupa aceea nu mai functiona decat de langa portbagaj, iar in final nu mai functioneaza deloc telecomanda.
    A mai patit cineva, din ce cauza este ? Eroare nu am pe VCDS iar cea de a doua telecomanda functioneaza.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din "greseala" ai inlocuit bateria de la telecomanda? Tot asa face?
     
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am si inlocuit, are baterie noua Duracell (nu cred ca, conteaza marca, cat conteaza tensiunea) dar tot nu vrea :(
     
  9. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Cursa limitata a cheii in butuc

    Salutare, sper sa fi nimerit bine topicul.
    Astazi am descoperit ca nu se rasuceste cheia in butuc...face cursa atat cat sa-mi deblocheze imobilizatorul la volan si dupa aia nu mai pot rasuci mai departe, nu face suficienta cursa cat sa-mi aprinda martorii in bord.
    Am incercat cu ambele chei, aceeasi poveste, am curatat cu spray de contacte si apoi am bagat WD-40 dar nimic.
    Ieri nu-mi mergea imobilizatorul de volan, dar astazi si-a revenit, doar ca acum nu mai pot rasuci cheia in contact...:ermm:
    Diagnoza nu pot pune ca nu-mi face cursa suficienta cheia cat sa porneasca calculatoru masinii.
    Are cineva vreo idee? Oare tre sa scot butucul?
    :wtf:
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da trebuie demontat si inlocuit. Poanta e ca iti trebuie butuc comandat la reprezentanta conform serie de sasiu ca sa poata veni la fel ca ce ai pe masina.
     
    LucianP apreciază asta.
  11. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Deci se schimbă doar butucul să înțeleg. Asta e ok, că mă gândeam că-mi schimba totul, chei+broasca portiera, etc...
    O să-i sun mâine să văd ce rezolv. Mersi!

    Văzusem între timp pe forumuri unii care-și desfac butucul și-l curăță, eventual înlocuiesc ce-i rupt înăuntru. Și spun că după aia nu au mai avut probleme...Mă gândesc dacă n-ar fi și asta o varianta, că de stricat ș-așa n-am ce să stric mai mult...
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa-l desfaci trebuie sa tai niste fixari nituite pe acolo. Eu te sfatuiesc ca intai sa comanzi butucul, sa-l ai si pe urma vezi tu ce faci.
     
  13. remus andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2018
    Locație:
    london
    Masina:
    audi a3,2.0,2006
    Salut,
    De curand am cumparat un audi A3 8P din 2006 in Anglia. Tipul de la care am cumparat masina mi-a spus ca a pus o baterie noua la masina si de atunci nu mai merg cheile (cred ca a fost vrajeala).
    Cheile sunt tip briceag, bateriile sunt schimbate. De asemenea, am mers la un tip care face recodificare cu VCDS si a zis ca masina recunoaste cheile si ca sunt ok pe partea software dar el zice ca ar fi o problema cu pompa loking sau vacuum cum i-o zice.
    Tin sa mentionez ca manual totul functioneza, geamuri, inchidere-deschidere manual. Din interior butonul inchis-deschis funcioneaza, chiar si optiunea autolock dupa 15 km. Ce ar putea fi ?
     
  14. Moldovan Alin

    Moldovan Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2018
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    A3, 1.9TDI,2008
    Salutare. De curând mi-am achiziționat un Audi A3 8p 2008 Sportback. Vânzătorul mi-a dat 2 chei tip briceag, una dintre ele merge perfect(rezerva) iar cea pe care a utilizat-o el mai mult timp nu avea baterie. Am schimbat bateria și când sa închid mașina, se aude ceva în interior la mașină dar nu face nimic, iar butonul de la cheie pâlpâie în continuu după ce apăs butonul o data. Nu am încercat sa pornesc mașina cu cheia aceasta. Încerc când ajung acasă. Ce sa aibă oare?
     
  15. AlexFlorinKelloo

    AlexFlorinKelloo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L (D3, BFM 4.2 Benzina) & Audi A3 (BKD 2.0 TDI)
    Salut,

    De o saptamana nu pot sa pornesc masina. Cheia se invarte in contact 360 de grade. Uneori se invarte foarte usor, fara sa fie fortat, alte ori pare ca e blocat.



    Volanul nu e blocat, stiu sa verific si sa il deblochez daca e cazul.

    Este o problema specifica acestor modele de Audi A3 (8P1, BKD 2.0)? Ce recomandati?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este o problema specifica si iti recomand sa inlocuiesti contactul. In aria de prestari servicii sunt colegi profesionisti care te pot ajuta sa faci asta.
    Atentie unde comanzi contactul pentru ca daca se constata de catre un meserias ca este chiar el defect (unde bagi cheia) trebuie sa il comanzi doar la reprezentanta pentru ca doar acolo il gasesti cu amprenta de la cheia ta si pentru seria ta de masina. Bafta.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este cineva bine-voitor sa isi desfaca cheia si sa puna o poza cu placa acesteia ?

    Vreau sa o compar cu o placa de pe aceeasi cheie dar cu buton PANIC in scopul unui D.I.Y.

    Nu are importanta de pe ce model de masina este, ideal ar fi un A3 8P dar merge si de A4 B7.

    Nu se pupa cu A6 C6, situatia e total diferita pe placa.

    upload_2018-11-6_0-31-29.png
     
  18. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Daca ai putina rabdare, cand ajung acasa, imi desfac eu cheia nr.2, pt ca oricum nu mai merge bateria :D
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e graba. Ai 3 suruburi, grija la arc sa nu il pierzi. :)
     
    Fallen apreciază asta.
  20. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Le-am mai desfacut de 2 ori ca sa le curat si sa schimb bateriile. Sunt patit :D
     

Distribuie pagina asta