1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la A3 8P - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de baby_blues, 29 Noi 2012.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    ..
     
    audi66 apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mersi mult !
     
    Fallen apreciază asta.
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Cu placere. Cu ocazia asta am cautat si eu de ce nu mai functioneaza telecomanda nr. 2 la masina. Nu mai functiona inchiderea si deschiderea centralizata de pe telecomanda. Am schimbat bateria, am bagat-o in broasca, am deschis masina, am inchis masina, am scos-o din broasca si brusc a inceput sa functioneze. :)

    Pacat ca e cam uratica. Trebuie sa imi caut o carcasa oem sau 3rd party pentru cheia 2.
     
  4. vendetta1414

    vendetta1414 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 8P , 2.0 BKD , 2005
    Salut!
    A3 8P Sportback 2.0 BKD 2005 De o saptamana am urmatoare problema. Am 2 chei cu ambele este aceeasi problema.
    Din telecomanda nu se mai descuie (nici o usa) , trebuie sa o descui mecanic cu cheie in butuc.
    Din telecomanda pot doar sa o incui sau sa deschid portbagajul.
    Am schimbat broasca stanga fata la indumarea unui mecanic , dar degeaba , acceasi problema
    La o scanare cu VCDS nu apare nici o eroare
     
    Ultima editare: 20 Noi 2018
    chris21 apreciază asta.
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ai facut si ce am zis eu in postul de deasupra?
     
  6. vendetta1414

    vendetta1414 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 8P , 2.0 BKD , 2005
    Da , am incercat si asta , dar daca nu mai erau sincronizate cheile , cred ca nu mai mergea nici inchidere sau haion de pe ele
     
  7. vendetta1414

    vendetta1414 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 8P , 2.0 BKD , 2005
    Dupa ce am schimbat si modulul de confort => sincronizat cheile cu el => nu s-a rezolvat problema
    Toata problema a fost de la bateriile din telecomenzi , am schimbat la ambele si acum merge perfect
     
  8. Andreiatlantic 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 2.0 2009
    Salutare!
    O singura intrebare am,poate se pricepe careva:aceeasi problema as avea cu inchiderea centralizata,la portiera sofer nu se deschide decat cu cheia.Doi electricieni mi-au sugerat sa schimb broasca,deoarece e defecta.Am gasit de luat,doar ca nu stiu cati pini are(dinti sau whatever).Modelul masinii e 8P,2009,varianta SCBABF1.5 USI.Motor 2.0 commonrail.Multumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  10. Cretu Mihai

    Cretu Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 1.4 TFSI , 2011
    Salut. Am un A3 din 2011, 1.4 TFSI, cod motor CAXC.
    Am o problema cu una din chei in sensul ca nu mai merge inchiderea centralizata dar daca o bag in contact motorul porneste ( o recunoste). I-am schimbat bateria dar deagaba. Acum folosesc cheia de rezerva cu acesta merge inchiderea centralizata. Ambele sunt cheile originale ale masinii si sunt tip briceag. Cand apas pe unul din cele 3 butoane ( inchide, deschide sau portbagaj) ledul rosu se aprinde dar nu se intampla nimic.
     
    Ultima editare: 1 Feb 2019
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a desincronizat cea despre care ai mentionat ca nu ii mai functioneaza inchiderea si despre asta este scris pe forum cum rezolvi.
     
  12. Cretu Mihai

    Cretu Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 1.4 TFSI , 2011
    am incercat toate variantele scrise aici pe forum dar degeaba... :-??
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai incercat toate variantele pentru ca altfel o rezolvai deja pana acum si nu mai era nevoie sa scrii pe forum. Si asa ti-am lasat mesajul scris inutil pentru ca tot ce ai intrebat si tot ce ti-am spus s-a mai mentionat pe forum de zeci de ori pana acum, chiar daca nu in topicul asta. Mergi la cineva care are VCDS adica la un profesionist. In Bucuresti sunt destui colegi electricieni auto profesionisti care te pot ajuta.

    Acum fac o exceptie si iti arat eu procedurile pentru ca tie vad ca iti este lene sa cauti.

    Procedura manuala:

    1. Se pune contactul cu cheia buna
    2. Se inchid toate usile
    3. Cheia cu telecomanda care nu functioneaza se introduce in yala de la usa soferului, se rasuceste spre deschis si in acelasi timp se tine apasat butonul aferent deschiderii de pe telecomanda timp de cateva secunde - masina va confirma prin beep sau semnalizare.
    4. Apoi se rasuceste spre inchis si se tine apasat butonul de inchis de pe telecomanda timp de cateva secunde. Se poate incerca si invers, spre inchis apoi spre deschis
    5. Se deschide, inchide manual, apoi se incearca deschiderea / inchiderea si din telecomanda.

    Cand se testeaza telecomanda, se ia contactul - cheia se va rasuci in pozitia 0.

    Alta procedura manuala:

    Introdu cheia in contact.
    Pune contactul.
    Apasa 2 secunde pe butonul descuiat adica se tine apasat 2 secunde pe butonul descuiat.
    Gata. Acum trebuie sa mearga.

    Cu VCDS-ul

    Pe 46 - convenienta - 10 - Adaptari - canal 01- test - do it - save - ti apasat 2 secunde pe butonul descuiat - masina va confirma prin beep sau semnalizare ... sau nu va confirma sonor (doar luminos) daca nu are setare de confirmare prin Beep.

    Opresti contactul si verifici daca lucreaza.
     
  14. Cretu Mihai

    Cretu Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 1.4 TFSI , 2011
    Am reusit cu prima varianta dar dupa foarte multe incercari. Multumesc
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare.
    Am si eu o problema, am un a3 8p 2005, am primit 2 chei la ea cand am luat-o.

    Initial ambele chei mergeau ok (parerea mea) dupa un timp cheia care o foloseam a inceput sa aiba raza de actiune din ce in ce mai mica, initial functiona de la max 10m (cazul fericit), ulterior mergea de la vreo 5m, dupa aceea de langa masina si in final mai mergea doar de langa portbagaj (mi-am facut un obicei sa vin prin spatele masinii ca sa o deschid), iar in final nu mai functioneaza deloc telecomanda.

    Avand cea de a2a cheie am luat-o pe aceasta la treaba, aceasta cheie functioneaza, deschide/inchide momendat de la vreo 8..9m, problema e cand vreau sa deschid geamuriile din cheie, nu pot decat daca bag cheia in interiorul masinii (cand deja pot da geamuriile jos din buton :P ).

    Aveti idee daca mai pot face ceva cu cealalta cheie? inca nu m-am apucat sa vad ce are dar "urmeste" :)) , daca stiti careva ceva idei ce as putea face va rog sa imi spuneti si mie ce sa fac, mentionez ca am baterii noi in telecomenzi verificate cu multimetrul, sunt ok ca tensiune.

    As vrea sa stiu mai exact care e modulul care se ocupa de inchiderea din telecomanda, sa verific si pe acolo daca e totul in regula, eventual sa mai pun ceva antena.
     
  16. Razvy 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 Audi A3 2.0TFSI quattro
    Va salut colegi! Am si eu o problema cu a mea masina A3 8P 2006. Acum 2 seri (dupa ce in timpul zilei am circulat fara nicio problema) am incercat sa pornesc masina. Am bagat cheia in contact am incercat sa rotesc si nu am reusit. Am miscat volanul (nu era blocat). am incuiat/descuiat masina. Dupa mai multe incercari, fortand nitel cheia, am reusit sa o rotesc si sa pornesc masina. Problema a aparut cand am vrut sa o opresc. Nu am mai reusit sa rotesc cheia inapoi. Ba mai mult, cheia mergea rotita inainte (ca si cand era in pozitia cu "contactul pus"). Am incercat de mai multe ori, nu am reusit asa ca m-am lasat pagubas, am "omorat" motorul, am scos borna de la baterie si am incuiat masina cu cheia de rezerva (norocul meu ca s-a intamplat acasa povestea asta).
    Am citit in acest topic probleme de cheie blocata in contact, dar nu a scris nimeni daca a rezolvat, cum si cat a costat (daca s-a rezolvat la reprezentanta sau la alt service/mecanic).
    Ce ar fi de facut in situatia asta? Trebuie inlocuit contactul ? Sau butucul? (Mie imi este putin neclara diferenta dintre inlocuirea celor doua piese - atat ca piesa cat si ca manopera). Are cineva idee cat ar costa o astfel de operatiune la reprezentanta?
    Multumesc anticipat pentru idei.
     
  17. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa mergi la un profesionist in electrica nu sa intrebi pe forum. In loc sa cititi forumul si sa ve rezolvati problemele adica sa apelati la profesionisti puneti intrebari de parca se rezolva din tastatura problemele care le aveti. Exista colegi profesionisti in electrica aici pe forum care te pot ajuta cu problema asta. Nu trebuie sa mergi la nici o reprezentanta.
    Ce ai tu acolo ca si problema se rezolva bine si ieftin la cine stie sa faca asta si nu neaparat in reprezentanta.

    Esti pe forum de peste 11 ani si nu ai invatat unde sa mergi in Bucuresti pentru rezolvarea problemelor ce tin de electrica la grupul VAG ?
     
  19. Razvy 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 Audi A3 2.0TFSI quattro
    Ce pot sa spun, ma consider un caz fericit ca de 12 ani de cand am masina, nu am avut nicio problema majora cu ea, astfel incat sa fiu nevoit sa iau la puricat forumul in cautarea unei solutii. L-am frunzarit de placere. Ce probleme am avut le-am rezolvat la diferite serviceuri.
    Imi asum ca nu sunt foarte priceput la mecanica/ electrica auto de asta si am apelat la un sfat aici pe forum, in ideea in care poate au fost si alte persoane care s-au confruntat cu problema asta si ce rezolvari au gasit (pana la urma asta e si ideea forumului, nu?). Ce am eu suna mai degraba a problema mecanica, nu electrica dar poate tu stii mai bine. Si daca tot exista colegii profesionisti, poate ma indrumi si pe mine spre unul din ei. Si eu imi doresc sa rezolv problema cu un cost relativ decent, dar personal consider problema cu contactul destul de delicata si de asta am adus in discutie reprezentanta.
     
  20. Razvan123 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2019
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A3 2009 2.0 TDI quattro
    Bună,
    Am cumpărat recent un A3 Sportback din 2009 170 de cp quattro, am doar o cheie la mașină.
    Ideea e ca mai am a cheie dar e de la alt Audi A3 din 2011. M-am uitat pe chei și MHZ sunt la fel. Se poate coda sa îmi fie cheia bună la A3 meu din 2009 ?
    Va mulțumesc
     

Distribuie pagina asta