1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si/sau inchidere centralizata la A4 B8 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Paulik92, 27 Aug 2012.

  1. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Nu merge nici cu VCDS. Se deschide suplimentar doar usa dreapta spate.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alinut tu ai probleme cu yalele. Este o problema comuna asta la masina ta. Le schimbi cu unele noi si originale obligatoriu indiferent de pret. Nu cumperi altceva. Despre asta s-a mai discutat pe forum si data viitoare te rog eu sa citesti inainte sa scrii pe forum pentru ca o sa gasesti tot ce te intereseaza. Mesajul a fost mutat unde trebuia sa citesti.

    Dupa cum intrebi nu te pricepi si ai nevoie de electrician adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici, asta inainte sa scrii pe forum. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  3. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Am inteles ! Va multumesc !
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  5. ciobi sib 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    a4/b8/2008 2.0 TDI caga
    Salut,
    Ma intereseaza cum pot sau daca pot sa memorez pentru fiecare cheie alta pozitie la scaunul soferului (am scaun electric dar fara memorie). In ideea in care deschid eu sa recunoasca pozitia reglata de mine si daca deschide sotia pozitia reglata de ea. Multumesc
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit manualul de utilizare si intretinere, aflat in aria asta, si nu ai gasit raspunsul ?
    In plus neavand scaune cu memorie iti spun din start ca nu se poate face ceea ce vrei tu.
     
  7. ciobi sib 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    a4/b8/2008 2.0 TDI caga
    Ok,mersi Cristi,am citit dar am crezut ca e vreo setare pe undeva.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si atunci ce rost mai avea optiunea de scaune cu memorie ?
     
    Poleuca apreciază asta.
  9. Edmund 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0tdi cod motor cag 143cp 2009
    Salut,
    Am achizitionat un Audi A4 B8 2.0 tdi zilele astea si mi-a dat 2 chei. Una buna si cealalta nu functiona. Mi-a spus ca trebuie schimbata bateria. I-am schimbat bateria dar nu functioneaza comenzile de pe cheie. Cheia cred ca este a ei deoarece cand ma duc langa portbagaj si o am in buzunar se deschide portbagajul, merge sa pornesc masina cu ea. Singura problema o am la inchiderea/deschiderea centralizata. Poate sa ma ajute cineva ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Practic, masina citeste doar chip-ul (pornire si keyless). Pentru partea de inchidere centralizata trebuie imperecheata iar cu VCDS. Treaba de 5 minute.

    P.S.:

    Vezi ca se poate si asa ? Esti printre putinii care nu “sar” la cearta cand li se atrage atentia asupra unui lucru si te corectezi singur. Felicitari.

    In prima faza vezi sa nu fi pus bateria invers.

    Uite aici procedura :

    https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html

    IMMO III key matching :

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Key_Matching_(Kessy)

    IMMO IV key matching :

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_IV_Key_Matching

    Nu stiu care se aplica la B8.
     
  11. Edmund 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0tdi cod motor cag 143cp 2009
    Multumesc de raspuns. Ti am dat un mesaj in privat nu stiu daca s a trimis.
     
  12. Negruzzi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi A4, b8, 2015
    Edmund
    Trebuie să intri în mașina cu a 2-a cheie și apoi intri în meniurile de la Audi MMI si poti activă de acolo din meniul CAR acționarea geamurilor, oglinzi, etc.
     
  13. Edmund 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0tdi cod motor cag 143cp 2009
    Multumesc pentru raspuns, o sa incerc si asta
     
  14. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Salutare colegi,
    Am citit topic-ul dar nu am vazut pe nimeni sa mentioneze exact ce mi s-a intamplat mie. La achizitionarea masinii din profil am primit 3 chei. 2 Mari si una de plastic. Cea de plastic functioneaza am verificat-o pe loc dar nu am mai verificat si cea de a doua cheie mare.
    Acum cateva zile am avut nevoie de folosesc cheia de rezerva ca nu o gaseam pe cea principala cand atunci am realizat ca nu functioneaza telecomanda si apoi am verificat si nu functioneaza nici sa pornesc motorul. Mentionez ca led-ul se aprinde (rosu) la apasarea butoanelor.
    Ambele chei au baterii noi, astazi le-am schimbat. Cea dea a doua cheie (in pricina) arata nou nouta pe cand cealalta se vede ca au trecut 7 ani peste ea.
    Este posibil ca dupa ce am scapat-o odata sa ii fi spart cip-ul ? Dar daca spargeam cipul telecomanda nu ar trebui sa funtioneze in continuare ?
    Este posibil sa fie neimperecheata ? (Blank). Dar nu cred ca pleca asa din fabrica. Poate dealer-ul de unde am cumparat-o a cumparat o cheie si nu a sincronizat-o ? :think::think:
    Poate avea cineva o idee sau s a mai intamplat cuiva ? Oricum o sa dau o fuga la reprezentanta zilele astea sa verific. Cum nu am VCDS la indemana nu pot sa vad cate chei sunt scrise.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pot fi mai multe posibilitati, ai nevoie de VCDS. Bafta.
     
    Iulian06 apreciază asta.
  16. Sergiu waly

    Sergiu waly 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI , 2015 , cod motor CGLC, serie şasiu WAUZZZ8K2FA098813
    Vad ca postarea ta este din 2016, nu stiu daca ai rezolvat problema sau nu.
    Cert e ca si eu ma confrunt cu aceeasi situatie la masina mea cumparata acum un an Audi A4 B8 2015 cu codul motor din descriere. Nu pot inchide/deschide la mai mult de 5-6 m. Mentionez ca am fost la reprezentanta, au verificat cablaje, mufe, erori si nu au gasit nimic. La un moment dat am crezut ca este cheia de vina (masina achizitionata cu o singura cheie) si am comandat alta .. niciun rezultat, de baterie nici nu mai vorbesc ca am schimbat o multime si degeaba.
    Daca ai gasit tu rezolvarea sau daca stie cineva ceva de problema asta ca nu i-am dat de cap. Multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In probleme de genul, eu inclin mai mult spre antene defectuoase decat spre cheie si/sau baterie.
     
  18. Sergiu waly

    Sergiu waly 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI , 2015 , cod motor CGLC, serie şasiu WAUZZZ8K2FA098813
    Si in cazul asta cum as putea detecta problema ? Cei de la reprezentanta ce e drept nu cred ca au stat sa desfaca tot la masina. Sa merg iar la ei sa faca proba cu o alta antena nu se poate, doar daca cer eu sa o inlocuiasca. Cum as putea proceda ?
     
  19. Adadu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2020
    Locație:
    Wesseling
    Masina:
    Audi A4 B8 2009
    Buna ziua,
    Sper sa fiu pe topicul potrivit, desi am citit cam 80% din prezentul subiect, nu am gasit nimic similar. Daca gresesc, atunci raspunsul meu se afla in cei 20% omisi. Problema mea este urmatoarea:
    Acum aproximativ 3 luni am constatat ca prima cheie, cea folosita usual nu mai deschidea masina, nici din butoane, nici direct cu cheia. Am incercat cu a doua cheie, cea de rezeva si aia a functionat normal. Banuind ca poate prima cheie are un defect, am inlocuit cheile intre ele si am depozitat cheia "defecta" in raft uitand de ea. Acum 3 zile am constatat ca cea de-a doua cheie (cea de care ma foloseam) prezinta aceleasi simptome. Nu se descuie masina, nici din telecomanda, nici din cheie. Bateriile sunt noi la ambele telecomenzi. Initial am crezut ca m-a lasat bateria masinii complet si cu ajutorul unui amic, mecanic de meserie am reusit sa desfac capota sa ajung la bornele de pornire prin cablu aflate in fata (bateria fiind in spate la modelul asta). Surpriza mea a fost sa aflu ca bateria e ok, are 12.4V. Chiar nu stiu ce sa fac. Am masina, doua chei... si cam atat. Sunt ramas pe afara, fara sa pot descuia masina.
    Nu stiu daca are vreo relevanta, dar cu doua luni inainte de incident am schimbat incuietorile de pe partea soferului la un service. Cumparate de pe ebay ca fiind "compatibile". Si au fost pt cateva luni, masina s-a comportat normal, usile s-au descuiat normal din telecomanda. As avea nevoie de un sfat competent, ce pot face? Are vreo relevanta sa adaug faptul ca e parcata in garaj subteran... si pot accesa doar partea soferului? E parcata cu spatele in partea stanga al unui loc de 3 parcari, din beton... Habar nu am daca o pot remorca, e pusa frana de mana electronica si lasata pe liber din cutie.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru problema ta apelezi la reprezentanta indiferent cat costa. Acolo unde esti (conform profilului) exista serviciu special pentru problema ta. Trebuie sa ajungi la reprezentanta sau sa faci diagnoza. Ai scris degeaba aici in topic. Nu are nimeni cum sa te ajute concret. Pentru a intra in masina scoti cheia mecanica din suport si deschizi masina din butucul usii (scrie in manual cum accesezi butucul din usa sofer) pentru ca sa intrii in masina.

    Pe viitor sa iti fie invatare de minte sa mai cumperi yale de pe ebay = net. Yale-le se cumpara obligatoriu noi si originale de la reprezentanta sau magazin de piese auto. Nu de pe net.
     

Distribuie pagina asta