1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chiptunning la motoare cu cutii automate

Discuție în 'Motor' creată de cristi231077, 8 Mai 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Nu are limitator de viteza, acesta e motivul pentru care nu il scoatem.
    Oricum viteza declarata de mine este maxim constructiva dar ea trebuie sa dezvolte mai mult daca e fortata la maxim.
    Fum, nu , nu noi asa ceva nu avem pentru modelel de strada.
    Masinile noastre dupa modificare trec mai usor normelede poluare.
     
  2. Bocanelu

    Bocanelu 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI multitronic 7 trepte
    ce inseamna utilizare defectuasa, pls???
     
  3. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Utilizare defectuasa este un termen ambigu, de obicei introdus de producator in manualele de utilizare.
    Acum fiecare intelege ce vrea insa juridic nu este in regula ca si conditie.
    Dar daca schimbi viteza neadecvat cu sarcina, cu viteza de deplasare daca vrei sa accelerezi la max blocand frana, daca remorchezi stejari e defectuos.
     
  4. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    La masina din profil la care am cutie manuala in 5 rapoart anul trecut mi-am facut in Ungaria o asa zisa "optimizare" a motorului! Am castigat o putere de aprox 12 - 15 % din puterea initiala a motorului! Trebuie sa-ti spun ca merita, mi-a scazut consumul (aprox 1 litru/100 km) si am cuplu si in turatii mai joase! Eu tot am cautat daca se poate monta turbo, dar din motive financiare nu cred ca se merita!
     
  5. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Salutari,

    Am inteles ca in urma unor astfel de operatiuni la "motoristice", exista riscul destul de mare sa se strice turbine. Este adevarat?

    Eu sunt civil in chestiunile acestea, insa ma gandesc sa maresc cei 143 cp la 170 cp (A3 2.0 TDI cu DSG) si vreau sa stiu la ce sa ma astept, in materie de elemente ce vor pica in urma upgrade-ului.

    Multumesc

    P.S. Nu fac liniunte, nu ma agit pe strada, doar ocazionalele depasiri de camioane si 1/2 la doua saptamani ma mai apuca "zminteala" si ii dau kick down :D
     
  6. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    poti sa ii faci linistit :)
    nu are ce sa cedeze la masina.
     
  7. bogdan_panainte 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2007, BPW
    Resoftare A4 2.0 TDI 140 cu multitronic

    este cineva care a facut o resoftare pe motorul asta echipat cu multitronic 7+1?
    cat Nm poate duce cutia? pp ca asta e singura problema de care te poti impiedica sa o duci ca pe ca manuala la 170-180 cp?
     
  8. bogdan_panainte 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2007, BPW
    intre timp am resoftat masina la un amic din Iasi - CompleteChip. Cresterea nu este foarte mare - 25 cp si 40 NM din considerente de fiabilitate a cutiei multitronic. Oricum masina se comporta excelent, trage foarte liniar pana la 4500 iar in modul sport este chiar sprintena.
     
  9. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Chiar ieri am stat pe net..pe forum(uri), cam o jumatate de zi citind si adunand informatii privitoare la chiptuning. As dori sa fac si eu la un BLB, dar raspunsurile, mai bine zis 'feedback'-ul majoritatii m-a convins ca ar fi o greseala, desi as fi dorit sa apelez la o firma pe care si pe forum am citit ca multi o laudau, deci momentan stau cu 'herghelia' originala.
     
  10. B131WAY 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 2.5tdi 163hp
    A4 B6 2.5tdi 163hp
    fabricatie: 06/2003
    motor BDG, cutie multitronic GHZ

    Recomandati chiptuningul la aceasta masina fara probleme pentru cutie?
    Care ar fii performantele obtinute dupa chiptuning?

    Stima
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde unde il faci.
    Performantele o sa ti le comunice tunerul ales, oricum safe, unde intre 30-40cai.
     
  12. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Am si eu o nelamurire !
    Detin un Audi Allroad 2.7 BiTurbo 250cp, cutie automata TipTronic ( 5 trepte ) .
    Am intentia sa-i fac chip tuning si anumite persoane mi-au recomandat limitarea cresterii de cuplu in treapta 1 de viteze.
    Ma intrebam daca este corext si daca cineva dintre voi a mai facut asa ceva?
     
  13. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Intotdeauna se procedeaza asa. Nu te mai lua dupa toti care "stiu" :) mergi la un tuner si stai de vorba cu cine trebuie nu cu toti "expertii"
     
  14. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Vroiam sa ma sfatuiesc cu persoane care au mai trecut prin asa ceva sau sunt posesori de 2.7 BiTurbo.
     
  15. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Atunci ai sfatul meu ca tuner si ca om care si-a tunat masina. Orice fisier de tuning are cuplul limitat pe trepte.
     
  16. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
    Am copiat fisierul original de pe motronic si l-am trimis in Italia la specialisti.
    Ei mi-au confirmat ca tipul meu de ECU , are o curba specifica fara limitare de cuplu pe trepte.
    Eu cred ca trebuie intervenit pe calculatorul cutiei , asa cum face ABT-ul la puteri ce depasesc 303CP

    Exista resoftare la motor care sa conțină si optimizarea cutiei automate de viteza ?
     
  17. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Toti pun limita pe cuplu mai ales pe treptele inferioare altfel spargi cutia :)
     
  18. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Foloseste cineva soft de la revo? Eu pentru cutia mea ZF 6HP19A cei de la Revo sunt singurii care respecta limita de 500Nm impusa de producator. Restul din ce am citit pe net urca in 550Nm lejer. Dar din pacate un soft Revo e 450E, cand alti tuneri o fac cu 200 euro. Ma intreb daca merita banii?
     
  19. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut. Este adevarat ca in cazul unui Chip Tunning la motor, cresterea cailor putere la o masina ce are cutie automata, acei cai in plus se simt, isi fac efectul doar in modul Sport sau Manual nicidecum in Drive?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu e adevarat. Am avut eu la multitronic, efectul se manifesta in toate setarile/treptele . Nu e ca ADS-ul.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta