1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chiptunning la motoare cu cutii de viteze manuale

Discuție în 'Motor' creată de RobertA6, 16 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Adrian.

    Adrian. 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 1.9 Tdi
    In legatura cu resoftu

    La audi a4 b7 1.9 tdi 116 cp, 5+1 trepte, 166.000 km, vreau sa pun cip de 35 cp, bun iar acum vin intrebarile la care as dori sa ma ajutati cei care stiti. Ce ar trebui sa schimb la masina dupa ce pun chipu sau inainte? Daca si cu cat mi-ar creste consumu as vrea sa aflu, si daca este indicata aceasta modificare. Multumesc.
     
  2. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Salutare. Am cateva intrebari pentru cei ce au trecut pe la RBN (sau poate si pe la altii) :
    - Pentru un A4 B7 2007, motor 1.8 T 120Kw(163CP), 107000Km, care ar fi riscurile( daca exista) pentru a obtine 190-200 CP
    - Si care sunt costurile? ( nu am gasit pe siteul RBN motorizarea asta)
     
  3. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Cip/30 de cai a devenit o constanta...Marirea puterii se calculeaza in procente,in cazul in care esti preocupat de fiabilitate!
    @adi: 35 de cai nu inseamna nimic,problema e cuplul,care va fi de nesuportat pentru ambreiajul tau deja obosit.Consumul scade.Prin tuning la motor,se inbunatateste randamentul termic in fiecare cilindru,la fiecare rotatie.Nu calca niciodata la maxim sub 1700 rpm,asa se duc turbinele.
    @striker1:riscul,in cazul tau, este destul de serios...e posibil si foarte probabil sa regreti, ca nu ai bagat 211 cai,cat e capabil turbo tau(limita motorului fiind 300)Totusi schimba distributia daca ai de gand sa folosesti acei cai in plus!
    Ce se duce mai repede dupa tuning: franele, ambreiajul,cauciucurile si mai tarziu suportii motorului.Uleiul se schimba mai repede.
     
  4. bogdans19 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AJM, 2000
    Care este cuplul maxim suportat la Audi A4 B5 1,9 TDI ( AJM ) - an 2000 ?
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    400 Nm. Insa daca ai 380 si pleaca de jos il dai capat ambreajului...
     
  6. bogdans19 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AJM, 2000
    Ma gandeam sa imi fac chip in primavara de la 116 la 136 sau maxim 140 si cuplu 350 NM. Ar fi ok? Bineinteles exceptand starea motorului etc. Ma refer daca n-ar fi componentele fortate la maxim.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Dec 2012
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E ok, se poate si mai mult, gen 145 cp si 380 nm insa sa fie cuplul maxim peste 2000 rpm. Oricum, ai sa vezi ca nu poti controla cati cai si cat cuplu primesti...
     
  8. bogdans19 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AJM, 2000
    De ce sa nu pot controla? Pe mine ma intereseaza doar reprize mai bune in afara orasului ( nu ca nu ar trage bine motorul ). Nu pentru liniute etc.

    Edit: deabia acum m-am prins ca te referi la chip. Scuzele mele.
     
    Ultima editare: 13 Dec 2012
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ma refer ca nu poti controla cati cai iti da tunerul, nu ma refer la masina. O sa vezi cand o cipuiesti. Fiecare are povesti insa daca o pui pe dyno inainte si dupa cip o sa te convingi ca vorbele si faptele nu se potrivesc.
     
  10. bogdans19 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AJM, 2000
    Cu cine am vorbit asa mi-a spus. " Ca imi poate da cai mai putini pentru siguranta ".
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mai putini... Intreaba-l daca poate sa iti dea 30 de cai? Dar 20? Adica daca are softuri diferite pentru stage 1.
     
  12. bogdans19 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AJM, 2000
    Inca nu sunt 100% decis. De aceea am ales sa mai astept. Intr-un fel nu vreau sa am probleme dupa ce ii fac chip si sa ma gandesc " cine m-a pus oare sa mai dau bani ca sa imi stric masina" .
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Chip tuningul nu-ti va strica masina,dar daca ai probleme sau uzura accentuata la anumite componente,sigur le va grabi sfarsitul.
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca nu consuma ulei si merge ok masina, poti sa faci ciptuning fara probleme, mai ales ca vorbim doar de un stage1. Pe tine te va interesa mai mult cuplul decat puterea si e bine sa fie limitat sub o anumita turatie altfel iti va patina ambreiajul dupa ceva vreme. De obicei el e singurul care tinde sa patineze daca e uzat deja. Daca spui treaba asta tunerului, ar trebui sa stie el ce are de facut. Am inteles ca e un tip kisslorand pe la Cluj care ar face treaba f buna. (stiu ca asa e userul lui pe vwforum).
    Eu merg cu stage 2 de peste 10mii km si porneste la sfert oricand si trage f bine. Mai am inca o masina cu peste 50mii de cand are ciptuning si la fel de bine functioneaza. De obicei problemele care apar nu au neaparat legatura cu resoftarea, exceptand ambreiajul.
     
  15. bogdans19 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AJM, 2000
    Multumesc mult pentru sfat.
     
  16. taz quattro

    taz quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Constanța / Aosta - Italia
    Masina:
    A6 C6 3.0tdi Quattro 165 kw/ex A6 C6 3.0tdi quattro 166 kw sline pachet s6/ex. A4 B6 2.5tdi quattro
    Eu am facut la vechiul a4 b6 resoftare cu proba dino si am scos 27 cai si 70 nm

    masina avea 250000 km originali fara reparati la motor si cutie eu fiind al doilea proprietar masina in prezent are 325000 si merge la fel de bine nu scoate gram de fum si nu au existat probleme .


    http://www.youtube.com/watch?v=Fom7iB_vo8g
     
    Ultima editare: 16 Dec 2012
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta