1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta acceleratie motoare benzina - curatare - adaptare - diverse probleme

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de alinto, 6 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. alinto 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    satu-mare
    Masina:
    audi a6 1,8 20 valve benzina anul 1996
    buna sunt alin si am un audi a6 din 96 1,8 20 valve problema este ca la turatie de 2000 se ineaca si merge tot inecata mecanicul mia spus cs este clapeta de acceleratie poate sa ma jute cineva cu problema asta. adevarul ca e putin cam scumpa piesa respectiva
     
  2. alinto 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    satu-mare
    Masina:
    audi a6 1,8 20 valve benzina anul 1996
    cine poate sa ma ajute la problema motorului meu 1,8 20 valve la 2000 te turati pica in nas si se ineaca cod motor ADR
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2011
  3. salexbr322

    salexbr322 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 avant
    Am citit undeva ca se curata chimic apoi trebuie resetata. Resetarea se poate face si fara vag-com.
     
  4. sebanab

    sebanab 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 102cp
    O clapeta noua este intradevar scumpa , dar tebuie testata inainte: legi Vag-comu la masina si apasand pedala de acceleratie se verifica daca raspunde la comenzile de deschidere/inchidere in mod coresunzator (in TM iti pot sugera multe locuri unde poti face asta).
    Daca intradevar e clapeta de vine trebuie prima oara incercat sa se curete aceasta sau alte proceduri tipice :) (imi pare rau dar nu sunt mecanic si nici nu m-as fi bagat dar vad ca colegii mai cu experienta nu au avut inca ocazia).

    Nu ai precizat prea clar comportamentul : de la 2000 rot/min in sus merge tot mai prost ? Cum ii cand o turezi pe loc ?
     
  5. salexbr322

    salexbr322 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 avant
    Luata de pe un alt forum de profil procedura de resetare clapeta de acceleratie fara vag-com:
    " - (optional, cred) opresti toti consumatorii
    - opresti motorul
    - deconectezi bateria (atentie la codul cass)
    - astepti cateva sec
    - reconectezi bateria
    - pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas
    - astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)
    - (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.
    - (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti
    - gata!

    Se face la 90C"
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...nu te arunca inca sa cumperi o clapeta de acceleratie.
    Un test cu vagcom pe:
    1.debitmetru
    2.sonda lambda
    3.curatarea clapetei nu inainte schimba furtunele fisurate daca exista.

    ...intru totul de acord insa nu ai precizat lucrul cel mai important .
    Toata readaptarea asta ,,oarba,,se face dupa ce ai curatat clapeta (cu un spray aferent si carpe).

    Eu nu va inteleg vorbiti cu mecanicul si el va spune sa schimbati clapeta ?;)
    Mai folositi functia cautare ,,sapati,, pe forum sa va indrumati mecanicii ce nu-si cunosc meseria.;)
     
    Constantin654 apreciază asta.
  7. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Aceleasi probleme le-am avut si eu cu masina,am demontat,curatat clapeta cu un spray de carburator si i-am schimbat un furtun de gaze care era infundat rau(cel ce iasa din clapeta)apoi am readaptat-o ''la rece''facand ceea ce a relatat mai sus SAlex,de atunci nu mai am probleme,te pot ajuta daca mai ai nelamuriri.La fel mi-au spus si mie diferiti mecanici ca trebuie schimbata ,ca nu se mai poate repara...
     
  8. salexbr322

    salexbr322 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 avant
    anterior am scris asta: "curata chimic apoi trebuie resetata"
     
  9. frot2002

    frot2002 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    AUDI A6 1,8T
    am avut o experienta de genul asta, am curatat clapeta, dar nu a mers adaptarea fara vagcom cum era descrisa mai sus.
     
  10. bestcaesar11

    bestcaesar11 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2007
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 1996 125 cai si 1800cc
    pt alin

    e din calculator problema aceeasi problema am patit-o si eu la un audi a 4 20 valve 1.8 benzina . Avea doua fire dezlipite in calculator si le-am lipit a mers un timp si acum iar face asa am inteles k tre sa ii schimb calculatorul .
     
  11. barbyboy

    barbyboy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    Maramures - Rozavlea
    Masina:
    bicicleta mea: a4 2.4 benzina cabrio 170 CP
    se ineaca

    audi a3 1998 1.8 benzina cod motor agn
    buna, am si eu o problema,
    msina porneste foarte greu,toate astea de cand am bagat in ea nishte benzina mai nashpa, am curatat rezervorul,pompa, masina a mers vreo doua zile si de atunci imi face zile fripte, motorul nu trage, p[orneste f f f f greu dupa ce dau de vreo 20 de ori la automat, mai meg vreo 10 km si reaiau operatiunea.specific ca inainte de probleme(cu doua luni inainte) am schmbat sonda lambda, debitmetru, bujii, filtru benzina.azi am dus-o la un alt mecanic si astept verdictul.unul mi-a zis ca e dusa cutiuta aia electronica de langa clapeta de acceleratie, un altul a zis ca nu are pompa de benzina destula presiune.daca nici mecanicul asta nu-i da in cale va invit la un frumos foc de tabara( din masina mea:)) poate a mai patit-o cineva si-mi da si mie un sfat. Cu stima!
     
    Ultima editare: 17 Mar 2009
  12. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    Clapeta acceleratie - motoare benzina - curatare - adaptare - etc. ...

    am o intrebare vreau sa inlocuiesc clapeta de acceleratie,motor 1.8 ADR. se potriveste clapeta si de la alte motoare 1.8 sau trebuie sa gasesc neaparat tot de la un ADR:notme:
    motiv schimbare,cand pornesc sta pe la 300 rpm.sau chiar se opreste ,daca o accelerez la 4000rpm de cateva ori isi revine,pana cand o opresc si o pornesc iar
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...alte motoare de 1.8i nu sunt ci doar ADR.
    La prima vedere clapetele de pe 1.6,1.8,1.8T par la fel insa nu stiu sigur daca sunt chiar identice.
    Verifica pompa de benzina,valva solenoid daca sunt in regula inainte de a schimba clapeta.
    ...tu esti primul de pe forum care vrea sa schimbe clapeta.
     
  14. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    la diagnosticare doar de clapeta mi s-a spus ca face figuri ceva de genul ca nu poate sa o regleze in rest nu a descoperit alte probleme

    banuiesc ca sunt probleme la partea electronica a clapetei,repet problema cu relantiu apare doar la pornire ,dupa pot sa merg oricat nu mai face figuri ,sta normal la 900 rpm la relantii
     
    Ultima editare: 29 Aug 2009
  15. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    update la problema mea:(deci de cateva zile acelasi lucru ,si mai ciudat este ca am observat ca numai dimineata face chestia asta la prima pornire sau daca o las vreo sase ore oprita in rest porneste sta relantiul perfect:uhm:
     
    bran apreciază asta.
  16. satoshi 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0
    Nu ai vrea sa incerci sa o cureti mai intai? Poate e imbacsite de mizerie si nu se deschide corect clapeta...asta pana cand se incalzeste.

    Pe vagcat.com am vazut ca e cod separat pentru ADR. Nu cred sa se potriveasca de la alt tip de motor.

    Vezi piesa 5:
    http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1999/223/49/2770112/
     
  17. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    am curatat clapeta ,am sincronizat cu vag. oricum mi se pare ciudat de ce numai la pornire dimineata,deci motorul rece in rest toata ziua pot sa o pornesc ori de cate ori vreau, porneste si sta relantiul perfect
     
  18. satoshi 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0
    Am si eu ceva probleme de genul asta...la socul automat diimineata...imi tremura toata masina, dar nu moare motorul...si mi-o urca chiar si la 1800 ture.
    Stiu ca nu e normal...dau vina tot pe clapeta de acceleratie.
    Dar curand am descoprit si furtunase vechi, fisurate, toate de la pompa de vacuum, care cred ca au treaba cu stabilizarea relantiului. Mai intai incerc sa descopar tot ce e pe langa clapeta, inainte sa o dau jos si sa fac curatarea ei.

    La cald...la fel...nu am nici o problema de relanti.
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu cred ca este de la clapeta de acceleratie.

    Se schimba in primul rand senzorul de temperatura,asta este responsabil de pornire.
    In rest se verifica furtunele de langa clapeta,se curata bine clapeta,se verifica
    si furtunele ce intra in pompa.
    Cand da rateu ,imediat se pune vagul pe ea,atunci o sa apara eroarea pe vag.

    A mea porneste in general indiferent de anotimp,ce este drept cand este canicula si masina este expusa la soare s a intamplat sa nu porneasca la prima cheie.Insa pe vag apare senzor de temp. G26,2... parca, intermitent pana in prezent nu m a deranjat.poza 1

    In plus mai este un captor de temp.de la admisie,nu stiu unde este si asta.:)
    Poza 2
     
    Ultima editare: 1 Sep 2009
  20. satoshi 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0
    Stiu de senzorul asta...A fost schimbat si la mine :)
    Eu ma gandesc la furtunase prima data; pentru ca sa dai jos clapeta de acceleratie e destul de greu si apoi schimbul cu una noua cred ca te ajunge vreo 300E :((
    Trebuie sa ma asigur ca e corpul clapeta si nu furtunele de pe langa.

    Alta cauza pentru socul automat asa de urat nu vad :(
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta