1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
    Multumesc de raspuns, atunci ar trebui sa incerc sa schimb clapeta de acceleratie cu una VDO, cu codul dat de tine. Cei de la magazinul de piese au spus ca ambele sunt OE. Am uitat sa precizez, masina este cea din profil A6 C6 3.0 TDI (cod motor CDYA) an 2010.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Doar VDO este pusa ca si piesa OE pe 3.0 TDI.
     
  3. Madaliz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Opel
    Salut!
    Am si eu martorul motor aprins in bord si dupa testul VCDS mi s-a comunicat ca am urmatoarea erroare "008213 -Intake Maniflod Flap Position Sensor (Blank 1) P2015 - 003 Implausuble Signal - MIL ON", ce ar trebuii sa fac in situatia de fata!? Am inteles ca ar fi una dintre clapetele de admisie. Cat de mult poate afecta masina daca o anulez sau trebuie neaparat schimbata!?

    Multumesc!
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In mod normal se remediaza doar prin inlocuirea tijei din spate, dar la pretul de nimic la cat costa acum kitul complet... recomand inlocuirea totala. Nu este recomandata anularea lor... ca oricarei alte piese defecta. Cand ceva se defecteaza, se inlocuieste... nu se arunca piese la gunoi .

    Kitul pentru ambele galerii este in jur de 50 €... manopera o faci singur sau la sevice. Schimba inainte doar tija defecta pentru 10 € cat costa si vezi daca rezolvi cu eroarea.
     
    BlackFang apreciază asta.
  5. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
    Eu am comandat acest kit de pe Ebay https://www.ebay.de/itm/Saugrohrkla...m=302969113867&_trksid=p2349624.c100889.m5204 dar la mime nu s-a remediat problema. Am înlocuit si flapsurile, dar culisează greu. Miscarea de rotatie e diferita fata de cele originale, la asta freaca plastic pe plastic acolo langa fiecare flaps, la garniturile alea de ghidaj. La cele vechi frecarea era direct pe tija de metal, aveau o miscare mult mai fina. Ca si manoperera le-am facut singur in 5,5 ore, necesita putina atentie si rabdare.
     
  6. Daniel Condescu

    Daniel Condescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Nürnberg
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0tdi, 2010
  7. GeorgeSt

    GeorgeSt 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2018
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    Audi a6 c6,3.0 tdi quattro,2009
    Eu le-am schimbat acum cateva luni. Au costat 1000 de lei amandoua plus 200 de lei mana de lucru. Precizez ca au fost noi noute.
     
  8. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. În urma cu ceva timp, am avut martor motor aprins in bord si dupa diagnoza am schimbat ambele tije ale clapetelor de admisie. Acum după vreo 4 mii de km ,astăzi mi s-a aprins din nou martorul in bord.
    Din cauza serviciului nu stiu sigur daca voi ajunge maine seara in timp util la audi pentru scanare si deci sunt nevoit sa merg cu masina(nu are nici o schimbare in functionarea motorului).
    Ultima dată am spus că voi cumpara si schimba kitul de reparație clapete admisie la prima eroare si maine chiar voi face comanda.
    Am o nedumerire dacă stie cineva, în seara asta după o inspecție vizuală am observat ca tija de la Bank 1 este uscată și cea de la Bank 2 este umedă, uleioasa cu o mazga negricioasa in partea de jos la axul clapetelor. Nu este sărită nu are joc. Sa fi uitat cei de la service vreo garnitura ceva la montare ?
    Atasez mai jos o poza.
    După diagnoza revin cu informatii. Multumesc

    20190424_203512.jpg
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Salut, dupa jumate de de an de la schimbarea kit-lui interior complet, am si eu aceasta problema, ies gaze uleioase afara prin zona aceia. Cred ca piesele de schimb din kit , nu au marimile exacte ale carcasei galeriei, si de aceia ies vaporii si murdaresc in jur. Are cineva vre-un link cu kit-ri sau chiar galerii, dar sa fie lucruri serioase. Mai am si erori sporadice pe amandoua bancuri, dara fara martor in bord.
     
  10. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Eu nu am schimbat kitul interior.
    Doar tijele clapetelor care stiu sigur ca au fost cumpărate de la Audi. Deoarece martorul s-a stins singur după câteva porniri-opriri, nu am mai facut diagnoza.
    Oricum urmează ca si fara eroare pana in vara sa schimb chitul interior si eu ca sa fiu linistit.
    Legat de mărimile pieselor sa fie oare legat si de diferenta de pret ?
    Am văzut că unele sunt mult mai scumpe.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Am decis sa cumpar galeriile complete cu clapete , tije, si cu actuatori , desigur refurbished. Cred ca la 290 de euro, fara cost de transport pentru Italia , si fara depozit, returnarea gratis pe costurile lor, merita de luat. Deja nu ma mai incredere in kit-le astea, mai multi mi-au zis ca dupa 30 - 50.000km se incep probleme cu ele. Este vorba de piesele astea..

    https://www.ebay.de/itm/ANSAUGBRUCK...e:Audi&hash=item33814ebc50:g:W4EAAOSwCWNcHO5F
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Azi le-am montat, si un sfat de la mine, eu nu recomand aceste kit-ri interne complete, la mine dupa exact un an aveau un joc intern deja de 2 mm. Poate depinde de cine le face , vazind pe net o multime de vinzatori ca le vinde. Galeriile reconditionate din piesele OE care le-am montat , intradevar sunt facute perfecte. Sper sa ma tina . Bafta.
     
    Audiquattro6 și mihaicristian apreciază asta.
  13. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    am schimbat kit-ul interior + exterior si dupa aproximativ 4000-5000 mii km am din nou eroare P2015 , acum ma gandesc ca ar fi motorasul , ce solutii avem la motoras? stiu ca doar VDO este cel original , dupa ce sterg eroarea nu mai apare...

    Ceva sfaturi?
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Fa cum am facut eu , si scapi de cosmaruri.
     
  15. hackey

    hackey 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a8 3.0 tdi 2007
    O sterg, la o saptamana apare iar. Sa-i dau foc sau sa schimb clapeta ? :)

    63C56824-7450-49AA-B893-A6B69342E16C.jpeg
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Sa o verifici, tija exterioara, tija + bucse interioare si motoras.
     
  17. hackey

    hackey 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a8 3.0 tdi 2007
    Daca rezolv doar cu tija schimbata e ok :)
     
  18. vik71 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A4 B8 2.0tdi CBAB /140cp
    se ,,rezolva,,100% nu
     
  19. hackey

    hackey 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a8 3.0 tdi 2007
    Salut,
    Am o nelamurire daca ma poate ajuta cineva: astazi am vrut sa desfac motorasul de la bank-ul 2 sa il verific dar am vazut, inainte sa il desfac ca la rece lucra amandoua motorasele de la galerii. Dupa ce ajunge apa la 90 grade bank-ul 2 care imi da si eroare nu mai lucreaza ci doar bank-ul 1.
     
  20. Adrian E. Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 3.0 TDI, 2009
    Am trecut si eu prin aceleasi probleme la galeriile de admisie. Atat Bank 1 cat si Bank 2. Dupa schmburi de tije si alte mici reparatii (toate pe bani) am zis ca singurii care ar putea sa repare (evident prin inlocuire) sunt cei din Porsche. Si au facut-o. Aproape de 5,600 ambele. M-a"usturat" sufletul cand am platit dar am ramas cu 2 piese noi si garantie 2 ani.
     

Distribuie pagina asta