1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Claxon la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ralphy, 2 Mar 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti spun ce indica ELSA. Tu faci cum vrei. Bafta.
     
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cel mai bine demonteaza bara, ca sa ai pozitia corecta pt a prinde cu alte nituri sau suruburi si piulite.
    'Pistolul' pt a nitui la loc are nevoie de spatiu si cu bara pe masina sigur nu o sa reusesti. Cel mai probabil au mai ramas acolo in gauri bucati de la niturile vechi pe care tb sa le scoti.
    Spor!
     
  3. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Daca vrei sa faci ceva ca la carte, asculti ce au spus colegii ca spun bine daca nu ai posibilitatea asta acuma sau oricare alte motive se poate prinde si fara sa dai bara jos, dai farul jos asa cum ai spus si il prinzi acolo unde ai acces ..te orientezi dupa goarna cealaltă (banuiesc ca stii ca ai 2). Mai devreme sau mai tarziu tot o sa dai bara aia jos sa o repari/schimbi etc...
    Spor
     
  4. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Nu stiam ca sunt doua, vad doar unul, azi l-am prins undeva in alt loc sub far, m-am tot uitat dupa gaurile din armatura din bara dar nu le-am gasit, am sa dau probabil bara jos.
     
    Ultima editare: 27 Mar 2018
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Sunt pozitionate simetric: stanga respectiv dreapta.
     
  6. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Deci este unul si pe partea dreapta si pe partea stanga? Cel de pe stanga in cazul meu l-am dat jos, daca mai este unul nu trebuia sa functioneze?
     
  7. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @smailly_razvan ți-a spus foarte clar @waf ca ai unul pe stânga și unul pe dreapta,unul este pentru înalte și celălat pentru joase.
    Da, ar fi trebuit ca celălat sa funcționeze ...in teorie,noi nu avem de unde sa știm dacă tu îl mai ai pe masina,mai este funcțional...etc.
    Ai toate răspunsurile la întrebările tale in acest topic, citește-l cap-coada și o sa rezolvi problema.
    Bafta
     
  8. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Salut,
    La masina din profil un A4 B6 1.9 tdi nu functioneaza claxonul. Se aude doar un țăcănit în releul 53 de sub bord. Siguranța e bună, releul ok, goarnele ok. Doar că nu vine curent în mufă.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la electrician si verifica conform ELSA traseul firelor care vin in mufa claxonului = goarnelor.
     
  10. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Nu știe nimeni traseul firelor ? Nu sunt sigur, dar cred că după distribuție a apărut problema asta cu claxonul. Am gasit mufa mare ce pleacă în proiectoare scoasă. Am bagat-o la loc, proiectoarele functioneaza dar claxonul nu.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu avem obligati sa-ti raspundem cand vrei tu (mai avem si altceva de facut). Cauta, pentru a te ajuta singur si pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi asta pentru ca sa afli singur traseul.
     
  12. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Cristi nu ești obligat să răspunzi,mulțumesc ca totuși ai făcut-o și mi-ai dat un punct de plecare.Vroiam o părere de la băieții care au mai avut problema asta,dar nu au mai scris cum au rezolvat-o.Poate ne aflăm în aceeași situație.Inainte sa ajung la electrician vroiam să fiu sigur ca nu e ceva ce pot rezolva singur.
     
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @marian91 ai masurat tu singur mufa(defapt mufele..ca ai 2 claxoane) si goarnele? cum ai verificat goarnele?
     
  14. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    @K3nT curentul la mufe l-am verificat împreună cu un coleg.Cu contactul pus,nu se întâmpla nimic,doar țăcănit în releul si curent pe mufe zero.Goarnele le-am dat jos și le-am pus pe baterie direct.Merg ambele.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai cum singur daca nu cunosti traseul. Eu nu ti-am spus chiar tot pentru ca te bagam in ceata rau. De exemplu poti avea probleme la cablajul airbag-ului. La asta te-ai gandit ? Iti spun eu ca nu. Sunt multe aspecte pe care voi nu le intelegeti atat timp cat puneti un anume fel de intrebari (exista un tipar dupa care eu ma prind instant ca nu "le aveti" cu intelesul anumitor scheme sau nu va pricepeti).
    Trebuie sa faci foarte multe masuratori si asta nu se poate detalia in scris pe forum. De asta ti-am spus sa mergi la un specialist in electrica.
    Adica sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul.
     
  16. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Oki, atunci daca ai pus multimetru pe mufe ce intra in goarne nu ai altceva de facut decat sa pleci pe traseul lor, gasesti fie in programele puse Cristi fie pe youtube cum sa faci asta, ai ceva de rasfoit dar doar asa inveti, asta daca vrei sa faci singur...varianta 2 mergi la un meserias :)
    Poti incepe si tu usor sa vezi traseul firelor, iti dai seama ca nu este fizica cuantica, le iei usor la mana atata cat ai acces, totusi mie mi se pare oarecum suspect sa ai cablaj intrerupt, soareci iarna nu am vazut :)), verifica volanul...asta dupa ce dai airbag jos.

    Bafta
     
  17. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Pe diagnoza nu am eroare, am făcut și output test si țăcăne doar releul si nimic altceva. N-am decât sa caut electrician bun în Timișoara.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    K3nT trebuie sa "excluda" si cablajul de la airbag = claxon si asta implica demontarea airbag-ului. Dupa aia la capetele din mufa ce intra in claxon si la capatul din mufa airbag-ului pune multimetrul si "suna" firele. Normal ca nu este fizica cuantica dar trebuie sa iei putin legatura cu capul. :)
     
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @marian91

    P.S.:

    Ia legatura cu colegul nostru ovidiuTM (este profesionist), sigur nu ii strica si lui niste bani de sarbatori :)
     
  20. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Da @K3nT pentru asta îi mulțumesc lui Cristi,mi-a dat temă de casă.O să iau programele la puricat până mă prind de fază.Am rezolvat eu probleme mai grave,nu ma face un claxon.
    @Cristi contactul în airbag nu cred ca e defect.Am luat airbag-ul cu totul de la un coleg,aceeași chestie face.
     

Distribuie pagina asta