Buna seara Am intampinat o problema la masina mea audi A2. Este vorba despre clima si adica nu imi porneste ventilatorul, desi climatronicul este in stare buna si raspunde la toate comenzile mai putin cele de ventilare (porneste adica imi arata ca ventilatorul porneste si in secunda 2 cate spre 0 ventilatia ... practic nu baga deloc doar imi arata 1 secunda ca porneste) Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi sau care e piesa problema
Salut, Am un Audi A2 din 2000, climatronic cu urmatoarea problema: - In momentul cand incerc dimineata sa pornesc caldura, nu functioneaza, ajung sa fac 15-20 km prin oras si deabea atunci incepe sa se ridice acul de la temperatura si sa bage ceva caldura. Am schimbat termostatul (nimic) Am schimbat concentratia de antigel (nimic) antigelul a fost curat Am schimbtat pompa ( nimic) Are preincalzitor electric, dar mai mult pentru motor, in habitaclu mori de frig pana ajungi la servici cu sau fara ECON pornit. Cineva ceva idei?
Salut, cu siguranta preincalzitorul electric incalzeste mai mult habitaclul , pana ce apa ajunge la 90 g, la mine de exeplu, dimineata la -5 grade in 4-5 min incepe sa dea caltura, fara ca, apa sa urce pe ceas, apa ajunge la 90 g dupa aproximativ 10 km mers in oras. Bafta.
Va salut, Am și eu o problema cu clima la un audi A2. Astea sunt erorile după scanare: 00710- defroster flap positioning motor (v107). 41-10 blocked oe n-o voltage-intermitent. 01273- fresh air blower (v2). 17-10 control difference- intermitent. Nu mai bagă aer rece, bagă doar aer cald. Este cumva de vina compresorul de clima ? Am făcut umplerea instalației ( freon+ ulei). Va mulțumesc!
Cine ti-a facut scanarea = diagnoza nu se pricepe si trebuia sa-ti rezolve problema sau sa-ti spuna exact ce sa faci asa cum ti-am spus eu. Conform erorilor trebuie inlocuiti/inlocuite (obligatoriu cu marca Valeo sau original nu altceva, NU alta marca indiferent cat costa) voletii = flapsurile = motorasele de recirculare aer adica V107 si V2. Inainte sa faci asta te duci la un profesionist care stie bine ELSA si are diagnoza de preferat originala si ii spui sa-ti faca basic setings pentru clapetele de aer = aliniere clapete directionare aer. Adica trebuie mers la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.