1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clima si climatronic la audi A6 C4 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de Bogdan205, 13 Mar 2009.

  1. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    Are cineva schema electrica pentru clima audi C4 ?
    Ma intereseaza mai exact traseul senzorului de temperatura exterioara (senzorul din bara fata).
    Ps. am o erorare in diagnosticul climei (outside ambient temperature senzor open)

    Multumesc anticipat !!!
     
  2. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Poate nu difera mult fata de un V6 ...


    PS: Iti pot da si un SSP de la Audi care sigur te ajuta, dar numai pe mail/mess (are 11MB)
     
    Ultima editare: 13 Mar 2009
  3. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    senzor clima

    Mersi mult cd contact , se pare ca sunt oameni de calitate pe acest forum :rock:

    O zi buna .
     
  4. ssadicul

    ssadicul 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2009
    Locație:
    Ovidiu
    Masina:
    audi A6
    salut
    anul asta nu mai merge ac aproape deloc compresorul merge , ventilatorul merge , filtru de polen lam schimbat presiune in instalatia de ac cu motorul pornit este la 17 bari nu stiu ce sa fac am incercat sa mai bag freon dar nu gasesc supapa de pe joasa
    daca poate sa ma ajute cineva va rog frumos ca este jale cu caldurile astea
     
  5. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Sunt două ştuţuri de umplere, unul este (la mine) la partea de jos a calandrului lângă farul din dreapta, şi celălalt în compartimentul motor lângă flancul stâng al radiatorului în apropierea compresorului.
    Dacă ai presiune, pot fi de vină flapsurile de la aerotermă care au rămas închise sau semiînchise şi nu lasă aerul rece să pătrundă în habitaclu. E o defecţiune frecventă a acelor servomotoare şi nu-i foarte uşor de remediat datorită poziţiilor în care au fost montate. S-ar putea să fie nevoie să dai bordul jos.
     
  6. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    salut

    supapa de joasa e pe compresor(deasupra)
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iul 2010
  7. ssadicul

    ssadicul 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2009
    Locație:
    Ovidiu
    Masina:
    audi A6
    va multumesc dar nu este nici pe compresor nici pe partea stanga a radiatorului acolo am o sonda cu 2 fire
     
  8. matt_rs6

    matt_rs6 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2010
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A6, 2,5TDI, 1995
    Salutare baieti...:detective2:
    iara am probleme cu, clima la audi a6, fabr.1995, motor 2.5TDI, am mai postat anuntul...am primit cateva rezolvari pina la urma a fost ceva din comanda de la clima...dar acuma iara nu imi mai preia nici-o comanda baga numa sus aerul...nu stiti ce as putea face sa nu se mai strice am schimbat comanda de 2 ori deja si o tot arde...are undeva o problema...si mai e o chestie baga cam slabut aerul filtru de polen este schimbat dar precis mai are si alte filtre dar nu stiu unde sint puse ma puteti ajuta cumva cu vreo schema sau ceva??? :d
    Va multumesc mult.:thumbs-up:
     
  9. hypn0zis 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C4 1.9 TDI 1z 90 Cp
    Cum se manifesta problema cu butoanele? Apesi si nu se activeaza functia (nu se aprinde pe display)? Sau se activeaza si nu iti baga aer? Sa stii ca butoanele merg mai greu dimineata la rece, si daca apesi mai tare risti sa rupi niste clame. Eu am rupt clamele iarna trecuta tot incercand sa apas pe butoane. Si inprimavara mi-am facut curaj si am desfacut cutiuta. Zi-mi de ce natura e problema si iti explic cum sa o remediezi.
     
  10. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Sunt -cred- mai multe defecţiuni
    1) servomotor(are) care funcţionează greu şi absorb mult curent la acţionare.
    2) butoanele de comandă ale display-lui nu mai au legătură cu electronica climatronicului (defecţiune frecventă, picioruşele mufei s-au desprins de pe placa cu circuitul de comandă şi doar întâmplător mai fac contact) Necesită demontare şi recositorire.
    3) Între cochilia bordului (grila de sub parbriz) şi aerotermă este un burduf care uneori mai coboară pe gulerul pe care este montat şi aproape tot aerul suflat de aerotermă pentru dezaburire se împrăştie pe undeva pe sub bord, micşorând eficacitatea dezaburirii.

    Singurul filtru care există este cel de polen. Dacă vrei să faci un test, scoate-l şi vei observa că volumul jetului de aer nu creşte cu mult. Tubulatura sistemului de ventilaţie este undeva secţionată sau obturată.
     
    Ultima editare: 27 Ian 2011
  11. matt_rs6

    matt_rs6 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2010
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A6, 2,5TDI, 1995
    Deci problema sta asa apas pe butoane imi apare pe display dar atit nu preia comanda.
     
  12. doctoru'

    doctoru' 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A6(C4) 2.6 v6 110kw '96 ABC
    Buna!

    Si eu am avut probleme de cateva ori cu ventilatia si anume primele probleme au fost cu ventilatorul de la aeroterma la care au fost duse bucsele si huruia si se bloca. Am fost la electrician si bine inteles ca am inlocuit ventilatorul cu un altul tot second hand si m-a tinut un an si a murit din nou. Electricianul a spus ca nu se mai leaga la cap cu demontarea aerotermei pentru ca este foarte dificil accesul si dureaza foarte mult.
    Cu ajutorul manualului primit de la domnul Nelu Patrascu (multumiri!), m-am incumetat si am demontat eu tot bordul si apoi aeroterma; dureaza mult dar nu am ce face.


    Acum ... legat de problema ta, am intampinat si aceasta problema, care la mine era legata de motorasele de la climatronic care misca padelele de directionare a aerului pe parbriz, in fata respectiv la picioare. In spatele bordului, cam in dreptul casetofonului se gasesc 2 motorase de 7.5 volti care mobilizeaza fantele de aer si care la mine, unul din ele a fost blocat. Aceleasi simptome, aparea comanda pe ecranul de la climatronic dar nu se intampla nimic. Am desfacut bordul, le-am curatat si apoi au mers din nou. Nu este greu de realizat dar iti trebuie cateva ore bune...


    Sper ca ti-au fost de folos informatiile, o zi buna!
     
  13. zlaty

    zlaty 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi 100 2,5 TDI Motor AAT 116CP
    Salut.
    Masina mea este un audi 100 2,5TDI 116cp din 1993 si am o problema la climatronic. Apas butonul cu steluta imi arata steluta pe display dar cat tin apasat cand am luat degetul de pe buton dispare si nici nu porneste compresorul. Sau poate funcioneaza altfel iarna, porneste dupa un anumit timp sau la o anumita temperatura ?
    Stie cineva ce are sau care e principiul de functionare pe timp de iarna ? Vi s-a mai intamplat la careva ?
    Va rog dati-mi si mie un raspuns. Multumesc anticipat si sarbatori fericite !!!
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Dec 2011
  14. hypn0zis 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C4 1.9 TDI 1z 90 Cp
    Nu e absolut nici o problema, asa e normal. Sub 4 grade nu mai porneste compresorul ca sa protejeze instalatia.
     
  15. zlaty

    zlaty 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi 100 2,5 TDI Motor AAT 116CP
    Multumesc mult hypn0zis si un Craciun Fericit !!!
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2011
  16. szili82 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2010
    Locație:
    SM
    Masina:
    AUDI A6, 1.8,5valve din 1996.01.03
    zlaty Salut, AC-ul nu porneste sub 0 grade C asa este facut sistemul. La mine sub 0-grade nu porneste asa cam la 2-4 grade C. Deci nu este problema.
    O problema in legatura cu climatronic-ul am avut si eu. Cand porneam clima sa raceasca dupa o vreme scurta cam 10 minute nu mai reactiona la comenzi deloc.
    Am scos climatronicul din lacasul lui si am dat cu spray de contact la mufele din spatele lui. Sunt 5 bucati la numar. O zi, 2 zile, a avut efect, dupa aia 0, functiona tot defectuos.
    Pentru a rezolva problema am procedat astfel: contactele care intra in mufe sunt cositorite pe placa si astea le-am recositorit si de atunci merge foarte bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2011
  17. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Eu am o problema mai delicata cu incalzirea. Daca ma joc la climatronic, ramane blocata vreo clapeta sau ceva si exact cate grade sunt afara am si in masina. :(

    Sfaturi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Feb 2012
  18. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Flapsul care permite/interzice aerului cald să intre in maşină, rămâne blocat (agaţă undeva). Sunt nişte voleţi mai ciudaţi cu aripioare la 90 de grade care dirijează aerul prin, sau pe lângă caloriferul maşinii. Nu se rezolvă fără demontare şi e de lucru până te saturi.
     
  19. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Multumesc Nelu . M'am hotarat sa il las asa pana cand temperatura exterioara o sa depaseasca 25 de grade :-)
     
  20. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Probabil ca nu comuta de pe rece pe cald.Cum spune si domnul Nelu comutarea se face de un sistem de clapete complicat care este actionat de un motoras electric.
    E posibil ca motorul sa functioneze dar clapetele sa nu comute corespunzator.
    Motorul se afla pe cutia rotunda din plastic ce adaposteste ventilatorul de aer situat intre compartimentul motor si stergatoare
    Am pus 2 poze sa iti faci idee de pozitia sistemului de clapete
     

Distribuie pagina asta