1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Salut,
    La masina mea Audi A4 B6 2002 cu radiator clima spart (cel din fata de pe trager) ce marca pot sa cumpar sau orice echivalent ? WAUZZZ8E82A069479. Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Original vine pe Denso.
    Ai nevoie de cod 8E0 260 043 D.
    Poti lua Denso, Hella, Valeo, Nissens, NRF.
     
  3. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    audi66 ai inversat ultimele trei cifre de la cod. codul corect este 8E0 260 403 D
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil, era aproape 3 dimineata. :)
     
  5. Gabipin

    Gabipin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2020
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi avf 2004
    Salut! Am schimbat astăzi compresorul ac, l-am achiziționat din dezmembrari si nu are nici un pic de ulei in el. L-am montat astazi pe masina si maine vreau sa merg cca. 4 km cu el pana la primul service sa.l încarce cu ulei si freon. Acum ma intreb daca e ok sa meargă asa fără ulei. Imi puteti da un sfat? O parere? Ma gândeam sa o tractez
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ok atata timp cat ai ECON activat.
     
    Gabipin apreciază asta.
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    @audi66, fara freon in instalatie nici nu poate sa dezactiveze ECON ca nu porneste monstrul.
     
    Gabipin apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, am uitat.
    Trec printr-un cosmar cu AC-ul la un Golf VI (unde te poti juca cu butonul AC dupa bunul plac chiar daca instalatia e goala) si mi-a amestecat ideile. :)
     
    ovidiutm apreciază asta.
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Avand in vedere ca este un AVF din 2004 are compresor pe stanga. Care functioneaza nonstop indiferent daca are Econ aprins sau nu. Deci nu e prea ok sa mearga fara ulei. Dar mici nu cred ca are alta varianta.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are ambreiaj pe fulie ?
     
  11. Gabipin

    Gabipin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2020
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi avf 2004
    Intr-adevăr, compresorul functioneaza tot timpul. Aveam de gand sa revin cu un raspuns după ce pun ulei, dar având în vedere că astăzi a fost sărbătoare, service-ul a fost închis.
     
  12. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Nu are ambreiaj fulia, nu cred ca ii face bine fara ulei.
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deci, AVF-ul din 2004 are la fel ca si cel din 2003 2 tipuri de compresoare:
    - pe dreapta (cu 2 curele de accesorii) cu AB, si T (si au ambreaj 100%)
    - pe stanga (cu 1 singura curea de accesorii) cu AG, BA, BF, BJ despre care nu stiu cum functioneaza.

    Cu prima varianta nu are nici pe dracu, ca nu cupleaza ambreajul compresorului. De a doua, nu zic nimic ca nu stiu.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    yoromica ce ai atasat tu in poza este o fulie cu ambreiaj toata ziua si toata noaptea. :)
    In plus toate compresoarele au nevoie de ulei in functionare tot timpul indiferent de model. Nu are nici o legatura fulia cu faptul ca are sau nu are ulei compresorul. Compresorul de AC are obligatoriu nevoie de ulei in functionare.
    Stiti voi ceva dar nu stiti tot. :) Adica sunt compresoare cu ambreiaj electromagnetic care pornesc doar cand butonul AC este activat si sunt compresoare cu electrovalva fara ambreiaj. Cand instalatia de AC este oprita ambreiajul electromagnetic este decuplat si pe cale de consecinta compresorul nu deschide = nu functioneaza iar la cele cu electrovalva acea valva este inchisa si pe instalatie nu se furnizeaza aer rece.
    Fulia aia de jos din compresor se invarte dar se invarte in gol la compresoarele prevazute cu ambreiaj electromagnetic.

    O sa fac putina curatenie pe aici pentru ca cine citeste nu mai intelege nimic. Bafta.
     
  15. zale89 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4 avant 1.9 tdi 2001
    Gabipin .... poți liniștit merge si 1000 de km ideal ar fi să nu pornesti clima.
     
  16. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @zale89 ii platesti tu compresorul daca se strica? Se pare ca nu ai inteles nimic din ce s-a spus in ultimele postari. Compresorul lui functioneaza nonstop indiferent ca are Econ activat sau nu. In cazul compresorului montat pe dreapta, valabil la masinile pana in 2003 care au vascocuplaj, au cuplaj electromagnetic si compresorul va functiona strict cand este activat. In rest se invarte fulia in gol.
    @Cristi - ce a postat Yaromica este exact fulia si capacul de la compresorul in cauza. A pus corect poza dar s-a exprimat un pic gresit. Nu e cu ambreiaj sau cel putin nu functioneaza ca cel din 2001-2002
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Are ambreaiaj si chiar acele "perne" din cauciuc reprezinta o parte din ambreiaj. :) Vascocuplaj este una si ambreiaj electromagnetic este alta.
    La masina ta si a mea avem ambreiaj la compresor care se cupleza si decupleaza in functie de apasarea butonului ECON.
     
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu zic ca nu e așa la noi. Eu stiu ca ai o supapa, care atunci cand apesi Econ se inchide si se deschide la comanda inversa. Tocmai de aceea merge tor timpul compresorul. Idem absolut tot ce e montat pe stanga.
     
    Vlad Fru apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E cum iti spun eu la masinile noastre. :) Crede-ma. Incheiem aici polemica
     
  20. Vlad Fru

    Vlad Fru 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2017
    Locație:
    București / Horezu
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170cp quattro
    Eu la b6, 1.9tdi awx 2002 (compresor antrenat de curea separata) compresorul mergea tot timpul, cu supapa in partea posterioara. La un moment dat, chiar s-a desfacut surubul care tinea partea de antrenare a lui si l-am inlocuit cu altul+pasta de blocare bison, dar am vazut ca nu are ambreiaj electromagnetic.
    La 2004, tot la fel este, doar ca difera partea de antrenare, la fel si fulia.
    ECON-ul apasat (led aprins) nu mai da comanda la supapa care lasa freonul sa circule, deci freonul sta cuminte in instalatie, nu mai trece prin compresor, de aici si un consum irelevant mai mic.
    Ca idee, intotdeauna mergeam cu clima pe AUTO, temperatura fiind setata intre 21 si 24 grade, in functie de preferinte.
     

Distribuie pagina asta