1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe carcasa, unde intra axul pe care se fixeaza fulia, n-ai gasit un O-ring de genul ?

    Si aia este o problema comuna, din cauza lipsei de ulei din sistem se toceste O-ring-ul pana pierzi freon pe langa.
    O-ring-ul se poate distruge si din cauza spanului.

    upload_2022-7-3_17-7-38.jpeg

    upload_2022-7-3_17-8-22.jpeg
     
  2. Voodoo7Magic

    Voodoo7Magic 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A4 B6 AWX 2002
    Acum un an de zile am facut o recalibrare la motorase si toata vara trecuta am mers fara AC "crezand ca e ceva defect" acum am depistat ca baga aer rece doar daca apas butonul de recirculare. Ce pot face insa la iarna ca eu folosesc doar recircularea pe timp de iarna si as vrea sa nu folosesc compresorul si iarna.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se intelege nimic din ce ai scris. Mergi si fa diagnoza si repara sistemul AC (inlocuiesti flapsuri/motorase/actuatoare/voleti) intai si pe urma vezi mai departe ce este de facut daca nu se remediaza ce am mentionat eu. Revii si spui ce ai facut, dupa ce faci ce ti-am spus eu.
    Iarna nu se foloseste recircularea in masina pentru ca aburesti toata masina instant si tot iarna compresorul de AC functioneaza cand trebuie iar daca este foarte frig, sub o anumita temperatura, chiar daca butonul AC este apasat compresorul nu trimite aer rece in sistem = nu deschide sistemul de racire indiferent de ce vrei tu sa faci. Invata cu se foloseste un sistem AC in masina care trebuie sa functioneze inclusiv iarna.
    Este descrisa de mine functionarea unui sistem AC aici in acest topic si nu numai. Citeste acest topic integral.
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Postez asta doar ca idee:

    - in primele trei poze, este un compresor Mahle (aftermarket, nu piesa de uzina montata in anii 2000) pentru A4 B6 (se observa "generatia noua" de ambreiaj", nu stiu cat este de trainica, nu are piese de schimb in interior

    - in ultimele doua poze, este un compresor Hella (tot aftermarket, nu piesa de uzina) insa cu un alt tip de ambreiaj, foarte similar cu cel de uzina, insa diferit la "gumite"). Stiu asta deoarece compresorul Hella avea foarte putin joc la ambreiaj, l-am desfacut si am incercat sa montez gumitele "model vechi" (cele care se potriveau de minune pe compresoarele de uzina) insa nu erau chiar de acolo, norocul a facut faptul ca am avut la indemana si "celalat model".

    Din punctul meu de vedere, cele mai trainice sunt cele la care poti schimba unele piese (din ambreiaj).


     
    Ultima editare: 27 Noi 2022
    tox apreciază asta.
  5. dark_angel_tgv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A4 B6, 2003, 1.8T BFB, QUATTRO, 5 SPEED
    Salutare. Detin un A4 B6 cu scaune manuale fara reglaj lombar si fara incalzire. Doresc ca in viitorul apropiat sa fac retrofit la scaune full electrice si cu incalzire, probabil la anul. Cum nici masina mea nu a scapat de bine-cunoscuta problema a acestui model cu butoanele ce se exfoliaza, vreau sa inlocuiesc panoul meu de climatronic simplu, 2DIN, cu altul in stare perfecta pe care l-am gasit pe Ebay. Cel pe care l-am gasit este cu incalzire in scaune, tot de B6 (stiu ca de B7 nu functioneaza ok fara modificari). As dori sa stiu, pot inlocui acum panoul meu de climatronic care e in stare jalnica, cu cel nou, fara sa ma apuc si de retrofit la scaune incalzite momentan? Practic imi montez panoul nou, iar functia de incalzire in scaune nu o sa fie folosita pana ce nu pun scaunele noi. Se poate asa ceva? Or sa functioneze celelalte functii ale climatronicului fara probleme, sau o sa apara erori pe modulul climatronic? As dori de asemenea sa va intreb si daca e necesara vreo calibrare/setare/codare cu VCDS odata ce am montat noul panou de clima pe masina mea. Multumesc mult, orice informatie ajutatoare este bine venita!
     
  6. dark_angel_tgv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A4 B6, 2003, 1.8T BFB, QUATTRO, 5 SPEED
    Raspund tot eu, poate ajut pe cineva. Din pacate nu am avut timp sa citesc tot topicul,poate a mai postat cineva asta, dar o sa fac asta de indata ce imi permite timpul: La panoul nou (nou pentru mine, ca el saracul e second hand), este nevoie sa se faca adaptare pentru noul VIN, pentru ca aveam eroarea:
    01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number
    35-00 - -
    urmand procedura: intri cu VCDS la HVAC/ADAPTATION/CHANNEL 081/ SI LA NEW VALUE INTRODUCEM 26467/ APOI APASAM ENTER si SAVE.
    mai raman doar 2 erori, pana montez scaunele incalzite, care nu ma deranjeaza.
    01172 - Temperature Sensor; Driver's Heated Seat (G59)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01171 - Temperature Sensor; Passenger Side Heated Seat (G60)
    30-00 - Open or Short to Plus.
     
  7. dark_angel_tgv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A4 B6, 2003, 1.8T BFB, QUATTRO, 5 SPEED
    Se pare ca m-a cam luat gura pe dinainte pentru ca informatiile de mai sus le-am scris inainte de a face adaptarea pe masina mea. Baieti, nu reusesc sa fac adaptarea. nu imi permite sa apas pe SAVE, doar pe TEST VALUE si nu se salveaza datele introduse. Trebuie cumva introdus vreun cod de log in inainte de a face adaptarea ?
     
  8. dark_angel_tgv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A4 B6, 2003, 1.8T BFB, QUATTRO, 5 SPEED
    Am rezolvat! A fost nevoie sa deschid/ inchid de mai multe ori meniul ADAPTARE dupa ce am tot testat valoarea introdusa de mai multe ori fara succes. Nu imi recunostea valoarea introdusa, nu se actualiza valoarea din fereastra TEST VALUE, ramanea 0 tot timpul. Pana la urma a recunoscut valoarea introdusa, m-a lasat sa salvez si am scapat in sfarsit de eroarea respectiva. Cred ca problema mea este cauzata de interfata ce o folosesc, cel mai probabil daca folositi o interfata mai ok, nu o sa aveti probleme. Nici interfata mea nu a avut probleme in 9 ani de cand o am, am facut adaptari si codari la mai mult de 10 masini de cand o am, dar am avut inspiratia proasta sa o actualizez la persoana nepotrivita in vara asta si vad ca imi face probleme acum.
     
  9. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Buna ziua
    La masina mea din profil un Audi A4 B6 nu reusesc sa ii dau de cap la actuatorul/motorasul/flapsul pentru temperatura de la sofer (V158)
    Am inlocuit motorasul si primesc aceiasi eroare, am facut alinierea la clapete si la fel, cand fac adaptarea motorasul isi face complet cursa.

    01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)
    09-00 - Adaptation Limit Surpassed

    https://www.audizine.com/forum/showthread.php/226153-AC-problem-w-code
    Patesc la fel ca in postul 29, dar din pacate nu a aprimit un raspuns.

    Motorasele sunt la fel si difera doar platicul de diferite culori care actioneaza parghiile ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai inlocuit motorasul cu unul nou sau cu unul ce are peste 20 ani din dezmembrari ?
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    @lord1 Intr-o prima faza, incearca sa pui unul din motorasele de pe partea dreapta, de care stii ca merg si nu au eroare. Apoi verifica daca eroarea de pe stanga s-a mutat pe dreapta.
     

Distribuie pagina asta