Bun, bun. Și ce este de făcut? Am citit în ultimele 3 săptămâni cam tot ce se putea despre oxidarea cromului . Am încercat inclusiv și cu sonax soluție pentru crom , dar nu a dat vine știe ce rezultate . Dacă as sta la casa, probabil ca as spala manual mașina... As vrea sa știu care ar fi cea mai buna soluție pentru problema , fiindcă deja numai la asta ma uit când ma urc în mașină. Mulțumesc mult de ajutor
Se face polish la elementele cromate. Evident, se foloseste o pasta dedicata ce nu are voie sa ajunga in contact cu vopseaua/lacul. Dar, cu riscul de a ma repeta, inceteaza sa mai supui masina la acel tratament nociv care albeste cromul. Ideea e sa faci experimente la ce spalatorii sa mergi.
Eu nu recomand pe cei din Plopi - infolieriauto.ro, am dat 100 ron pe folie protectie faruri si numai folie de faruri nu era aia. Au incercat ei sa imi spuna ca trebuie tinuta in soare sa se duca bulele de aer atc... dar de vedea aiurea de tot si noaptea distoriona fasciculul de lumina in ultimul hal. Peste o saptamana am dat jos de pe sticla folia. Sunt niste tipi in Giroc, cauta pe facebook grupul lor.
Eu spal masina la spalatoria de langa GreenForest (la circa 30 m) de pe S. Barnutiu insa asta pentru ca stau in zona si pentru ca acolo am gasit un baiat de care sunt multumit ce lasa in urma lui. Despre polish, nu pot spune deoarece persoana care imi polisheaza mie locuieste acum in Germania si doar cand ajunge in Romania mai trag eu de el sa imi polisheze cate ceva.
Salut, E cineva din Buc care a colantat in ultima perioada? Eu i-am gasit pe oamenii astia... Preturile sunt cam mari, dar macar sa merite: DCM astia par zeii colantarilor, dar au si preturi pe masura :-s http://www.dcmdesign.ro/colantari-auto sau http://www.carbonsystems.ro/?gclid=...0rmWYGNloumqpBmp6_2thBpUo_SPyzC3eoaArXK8P8HAQ
In Bucuresti cele 2 optiuni enumerate mai sus sunt cele mai bune. Majoritatea celor care colantam ceva pe la masini am facut-o la ultimii mentionati. Eu am colantat rama la o grila pentru masina din profil acum 1 saptamana si a iesit foarte bine. Am mai facut diverse colantari tot la cei din urma si am fost intotdeauna multumit de cum au lucrat.
DCM Design sunt in top - de asemenea ProWrap sau CustomWrap sunt 2 nume de luat in seama . Depinde foarte mult de folia folosita : Avery , MacTac , Orafol , 3M , etc. Ca si idee o colantare satin chrome ajunge undeva intre 1.500 si 2.000 Euro.
Salutare Găsesc si eu pe cineva cu un audi A4 b8 culoarea gri care și-a colantat plafonul sau oglinzile sau trimurile exterioare de la geamuri ? Ma bate gândul sa le fac (măcar plafonul ) dar sunt curios cum se vede pe o masina care are aceeași culoare ca a mea (gri) O zi buna !
Salut, Deci m-am interesat de o colantare la carbon system (1200 lei / durata 1 zi) iar la DCM (3000 de lei / durata aprox 3 zile). Ceva e dubios sau mi se pare mie? Daca erau preturile mai apropiate mai ziceam dar mi se pare prea mare diferenta. Are cineva vreo idee? Pe voi cam cat v-a costat si durata aproximativ? Voiam ceva mat ca si colant nu lucios...
Mergi la Carbon System. Cei de la DCM viseaza cai verzi pe pereti. Multi, daca nu majoritatea celor dintre noi care colantam ceva (grile, elemente cromate, etc.), o facem la Carbon System.
Va salut. Am si eu o intrebare daca e cineva care se pricepe mai bine. In urma unui mic incident in trafic cu un biciclist am capatat o urma de cauciuc pe bara. Masina e colantata. Nu am mai apucat sa o curat eu cu discuri demachiante si alchool tehnic la indicatile celor care au montat folia, ca mi-a curatato deja dorel la spalatorie. Eu fiind pe terasa si beam un suc, m-a chemat “sa imi arate ceva”. El a curatat urma cu...benzina...pe moment parea perfect. Dar dupa ce s-a uscat binenteles ca a ars folia (zona patata). Postez acest mesaj cu doua intentii: sa va intreb ce solutii mai am in acest caz ca sa evit recolantarea barii (pt ca ar implica costuri mari, peste 1000 de lei pt ca imi trebe vreo 3 m de folie si e vreo 300 de lei/m). Omu a spus ca isi asuma raspunderea ca imi plateste paguba dar va spun sincer, mi mila sa i cer atatia bani, pt ca el a vrut sa imi faca un bine in esenta. Si a doua intentie sa impartasesc cu voi cei care aveti masinile colantate. Nu curatati niciodata nimic cu motorina sau benzina niciun fel de pata! Doar cu alchool izopropilic sau pasta de polish speciala pt folie.
Mda...asta e. Din cate am mai intrebat pana acum am primit aceeasi parere. Macar am impartasit cu voi, cei care imi cititi postarea si va loviti de o problema asemanatoare sa nu incercati sa o rezolvati cum am descris mai sus. Numai bine la toata lumea.
Salut, Pentru Bucuresti, raman DCM si Carbon System ca optiuni bune pentru colantare ? Ultima postare e din 2017 pe subiect