1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Compresor perne de aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de gligasabin, 7 Sep 2010.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Daca, compresorul nu va avea presiunea necesara minima in unitatea de timp (uitat a se spune) masina va urca dar sistemul nu va tine mult ca va intra in eroare din cauza temperaturii compresorului care va depasi 120 grade. Deci treaba sub limita nu-i buna.
     
  2. gtjulien

    gtjulien 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Medias
    Masina:
    allroad 2,5 2001
    Buna seara

    E posibil ca temperatura exterioara sa influenteze pernele de aer?De cateva zile de cand a dat frigul,gasesc masina cu partea stanga lasata pe nivelul minim si partea dreapta pe nivelul doi.Imi apare eroare in bord,dar cand se incalzeste motorul se ridica si functioneaza totul bine.
    E vorba de un Allroad 2,5 din 2001
     
  3. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Temperatura exterioara influenteaza negativ segmentul PTFE din compresor,cele cu uzura marita nu mai fac fata ,nu mai pot furniza presiunea ceruta.
    In acest anotimp solicitarile de reparatii cresc semnificativ.
    Azi a ajuns la mine un compresor,care au mai incercat sa repare cu diferite idei,dar fara rezultat.
    Si sicativul silica gel a fost imbibat la maxim,a trebuit regenerat,dupa repararea compresorului ,s-a facut o adevarata fantana arteziana.
     
  4. RACHyyy

    RACHyyy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2014
    Locație:
    Piatra-Neamt
    Masina:
    Allroad / 2.7 T / 2001
    Salutare,
    Poate cineva sa-mi spuna sau sa adauge o poza din care sa aflu si eu care este releul pentru compresor ? Multumesc anticipat.

    P.S.:

    Vreau sa-l verific deoarece imi arde siguranta de 40A.
     
  5. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    salut.
    am o mare problema problema lagata de masina mea un allroad din 2004 2.5 tdi,mai precis este vorba de compresor(sau cel putin asa cred).
    -de cand a dat frigul(-19 grade) si a nins compresorul meu nu a mai vrut sa-si faca treaba,adica nu vroia sa urce de pe l3 pe l4.l-am lasat in legea lui pana cand a inceput sa se lase singura de pe l3 pe l2.am coborat-o pe l1 cu gandul ca se v-a reseta dar s-a aprins pernele in bord(intermitent) si l1 se aprindea si se stingea.am mers fara sa-i fac ceva iar dupa mai multe opriri si plecarii si-a revenit urcand fara probleme pe l4.mentionez ca atunci cand puneam contactul compresorul dadea sa porneasca, se auzea un carait si nu mai facea nimic.acum dupa cateva zile am aceiasi problema numai ca nu mai vrea sa porneasca deloc iar pernele pe spate sunt pe burta, practic pe spate nu am suspensie deloc.
    HELP!!!
     
  6. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    salut.
    am si eu o intrebare:
    -in urma verificarii ,compresorul a fost gasit vinovat de problemele cu suspensia pe care le am la masina mea;ce imi recomanda-ti: sa il reconditionez(si daca da unde?-eu sunt din Galati)? sau sa il inlocuiesc cu unul nou folosit pentru Mercedes S,costul fiind de nou numai 1600 ron(am inteles ca daca se schimba mufele cu cele de Audi merge perfect)?
     
  7. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    salut!
    am rezolvat problema si as dorii sa postez si cum am finalizat-o.
    compresorul a fost reparat la colegul Peter Erno-cost 500 ron+150 senzor temperatura compresor.pentru detalii legate de reparatie lua-ti legatura cu dansul.
     
  8. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Cu senzorul de temperatura cred ca te-a cam aburit.Sau era defect numai senzorul si te-a facut cu compresorul?Asta e parerea mea si nu-i musai sa o lua-ti in considerare.Poate ne explica si noua ce ti-a facut de 650 de ron.Ca-i o suma frumoasa.Si nu toti suntem incepatori.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2014
    otelea apreciază asta.
  9. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    reparatia compresorului a fost 500 ron.dupa reparatie si montaj, cei de la reprezentanta mi-au gasit si senzorul defect (mai precis nu citea temperatura corecta-in loc de 69grade, citea 130, ceea de duca la oprirea compresorului).erorea cu senzorul o dadea inainte ca eu sa trimit compresorul la reparat.oricum am avut si oferte de 150 euro, fara senzor, pentru reparatie.mult/putin sper sa tina reparatia.
     
  10. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Eu consider ca ai avut un senzor de temperatura defect.Atat.La cele spuse de tine compresorul porneste si se opreste imediat.Deci trebuia sa cheltui numai 150 roni. Iar cei de la reprezentanta cum zici trebuiau sa-si de seama de la prima diagnoza cum stau lucrurile la tine. Bine tu esti intr-un fel multumit ca ai rezolvat problema. Eu sunt intrigata de slaba pregatire a celor de la reprezentanta.
     
  11. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    mi-as fi dorit eu,dar compresorul a fost testat separat (pus pe direct) si pe langa azgomotul deranjant nu facea mai mult de un bar.cat priveste senzorul acela nu face decat sa opreasca compresorul atunci cand considera ca e supraincalzit.dupa reparatia compresorului permitea urcarea de pe o treapta pe alta la intervale destul de lungi(probabil cand considera ca e destul de rece).acum urca de pe o treapta pe alta fara nici o pauza iar in ceea ce priveste presiunea am cronometrat de pe 2 pe 3 a urcat in circa 19 secunde.
    nu sunt specialist si nu stiu ce presupune reparatia ,dar in comparatie cu pretul unuia nou(7100 ron) la reprezentanta din Galati sau alte firme de profil(5600 ron) eu zic ca e mai bine.ramane de vazut cat va tine!?
    o seara buna tuturor.
     
  12. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    19 secunde intre trepte e super bun,sa de-a Domnul sa tina asa!Posibil Omul sa fi fost serios si sa ma fi inselat eu.Aici nu dam cu parul ci cu parerea.
     
    Ultima editare: 4 Mar 2014
  13. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Salut tuturor.
    Am si eu o problema cu compresorul,cred...mai exact,nu vrea sa mai se ridice masina sub nicio formă.Nu numai ca nu se mai ridica.dar sta pe "burta".
    Am avut probleme cu o pernă mai demult,deci stiu simptomele ce ar putea fi daca as avea probleme cu vreo perna.
    La test cu Vag-ul,imi da următoarea eroare,care sincer nu o prea cred:
    01400 - Suspension Level Control
    53-00 - Supply Voltage Too Low
    01400 - Suspension Level Control
    11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
    Aveti vreo părere?A mai patit cineva asa ceva?
    Va mulțumesc!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  15. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Cat timp compresorul nu baga ,nu poti face calibrare decat i-ti mai faci o eroare ,suspensia nu este adaptata ,de care nu scapi in curand,o alta problema mai este cu tensiunea.
    Primul pas este inlocuirea ,s-au reperarea compresorului.
     
  16. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Compresorul baga aer,sau asa cred,pentru ca porneste cand pornesc masina,însă merge foarte putin,aproximativ 1 minut...
    Unde ma sfatuiti sa mă duc cu compresorul?Eu-s din București.Imi trebuie cineva care are banc de probă si care sa stie cu ce se "mănâncă" compresoarele astea.
    Iar cu calibrarea nu merge acum,pentru ca am încercat sa o ridic din VAG si nicio sansa.Banuiesc ca la calibrare,trebuie sa se si ridice...
    Imi trebuie un mecanic bun,ca din aia de schimba o bujie si baga ulei,cunosc si eu
     
    Ultima editare: 1 Mai 2014
  17. golanashul 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2015
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    audi a6 allroad 2001
    Suspensia masinii mele nu are pierderi de aer, am verificat acest lucru lasand-o mai mult timp pe L2 cu mufa la compresor scoasa. Dupa 2 zile de stat in parcare, masina a ramas la aceiasi inaltime, nu a pierdut deloc aer din sistem. Problema este in momentul in care cuplez compresorul, in timpul mersului lucreaza tot timpul si nu inteleg de ce. Nu sunt pierderi dar el lucreaza.
     
  18. TapciucVirgil

    TapciucVirgil 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi a6 c5 allroad 2002
    Ma ajuta si pe mine cineva , imi merge compresorul in mers , treapta de nivel ramane pe 2 si nu coboara pe timpul nopti , ca urca cineva in spate se lasa pe treapta 1
     
  19. Adi_bra 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 allroad 2.5 tdi 2003
    @golanashul incearca sa verifici blocul de valve. La mine aia a fost (aceleasi simptome ca la tine). Am schimbat si compresorul cu unul nou wabco (al meu baga 5 bari la 120 grade) si a ridicat de pe 0 pe 4 in mai putin de 1 minut.
    Am lasat o pe 3 azi de la pranz si pana acum nu s-a lasat 1 mm si nici compresorul nu mai merge de nebun. Revin cu update-uri.

    @TapciucVirgil asa patesc si eu, merge compresorul in mers. Ai rezolvat ?
    Eu am schimbat blocul de valve si acum am dat comanda de compresor nou.
    La mine nu se lasa de pe treapta dar in momentul cand porneam trecea de pe 2 pe 1 si mergea compresorul intruna.
    Compresorul pe vag imi dadea 3 bari si cand ajungea la 125 grade avea 5.5 bari.
    Este posibil sa fie de la compresor sau dau banii degeaba pe unul nou?
     

Distribuie pagina asta