1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie - A4 B7 - motor Benzina

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Dan.o, 20 Dec 2012.

  1. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Salutare.vreau sa imi iau un a4 b7 1.8 tfsi sau 2.0 tfsi.care e mai fiabil sau cu mai putine probleme si la ce sa fiu atent , ma refer la motor...mersi
     
  2. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Nu exista 1.8 Tfsi pe B7. E 1.8 Turbo clasic, MPI, nu cu injectie directa.
    Nu cumperi Audi daca te gandesti din start ca vrei sa fugi de orice cheltuiala cu ea. Audi B7 se intretine cu bani multi daca vrei s-o tii in stare impecabila. Ia pe cineva care se pricepe cu tine cand mergi sa iei masina.
    In rest, bafta la achizitie, ambele sunt ok.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  3. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Am inteles.ms de lamurire.
    Dar care ar fi mai ok dintre cele doua?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Indiferent.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  5. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Si care ar fi acei bani multi fata de alte masini in afara de suspensie ? (nici aia nu cade in 2 zile).

    Alin Alina: TFSI-urile consuma cam mult ulei. 1.8T e mai clasic, teoretic nu e asa pretentios la benzina, nu are injectie directa deci nu are depuneri, insa are consumul mai mare si putere mai mica. Eu as inclina spre fiabilitate in detrimentul puterii si al consumului.

    Cel mai mult conteaza sa fie in stare foarte buna mecanic la achizitionare, apoi cu siguranta nu vei avea batai de cap daca ai grija de ea.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai impresia ca doar consumul de ulei e singura problema la 1.8 T, in rest e fiabil de numai, gresesti.
     
  7. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Un 1.8T nu consuma ulei aproape deloc daca este in mintile lui. Fata de TFSI nu ai problema cu tachetul vestit de la pompa de inalte. Cu o investitie minima poti sa faci un 1.8T de aceeasi putere ca si TFSI-ul. De-a lungul anilor motorul clasic 1.8T s-a dovedit mai fiabil decat generatia TFSI. Daca iei un 1.8T trebuie atentie la lantul ce antreneaza axele si la intinzatorul acestuia asta ar fi una din probleme iar alta problema ar fi depunerile daca s-a mers pe service plan longlife.Mai pot aparea probleme la sistemul PCV si anume mai poate sa crape cate un furtun sau vreo supapa unisens si sa ai pierderi de putere. In rest e un motor destul de comun pe toate platformele VAG si poti gasi piese multe si din dezmembrari daca bugetul nu iti permite sa iti iei piese noi. Iti recomand sa nu te uiti la anunturile cu masini de 5000-5500 pentru ca din start iti spun ca vei mai baga minim 2000 de euro ca sa o aduci pe linia de plutire.
     
    Scorpyon și Alin Alina apreciază asta.
  8. Alex Mocanu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A3 2011
    Salut băieți,
    Sunt în căutare de un Audi a4 b7 2.0 tfsi . As vrea câteva sfaturi cu privința la ce sa ma aștept din partea acestui motor, randament, consum și la diversele probleme care pot sa apara pe viitor .
    Mulțumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa citesti toate topicurile dedicate despre acest motor, existente pe forum, o sa afli tot ce te intereseaza. Bafta si spor la lectura.
     
    Alex Mocanu și Alin Alina apreciază asta.
  10. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Salut colegi,

    Caut si eu de ceva timp un 2.0 TFSI. Referitor la cel din urmatorul clip, de unde credeti ca provine tacanitul la motor? Din pacate e cel mai bun cadru care il am. Imediat dupa pornire tacanitul nu se auzea.

    https://streamable.com/s/hl3ku/kljpzr
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si noi de unde crezi ca stim ? Pot fi zeci de cauze. Daca ti le spun schimbi toate piesele respective ? pana la urma achizitia unei masini se face si la noroc si dupa starea ei generala. Daca arat ca o caruta mai conteaza ca si motorul este praf ? Tu vrei sa cumperi ceva SH si sa nu repari nimic ?
     
  12. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Nu inteleg de ce atata rautate. Am pus o intrebare cu gandul ca alti colegi de forum s-au mai lovit de probleme asemanatoare sau pur si simplu sunt mult mai bine pusi in tema decat mine. Din putinul care il stiu, motoarele 2.0 TFSI au avut varii probleme cu axele cu came, intinzatorul de lant, tachetul de la pompa de benzina, toate care pot genera batai de genul.

    Si da, mi-as dori sa cumpar o masina SH si sa nu repar nimic. Si te asigur ca se pot gasi :). Sau, in cazul in care cumpar o masina si o sa investesc bani dupa achizitie, as vrea sa stiu de inainte unde o sa ajunga cheltuiala. Si am sperat ca o sa gasesc aici ajutor, nu sa fiu luat la bani marunti. Care mai e scopul formului, pana la urma?
     
    faraonul apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tot ce vrei tu sa stii s-a scris deja pe forum in topicul dedicat acestui tip de motor ? l-ai citit integral ? daca da, atunci stii ce ai de facut dupa ce cumperi masina. In plus poti citi topicul din aria A6 C6 despre acest tip de motor (este acelasi de pe A4 B7)
    Sunt colegi care au detinut acest tip de masina, care vrei sa o cumperi tu si au avut topicuri in aria masina mea. Citeste acele topicuri care sunt inchise dar sunt vizibile din acea arie.
    Concluzia ta cat si intrebarea ta este complet deplasata. In alta ordine de idei aici nu discutam depre probleme ale motoarelor si nu discutam despre ceva ipotetic.
    Tu nu ai cumparat masina si vrei sa stii pe viitor ce se strica ? Asta nu poate sa-ti spuna nimeni. Nu mai trage concluzii pripite si nefondate. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil. Ca si exemplu: doar in pagina asta ai niste explicatii foarte cuprinzatoare privind motorul cu toate problemele lui.
     
    bobalex18 și ikks apreciază asta.
  14. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Suna mai urat ca un diesel, eu unul as zice PAS. Eventual daca are un pret foarte bun, ar merita verificata de un mecanic intr-un service pentru a vedea care e sursa acelui zgomot.
     
    faraonul apreciază asta.
  15. Madalin7789

    Madalin7789 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi , 1.8 , 2007
    Salut !
    Am gasit un audi a4 1.8T din 2007la 6000€.este pretul corect ?.intentionez sa-l pun pe gaz. Persoana cu care am vorbit spune ca masina a fost data de la coca cola unei femei si acum ea este proprietara.vinde masina deoarece a avut un accident vascular si nu mai poate conduce.persoana cu care am vorbit spune ca ar fi luat-o el dar nu a reusit sa-si vand propria masina .masina pe care vreau sa o cumpar are numere de bucuresti si se afla in focsani .mi se pare ceva suspect la mijloc , voi ce parere aveti? Masina are 120 de mii , va las cateva poze.spune ca a tinut-o 2 luni afara, era praf pe ea si niste panze de paiajeni la motor.
    In alta ordine de idei , se intretine greu o astfel de masina ? Am un salariu de 2.500-3000 de lei .
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu discutam pe forum despre preturi corecte sau incorecte. Fiecare masina merita cat merita in functie de zeci de criterii si mai ales cum a fost intretinuta. Daca iti cumperi, "o caruta" adica o masina fara sa fie intretinuta si de care s-a batut joc, marca Audi, merita 2 lei asa ca pretul este un factor foarte greu de cuantificat.
    Despre ce tot intrebi tu, pentru ca vad ca ai gasit in sfarsit topicul pe care trebuia sa-l citesti, este scris pe forum. Citeste inainte sa mai intrebi ceva ca nu ne repetam.
    Citeste toate topicurile despre motoarele 1.8 Turbo, din acest forum, pentru ca de prin anii 90 sunt aceleasi principii de functionare.
    Citeste integral in aceasta arie topicul despre motorul 1.8 - 2.0 TFSI. Citeste si toate celelate topicuri din alte arii despre motorul asta pentru ca in principiu, chiar daca vorbim de masini noi adica A4 B8 sau B9 de exemplu sunt aceleasi motoare.
    Audi nu este ieftina la intretinere dar daca masina este in mintile ei poti face treptat / pe parcurs ce este de facut si remediat.
     
  17. Madalin7789

    Madalin7789 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi , 1.8 , 2007
  18. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Nici daca ar fi din orasul meu n-as merge sa o vad. Nicio descriere a masinii, a istoricului ei; numar de Bucuresti si e din Focsani; volan ros de vai de el; switch de lumini albicios; senzori de parcare AM varianta kitsch- sau BT..ce-o fi ala; murdara in interior. Eu as spune pas.
     
  19. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare, de ceva vreme ma tot gandesc sa imi schimb masina din semnatura cu un a4 b7 2.0tfsi. Vroiam sa va cer o parere despre masina pe care am gasit-o intr-un anunt, mai jos aveti link-ul:

    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a4-ID7GhqNf.html

    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
  20. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Masina sta de cel putin un an pe diferite siteuri de vanzari si in afara de interior de piele, care din poze nu se vede daca e full electric sau doar lombarul electric, si xenon este cam cheala
     
    letkuteb apreciază asta.

Distribuie pagina asta