1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie - A4 B7 - motor Benzina

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Dan.o, 20 Dec 2012.

  1. Horus

    Horus 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4B7 2.0TFSI Quartz Gray Metallic(LY7G)
    Sa o stapaneasca sanatos si sa se bcure de calutii de sub capota!
     
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Mersi frumos Bafta la cautari.
     
  3. Justyn

    Justyn 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B7, 2,0 TFSI (+GPL) Quattro Tiptronic, an 2006, cod motor BPG
  4. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Din cate m-am documentat eu mananca cam 25%benzina si restul gaz, procentul de benzina creste un pic la folosire preponderent urban.
    Alta problema ar fi resoftarea de la motor care din ce am discutat cu baietii de la Progaz Vernesti nu se impaca cu instalatiile de gaz pt Tfsi. Chiar seful de acolo a avut o Octavia Vrs cu acelasi motor, avea tot BRC montat pe ea si dupa chiptuning avea momente cand centralina de gpl o lua in balarii. Cand a pus softul standard innapoi nu a mai avut probleme.
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca instalatia fusese montata de ei, se explica :)

    Masina respectiva e de ceva timp la vanzare. Observ ca s-a umplut de pasionati si maniaci, ca ce, ca a schimbat cateva piese cu uzura? Si vrea 10k euro pe masina ca are trapa si soft RBN? La 10k mai gasesti si DTM in Germania... E enorm pretul.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  6. Justyn

    Justyn 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B7, 2,0 TFSI (+GPL) Quattro Tiptronic, an 2006, cod motor BPG
  7. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Parerea mea. Daca ii schimbi bara de pe fata si faci capota spate clean look chiar e o masina frumoasa. Daca are si cutie tiptronic si nu multitronic, din cate stiu pe 2.0 tfsi quattro nu s-a pus multitronic, atunci o grija in minus. La pret mai trebuie umblat.
     
    DonDoneL, Justyn și bobalex18 apreciază asta.
  8. bossake 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 AXR
    motorul de pe b7 este identic (acelasi cod) cu motorul de pe b6? pe b6 gasesc destul de multe probleme la motorizarile de 1.6 ceea ce ma pune pe ganduri, e drept si vechimea este mai mare cu cativa ani buni.

    fiind in cautare de o masina vechiuta (b7) ma intereseaza f tare fiabilitatea motorului, asa ca mi-as asuma dezavantajele motorului de 1.6 pentru o fiabilitate mai mare. are motorul de 1.6 fiabilitate si costuri de intretinere (mult) mai bune decat cele de 1.8t respectiv 2.0tfsi? in discutie ar mai putea intra si motorul de 2.0 alt.

    sunt ceva posesori de 1.6 pe b7 pe aici?, m-ar interesa ceva pareri legate de problemele in timp cu acest motor, legat de minusurile la performanta le constientizez si le-as accepta.
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @bossake ai in aria asta, A4 B7, topicuri separate pe fiecare tip de motor. 1.6 1.8 2.0. La capitolul 1.6, 2.0 aspirat si 1.8 t ai destule topicuri si in aria B6. Ai de unde te documenta.
    Ca si parere personala : eu daca as lua motor benzina nici nu m-as uita la 1.6 sau 2.0 aspirat. B7 este o masina destul de grea, cu 1.6 pur si simplu ai taia 50% din placerea de a conduce aceasta marca/model. In plus am avut la dezmembrat una cu motorul asta. Fara sa exagerez daca aveam 20 de motoare...pe toate le dadeam intr-o luna. La capitolul 2.0 aspirat situatia se schimba un pic la capitolul forta dar cazi in alta prapastie : consum exagerat de ulei. Nou daca faci motorul ala tot va consuma intre 300-500 ml / 1000 km. NOU. Dupa ce capata uzura se duce si spre 1 l /1000km. Asa ca ...ori mergi spre 1.8 T (rar si scump) ori spre 2.0 TFSI (se gasesc dar trebuiesc remediate cateva probleme pentru linistea personala si a buzunarului).
     
  10. vls12 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Loading:D
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Un A4 S-Line destul de dotat.

    Ignora S4 din titlul anuntului, nu are nici o legatura.
    La fel de bine cum poti ignora si numarul km scrisi in anunt.
     
  12. vls12 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Loading:D
    Multumesc audi66. Vanzatorul spune ca se pot verifica km in reprezentanta :) E posibil sa fie reali ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede ca esti o victima sigura a samsarilor. Masinile din USA nu pot fi verificate in Europa cu privire la km. Crezi ca noi suntem la ghicitoare sa stim daca are km reali sau nu ? Atat timp cat masina nu este inmatriculata si nu are un proprietar care poate dovedi la date exacte ce a facut pe la masina, km pot fi cati vrei tu sa fie. Nu mai puneti asemenea intrebari pe forum.
     
  14. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai e cam aceeasi masina fara cateva elemente. Practic schimbi o masina mai ieftina pe una mai scumpa cu alt motor.
     
  16. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Da, asa e, dar din pacate inlocuiesc B6 pentru ca e din 2001 si s-a stricat calculatorul de la cutia de viteze, nu se mai poate repara, fusese deja reparat si unul nou este 6400 de lei. In dezmembrari nu am gasit nici TCU nici cutie pentru modelul asta, asa ca mai bine o dau la dezmembrari si mai iau cat mai pot lua pe ea in stadiul asta si cumpar alta masina, nu mi vine sa dau 1.500 de euro pe o masina atat de veche. Mai bine alta, nu aveam oricum multe dotari pe acel B6
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Stai asa, nu ai bani sa repari masina curenta si te-ai gandit sa iei aceeasi masina cu aceeasi porcarie de cutie... de la samsari? :)
    Decat sa dai 5000 euro in plus, nu mai bine o repari pe asta? Nu exista sa nu gasesti la dezmembrari, uita-te la polonezi ;)
     
    Armanu Adrian apreciază asta.
  18. victordragos

    victordragos 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2002, 2.0i ALT
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Masina in afara ca e 1.8 si quattro... Nu are nimic special de banii aia. Minte cu tempomatul si scaunele sport, pozele sunt facute in asa fel incat sa nu vezi mare lucru. Eu nu as da banii pe ea. Nici 5000.
    P. S. Cumnatu meu a luat acum aproape un an 2.0 tfsi quattro cu interior Recaro, Rns-e si in plus dotari fata de asta... Cu 5600. Ca sa iti faci o idee.
     
  20. victordragos

    victordragos 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2002, 2.0i ALT
    Ok, multumesc!
     

Distribuie pagina asta