1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 allroad C6 discutii si recomandari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de c0rl30n3_don, 10 Noi 2007.

  1. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    La anu as dori sa imi cumpar un allroad 3.0tdi si nu stiu ce sa fac sunt intre a6 si allroad as vrea cateva pareri. Sincer mi-as dori un allroad dar si a6 limo imi place fff mult dar as vrea o garda la sol mai mare. In rest sunt la fel. Poate a mers careva cu allroad sa ma ajute cu o parere. Oricum o sa fac si eu un drive test cu ele la anu.
    Va multumesc anticipat !!!
     
  2. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Ti-ai cam raspuns singur ... :).
    Pot sa-ti spun ca utilizez suspensia pe modul allroad destul de des (in oras la urcat borduri sau pe numeroasele strazi pline de cratere iar afara de cate ori parasesc asfaltul).
    Diferentele cred ca sunt 3:
    - greutate (care afecteaza consumul si demarajul)
    - suspensia pneumatica (care te ridica pana la 185 mm)
    - pretul :)


    Cam atat.
     
  3. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Da, mai ales pretul de achizitie si sa nu uitam intretinerea .... :)
     
  4. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    Duamne nici nu sti ce sa mai alegi din frumusetile astea... tocmai a mai intrat un audi in optiunile mele .... A4 B8 e super tare si are si suspensia pneumatica.....interior traznet si optiuni traznet... cam greu de hotarat:rolleyes:
     
  5. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    Pentru strazile din Romania iti recomand definitiv un allroad daca vrei sa te decizi pentru ceva de dimensiunile lu A6.
     
  6. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    eu zic ca este cea mai tare masina nu are concurenta de aceea si pretul
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Pana la urma care sunt diferentele intre cele 2 masini exceptand faptul ca allroad are suspensia care ii permite sa isi mareasca garda la sol? stiu ca mai exista acele ornamente. dar, are allroad alte amortizoare mai rezistente, alte bucse , alta caseta de directie, mai rezistenta la tavaleala? practic , articulatiile lui allroad sunt mai rezistente? ca daca aceasta masina are proprietatea doar de a-si mari garda la sol , nu mi se pare mare sfaraiala . are un sistem de tractiune integrala mai avansat??
    daca iti iei un allroad , durata de viata a articulatiilor masinii pe drumurile din Ro este mai mare ?
    pt ce da un om banii pe aceasta masina? ce are in plus fata de un avant?

    are cineva niste informatii complete sau macar niste pareri?
     
  8. stefison 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 2.0 Tdi 2005
    si limuzina A6 are posibilitatea sa fie dotata cu suspensie pneumatica. aceasta nu ridica masina asa mult ca la Allroad, dar daca ajungi pe un pod cu zapada, te rezolva...

    sincer am condus o saptamana un Allroad, am mers cu el la revelion. singura diferenta pozitiva a fost ca au incaput in masina mult mai multe decat ar fi incaput in limuzina. in rest, nu am simtit diferenta in ceea ce priveste masina. eu voi prefera in continuare limuzina care iti ofera alta senzatie, dar viitoarea masina va avea 3.0 tdi sau 3,2 fsi, quattro, tiptronic si pneumatica.
     
  9. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Adica ?
    :think:
     
  10. X Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    -
    Cred ca Allroads merita,pentru ca il poti folosii si pe teren accidentat cat si ca o limuzina de strada si fiind si avant chiar si ca o masina de familie.Zic eu ca este o combinatie ideala intre un A6 avant si un Q7 fiindca pastreaza proportiile unei limuzine de clasa mare dar avand si caracteristici de off road.Spre exemplu,eu circul in general inafara oraselor si mai sunt drumuri mai grele,forestiere,sau zone mai abrupte unde cu Clio care l-am avut inainte ma descurcam fara probleme pt ca era mai inalt,insa cu A6-le inca nu am avut curaj sa ma bag prin zone mai abrupte sau trasee mai grele, nu d-alta da sa nu ating pe dedesupt.Cu un Allroads situatia ar fi alta,pt ca "se ridica de la sol" si n-ai probleme.Eu zic ca merita:),decat sa iti placa avant-ul,eu nu ma omor dupa "break"
     
  11. bogdan87 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    audi A4 B8 2.0 TDI, 143cp & 330Nm
    dupa mine, este cel mai tare model de ei. preferetul meu, sper sa-mi iau si eu unul in viitorul cel mai apropriat!!!!!!!!! :icon_thumright:
     
  12. felix 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 allroad, 3.O TDI, 233 CP, 2007, automatic
    Audi A6 allroad quattro 3.0 TDI tiptronic DPF

    As vrea sa-mi cumpar un allroad, am si gasit o oferta foarte buna la 24.000 Euro. 53.000 km, first registration: 10/07. Dubios este faptul ca este ieftina fata de alte oferte tot pentru A6 Allroad, cu mai multi km la bord. Poate ma puteti ajuta ... la ce ar trebui sa ma uit atent atunci cand ii fac drive test-ul?
    Omul care o vinde zice ca e free of accidents, free of leasing, no hidden problems. Si totusi? de ce este mai ifetina deact alte oferte similare?... Va multumesc mult.
     
    florin1780 apreciază asta.
  13. felix 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 allroad, 3.O TDI, 233 CP, 2007, automatic
    As vrea sa-mi cumpar un allroad, am si gasit o oferta foarte buna la 24.000 Euro. 53.000 km, first registration: 10/07. Dubios este faptul ca este ieftina fata de alte oferte tot pentru A6 Allroad, cu mai multi km la bord. Poate ma puteti ajuta ... la ce ar trebui sa ma uit atent atunci cand ii fac drive test-ul?
    Omul care o vinde zice ca e free of accidents, free of leasing, no hidden problems. Si totusi? de ce este mai ifetina decat alte oferte similare?... Va multumesc mult.
     
  14. zoltan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2007
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI, Quattro, 2011
    Sincer, nu cred ca la 24000 EURO gasesti Allroad de 6 luni...
    Legat de garda la sol, si cu A8 poti sa ridici masina. Am fost in weekend la Puturoasa (Satu Mare) si am trecut cu masina si peste un parau... fara pod....
     
  15. bdn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2008 allroad 3.0 TDI
    3.0 Tdi

    17 aprilie - dupa un drum de 11 ore am vazut-o pentru prima data. am avut la comanda un termen de livrare de 8-10 saptamani dar au aruncat-o in strada doar dupa 7. pot sa spun ca la prima impresie nu m-a fascinat si nu mi-a prea starnit interesul. am observat o greseala de design la partea din spate unde aparatorile laterale acopera putin din usile spate (aspect de care nu esti constient privind pozele de prezentare) si ca atare au trebuit sa le taie. arata putin cam, sa spunem, nenatural. pe sotia mea o deranjeaza. pe mine nu prea. in prima instanta am avut impresia ca interiorul nu este ceea ce credeam din punct de vedere al materialelor folosite si din punct de vedere al ergonomiei spatiului. cred si acum ca portbagajul este mai mic decat la Passat. oricum, am verificat cu dealer-ul toate extrasele si am sunat la banca sa faca vant restului de plata. am plecat la hotel.

    18 aprilie - poate una dintre cele mai fericite zile din viata mea. si nu neaparat ca am intrat in posesia masinii (dupa o mica cearta cu neamtul de la reprezentanta, povestesc mai tarziu) ci pentru ca in dimineata respectiva am testat un G55 AMG. bag de seama ca aceasta e masina pe care mi-o doresc si care-l face pe allroad sa para o masina neajutorata de femei. va rog nu sariti si nu dati cu paru'. sa ne facem intelesi. allroad-ul e o masina OK. am doar 1.700 km, deci nu am inca o parere avizata, dar nu se compara cu doza de adrenalina luata "la galeata" asa cum ti-o ofera G-ul asta. si ca toate lucrurile sa aiba si o finalitate la superlativ in drum spre hotel am oprit la Lorinser pentru ca am avut o divergenta cu sotia mea cu privire la culoare. eu sustineam ca poate sa fie negru sau gri (G-ul) iar ea nu concepea altceva decat alb. am oprit la Lorinser (pentru cunoscatori) unde in parcare lenevea un G alb. ne-am oprit pentru culoare si ne-am convins. alb sa fie. si cu asta basta!

    dar, apropo de neamt. desi stia cu doua saptamani inainte ca voi ajunge la el sa-mi ridic masina la ora 1600, atunci cand ajung imi spune ca nu are banii in cont si ca nu poate sa-mi livreze masina. era sa-l string de gat. sun la banca unde mi se confirma faptul ca banii au zburat la prima ora dimineata si ca, probabil ratacesc prin banca de transfer, germana de altfel, in Frankfurt. neamtu' zice ca nu da masina pana nu vede banii in cont, ca a mai patit el cu confirmarile de plata primite pe e-mail din Romania si ca nici in ziua de astazi nu a vazut banii. ei bine aici m-a pierdut complet. a putut sa vada in direct cum mi-au explodat cele doua vene de la gat. "pai bine ma tolomacule, in primul rand daca stiai ca vin la ora 1600 si nu ai vazut banii in cont de ce dracu' nu mai sunat. in al doilea rand eu nu dau doi bani pe romani la fel de mult cum nu dau doi bani pe toata germania si populatia ei. si ar fi bine sa-ti bagi mintile in cap ca daca nu ti le ordonez eu." ea neamtu' telefonu si mai suna odata la banca unde dupa vreo 5 minute i se confirma ca are banii, care cica tocmai au intrat in cont. urmeaza o jumatate de ora de scuze si diverse cadouri de impacare etc. ei bine prieteni, asa incepe sa arate Germania.

    revenind la allroad, ce pot sa spun dupa 1.700 km?

    nu prea multe.

    in primul rand motorul toarce extraordinar si mi se pare extrem de cultivat si ingrijit. i se simte capacitatea cilindrica in tonurile joase. imi place modul in care se face pornirea motorului. doar trebuie sa pui contactul iar masina porneste singura. ideal pentru tampitii care prajesc demarorul. cutia de viteze, tiptronic, schimba vitezele superioare de parca ar fi scufundata in unt topit. pentru treptele inferioare insa am cateva socuri care nu-mi prea plac, in special la demarajul calm. nu pot sa-mi dau seama daca e o chestiune de timp/rodaj sau e o gufa de productie. am avut o discutie cu un vanzator care zicea ca foloseste padelele de pe volan in special iarna la franarile de motor pentru a nu-si mai lua mainile de pe volan. mi s-a parut un argument pertinent ca atare le-am comandat. zero barat. nici un efect la retrogradarile in treptele inferioare. nu se compara cu cutiile cu dubla debraiere. exista timpi morti in care cutia se gandeste si se gandeste si se gandeste. cam mult pentru gustul meu. iar in momentul in care se hotaraste sa schimbe nu se simte nici o frana de motor.

    senzatia de stramtorare pe care o aveam initial s-a risipit total dupa ce am folosit allroad-ul cam o saptamana si dupa aceea am reintrat in Passat. 10 cu coronita pentru allroad la spatiul interior pentru pasageri. imens, finisaje de exceptie. super, super. am constata insa ca maneta pentru reglarea automata a vitezei este identica cu cea din Passat. cam ciudat. spatiul din portbagaj insa, e semihandicapat. cel mai probabil ca suspensia si diverse module electronice mananca spatiul. in schimb finisajele sunt extraordinare. atat sistemul de management al bagajelor, care fie vorba intre noi, merita comandat. MMI-ul e o splendoare. e intuitiv si poti sa-l reglezi fara sa citesti manualul. sunt insa cateva functii pe care le ai de deslusit din manual. ma felicit ca nu am comandat sistemul cu card de proximitate la care pierdeam cateva avantaje. nu puteam descuia si deschide portbagajul (super cool pentru capacul portbagajului cu deschidere/inchidere electrica) si nu puteam inchide/deschide geamurile din telecomanda.

    numai cuvinte de lauda despre suspensie. am citit doua zile ca sa inteleg diferentele dintre modurile de setare a diferitelor trepte de elevare si reglajul tariei suspensiilor. totul e logic. mai ramane de vazut ce bifam la capitolul fiabilitate. ma cam ingrijoreaza insa nenumaratele post-uri de pe forumuri cu privire la scurgerile de presiune. masina sta ca un elefant pe autostrada. ai o senzatie de siguranta pe care nu am intalnit-o nici macar la un CL 500. acelasi feeling si pe portiunea pe care a plouat destul de abundent. fara ezitare atat in linie dreapta cat si pe portiunile virajate. parca as mai dori 50-60 de cai in plus, desi cred totusi ca trebuie sa ma mai obisnuiesc cu dinamica. de retinut ca nu am depasit 3000 de rotatii si 140 km/h. pentru cei care nu au citit manualul de utilizare: in primii 1000 km nu se accelereaza mai mult de 2/3 din turatia maxima si nu se tracteaza remorci. intre 1000 si 1500 km se accelereaza progresiv pana la turatia maxima. am simtit nevoia sa revin la acest detaliu desi s-a mai discutat. cred cu extreme convingere ca este imperios necesar, desi exista voci care spun ca motoarele sunt deja rodate, sa efectuati rodajul, deoarece acesta este momentul in care motoarele lucreaza IN SARCINA si nu la LIBER asa cum sunt ele rodate pe standul de proba. fie vorba intre noi la numarul de masini care se produc exista infim de putin timp pentru rodare (cca 3-4 min.) care de fapt reprezinta verificarea tuturor sistemelor motorului si nu un rodaj propriu zis.

    pe drumurile rele (fara asfalt) cele 21.6 tone de plastic (aparatori in partea inferioara a compartimentului motor, grila fata, spoilere etc) au o oda dedicata dragostei. dragostei pentru zgomot. in afara de G (da, stiu. sunt clase diferite si nu se pot compara) nu cunosc alta masina mai compacta si fara aceste vibratii/zgomote care te fac sa crezi ca masina sta suspendata pe niste macaroane care vibreaza ca o piftie. si mai si zdrangane ca dracu’.

    inteleg ca exista o limitare fizica pentru design-ul lunetei dar e deranjant ca atunci cand deschizi capacul portbagajului sa-ti stropesti interiorul cu apa care se scurge de pe luneta.

    in rest doar cuvinte de lauda atat pentru design cat si pentru calitatea finisajelor la interior, de care am mai vorbit. din ce se spune in manualul de utilizare masina asta are atata electronica de ti se face parul maciuca. deconecteaza pe rand consumatorii pentru conservarea energiei electrice pentru a putea porni motorul dupa o perioada de repaus (zile sau saptamani), coboara sau ridica garda la sol a masinii in functie de diversi parametrii, trece cutia de viteze pe programul sport in momentul in care sesizeaza o cerere mai sportiva etc, etc. super marfa. imi place electronica. mai vorbim alta data de fiabilitate.

    am o mica urma de regret insa. cred ca 4.2 FSI ar fi fost o varianta de compromis momentan pentru mine.

    cred totusi ca allroad-ul este o masina de femei, cum la fel de mult cred, insa, si o sa supar ceva lume, ca voi putea fi vazut zambind atunci cind o voi conduce pe cea alba. sorry.
     
  16. stefison 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 2.0 Tdi 2005
    felicitari

    splendid post!
     
  17. stefison 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 2.0 Tdi 2005
  18. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    mrrrrrrrrrrrr :)
    Chiar daca sunt subiectiv, mie allroad-ul imi pare mai impunator decat a6 si a8 ... si daca si astea sunt masini de femei ... no comment
     
  19. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Chiar ai intors-o pe toate partile .... :) nici nu stiu ce se mai poate spune dupa o descriere si o anliza atat de minutioasa. :think:
    Tot e bine ca ai gasit doar cateva minusuri si mult mai multe plusuri. Abia astept sa mi-o prezinti si mie, m-ai facut tare curios. ;)
     
  20. bdn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2008 allroad 3.0 TDI
    mica rectificare

    nu mi-am cumparat niciodata o masina pentru stilul pe care il etaleaza sau pentru imaginea care o creaza in ochii celorlalti. mi-am cumparat masinile in primul rand pentru placerea pe care ti-o pot oferi. pe de alta parte un stil mai individualist (ce sa fac? lucrez in advertising si originalitatea este o boala) este de apreciat, chiar si de catre mine atata timp cat vine in completarea punctului unu. nu-mi plac masinile pe care si le cumpara toata lumea. urasc berlinele. allroad rules.

    am contorizat numarul de G-uri si allroad-uri pana in Germania si retur. scor 5 la 6. este o bucurie imensa pentru mine sa constat ca allroad-ul este mai scumpa la vedere in Germania si Austria decat un 911 (am terminat si degetele de la picioarele sotiei mele cu numaratoarea). asta ma face sa gandesc ca am facut o alegere buna din punct de vedere al stilului individualist. sunt perfect de acord ca este o masina care are o virilitate mai pronuntata, mult mai pronuntata, decat A6 si A8 (nu pe gustul meu ca si stil). in general Audi se adreseaza unui segment care vibreaza la o anumita estetica. una destul de calma din punct de vedere al designului. nu discutam de performante ci exclusiv de design. nu-mi plac berlinele, din nou. e foarte probail ca un avant la A8 ar fi fost o alternativa plauzibila pentru muschiul meu cerebral. nu prea curand cred.

    marele meu "ghinion" ramane, insa, faptul ca am condus "blestematul" asta de G. si nu cred cred ca, pentru moment, exista o masina care mi-ar ridica gradul de satisfactie la un nivel superior acestuia. pur si simplu masina asta se cumpara pentru senzatie. sa fie clar, pentru senzatia care ti-o ofera tie ca si conducator!

    si c-a so' spunem p'aia dreapta, pe langa faptul ca voi agita spiritele la Green Peace, avand in vedere cum suiera vartejurile din rezervor, G-ul ala arata de parca ar fi desenat de niste copii de 4 ani care n-au avut alte jucarii decat niste amarate de camioane din plastic. e atat de patratos ca daca iei piciorul brusc de pe acceleratie la 130 km/h zici ca te-ai izbit de-un zid si astepti sa te acoperi cu pudra de pe airbag-uri. nu e la fel de luxos (nu stiu daca e cuvantul potrivit) ca si allroadul (inca odata premiul intai cu felicitari pentru calitatea finisajelor, materialelor si a ergonomiei; poate chiar mai buna decat in S Class, care fie vorba intre noi e singurul interior, alaturi de cel din CL, de la MB pe care-l plac) dar te face sa te simti ca o ai mai mare decat in realitate. si duduie ca o mitraliera ragusita. fara vorbe doar sunet.

    ei bine asta e motivul pentru care-mi place.

    vorbim de masini complet diferite. si sunt de acord cu tine ca allroad-ul este o masina cu testosteron. ramane doar impresia care ti-o creaza in functie de masina cu care o compari. in cazul tau cu A6 si A8. ai perfecta dreptate.

    pentru mine insa...

    o iubesc pe sotia mea. la dracu'! numai alb sa fie.
     

Distribuie pagina asta