1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 allroad C6 discutii si recomandari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de c0rl30n3_don, 10 Noi 2007.

  1. stefison 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 2.0 Tdi 2005
    am fost indus in eroare de semnatura ta.
     
  2. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Ti-am raspuns la PM pe PM :)
     
  3. vicius_the_one 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Passat 2003 - 1,9 131CP
    Ca sa raspund titlului : "E visul meu absolut !!!" God help me have one those tinny cars !!!
    Ce sa mai e vis masina. Am passat b5,5 variant si avand doi copii stiu ce inseamna avantajul masinii break. In plus Allroadul A6 e crima de frumos. A4 e mic.
     
  4. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    asta e....

    A venit criza :bye: atat am de zis:sob:
     
  5. a6allroad 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    skoda octavia 1.9 tdi
    Salut, sunt viitorul posesor al unui a6 allroad 2000-2005 (nu am cautat masina, inca mai citesc, aflu despre ea pt a sti ce ofera si dk se potriveste cu ce vreau eu).
    Ma puteti ajuta cu cateva pareri, de exemplu oscilez intre 2.5 tdi si 2.7 biturbo. Evident semnul cel mare de intrebare este consumul(deh bucuresti), iar o mare dilema: a pus careva lpg pe 2.7 biturbo(asta dk nu e o blasfemie cumva)? cum se comporta?(adik consumul de gaz rezolva problema pretului/kilometru?)
    Multumesc , sper sa nu fiu :sign_ot:
     
  6. Audistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Eu am achizitionat un allroad din 2004 ieri.
    Sfaturi ce le cunosc si sa te feresti de ele:
    Nu-ti recomand allroad sub 2002-2003 , cele din 99-02 au o cutie cu 3 rapoarte ( nu cea cu S (Sport)) si am inteles ca este mai imbarligata si nu e chiar asa de performanta so: Alege tiptronic , ia-ti un allroad din 2003-2005.
    Grija la "volumul" motorului , eu am vazut ( cand am cautat ) aproximativ 10 masini , 7 dintre ele aveau probleme , ba porneau in 5 pistoane , ba se auzea un zangait , ba una alta. Sa toarca frumos , grija la cutie de viteze si convertorul din ea. cand vezi una frumoasa fa 2-3 ture cu ea , una pe D( drive ) , Drive manual si S ( Sport ). si vezi cum schimba turatiile daca crezi ca schimba prea sus , laso....

    Cam atatea probleme cunosc eu , Cel mai bine.... cauta un prieten mecanic cat de cat priceput si sa mearga cu tine. E o masina buna ,nu merita sa o iei cu probleme.

    Motor: eu te sfatuiesc sa alegi 2.5 ( ca de , sunt fan diesel ) mananca asfalt dar si motorina , consumul in bord era 14.6 cand am plecat din parcare si pe autostrada dinspre cta spre buc a scazut la 9.3 ( consumul ei total din fabrica ).
    Nu comentez despre motorul 2.7 , nu stiu nimic , dar este motorul de pe S4 deci... stiu ca masina e "glont de calibru mare"

    Daca ai alte intrebari despre motorul de 2.5 nu ezita sa ma intrebi :)

    Te salut si sper sa gasesti o masina pe plac si buna.
     
  7. Ruben

    Ruben 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 allroad 3.0 tdi
    si modelele din 2001 sunt cu cutie tiptronic cu 4 trepte deci nu numai cele care au S si vitezele le schimba in functie de cum calci tu acceleratia.
     
  8. LYON KING

    LYON KING 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    audi c4&c5 vandute, acum VW 1303 si Skoda Octavia 2.0 4x4
    In functie de buget poti opta pentru mai multe variante:

    1. cu un buget de in jur de 10k Euro - ei un aparat din anii 2000, care daca sunt 2,5tdi au probleme la axele cu came(Daca este 2,7BT sau 4,2 fiecare cu belelele lui la 2,7 BT risti sa ai parte de surprize cu turbinele, la 4,2 cu consumul de ulei si uzura la blocul motor) , compresoare, perne si mecanica suspensii, daca are cutie tiptronic ai sanse sa ai necazuri si cu ea de asemenea exista riscul de inundare a masinii si iesirii din functiune a modulelor electronice - comfort, Airbag, abs/esp) aceasta varianta este buna daca te pricepi sa repari si esti dispus sa ei o masina prabusita si sa o refaci cu un buget de 3-4 mii de euro;

    2. cu un buget de 12-14kEuro ei un aparat dupa 2003 care nu mai are beleaua cu axele cu came la 2,5TDi(restail, cu motoare Euro 4), are aceleas probleme legate de suspensii si mecanica care sunt rezolvabile cu un buget de 1-2kEuro.

    3. de la 15keuro in sus poti spera sa gasesti o masina fara belele pe care sa o conduci cu placere.

    preturile sunt ptr masini inmatriculate in Ro.

    Masini cu Benzina nu prea vei gasi, iar pe forum nu astepta sfaturi ca nu are nimeni.

    Parerea mea este ca un 2,7BT cu GPL este o solutie decenta si nu este deloc blastfemie, daca are cine sa-ti puna gaz cu cap, vei avea un consum de 20l in oras ceea ce echivaleaza cu 10lmotorina/100km, consum care nu poate fi scos de un diesel de 2,5 in oras.Iar daca esti provocat si ai benzina in rezervor - este suficient sa apesi un buton :yahoo::superman:

    Daca vrei sa aduci masina de afara poti opta pentru o varianta de 2,7BT adus din USA, la pret decent si cu echipare de TOP.

    In rest masina este superba, poate oferi senzatii de condus nemaiintalnite la alte masini, si necatand la varsta pe care o are este inca o masina prestigioasa.
    Pacat isa ca in zilede de azi a ajuns sa fie "masina saracului" in unele cazuri iar "driverii" de ALLROAD nu au bani decat de combustibil si recurg la tot felul de improvizatii.

    Bafta!

    P.S. - absolut toate masinile cu un parcurs de peste 200kkm au probleme la suspensii/mecanica/ care daca nu au fost rezolvate de vanzator cad in sarcina ta si pentru remediera carora te descurci cu 1-2kEuro.

    Daca nu dispui de o suma dubla fata de cele indicate pe aci - mai bine nu-ti lua ALLROAD, nu este o masina IEFTINA.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2010
  9. fanaudi

    fanaudi 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    a4,b6,1.9tdi 2002, ALLROAD 2004, LADA NIVA, bora 4motion
    parerea mea e ca sunt foarte bune masinile dar cand incepi sa cumperi perne de aer si compresor la ele nu cred ca tie bine.ar fi perfect allroad dar fara perne de aer ca nu merita pe drumurile patriei asa ceva.spor la achizitie si mergi si cu un vag com cu tine sa-i faci un tester inainte de a o cumpara.
     
  10. LYON KING

    LYON KING 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    audi c4&c5 vandute, acum VW 1303 si Skoda Octavia 2.0 4x4


    :think: cred ca ai incurcat ceva - un allroad fara perne se numeste A6 :yes::yes:

    ala-i tot farmecul si nu este chiar asa de "negru ", daca tii cont din start ca mai pui 1kEuro sa faci suspensia (1-2 perne ARNOTT si compresor WABCO):o:
     
  11. zexxe

    zexxe 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad
  12. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Din curiozitate ... cam cate Allroad ai avut ?
    Din cele spuse de tine pari a fi un expert in acest domeniu :)
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Dec 2012
  13. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Am mers pe Allroad C6 cam acum 1 an. Avea 2.7 tdi multitronic. Masina era cred 2006. Km destui. Am ramas surprins de izolatia interioara si cat de bine era antifonata masina. Se misca destul de bine pentru forma si greutatea ei in oras. Senzatie de plutire. De consum nu pot sa spun prea multe ca nu am mers sute de km. Mi-as lua una, dar a extrem de scumpa tocmai datorita lipsei de concurenta pe segment.
     
  14. lee99

    lee99 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2012
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    momentan ma orientez catre Audi
    nu s-a mai scris de mult pe aici..oare mai urmareste cineva topic-ul asta?

    am si eu o intrebare?cum se poate verifica daca e dusa vreo perna la masina?pentru ca daca e pornita masina atunci ma gandesc ca masina sta ridicata din perne,nu?:uhm:..ma gandesc ca, compresorul lucrand pernele se umfla si mu-ti poti da seama daca una sau mai multe perne scapa aer.doar daca vezi masina stand pe loc se vede daca se lasa pe o parte,nu?asa o fi?sa raspunda cineva experimentat cum e cu pernele astea ca daca te apuci sa schimbi la ele si compresorul cred ca ajungi undeva peste 1500 euro plus manopera.

    ma bate gandul la un A6 poate chiar Allroad dar ma cam tem de pernele astea.oare nu le-ar putea face mai fiabile daca tot dai o caruta de bani pe masina?:)
     
  15. dand1967 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2012
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    a6 allroad quattro 2,7 tdi v6 2007
    Salut
    Sunt fericitul posesor al unei bijuterii a6 allroad 2,7 tdi quattro din 2007. Masina merge perfect insa...am o problema , drept pt care va cer sprijinul. Imi trebuie o carte tehnica pt acest model, ca e in germana si-mi fracturez limba :).Am gasit pe net ceva, un quick manual, dar as vrea ceva mai detaliat in engleza.
    Astept cu deosebit interes sprijinul vostru si, pana atunci, va doresc "la multi ani"!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi manual de utilizare de la reprezentanta. Bafta.
     
  17. dand1967 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2012
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    a6 allroad quattro 2,7 tdi v6 2007
    Ok...Multumesc. Apropo, slaba activitate pe aici. ..:) Mi-am dat seama ca e o masina buna, dar...chiar asa..nimeni nu zice nimic?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre ce anume. Sa batem campii cu gratie ?.
    Citeste aria de A6 C6 si o sa inveti si o sa stii tot ce vrei despre masina ta. Ai aceeasi masina cu un plus de suspensie mai speciala la tipul tau de autoturism.

    O seara buna
     
  19. Ruben

    Ruben 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 allroad 3.0 tdi
    depinde la care model se refera,dacase refera la C5 are mare dreptate
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Salutare. Sunt nou pe aici, deci nu dati cu pietre va rog. Am facut contul de cateva zile, timp in care am citit, si am citit...Cam tot ce s-a scris de A6 C6. In viitorul apropiat intentionez sa schimb brandul...de la BMW la Audi. Acum am un 530dA/2003 full, doar ca simt tot mai mult nevoia 4wd si o garda la sol mai mare. Astfel am ajuns spre A6 allroad. Modelul care il vreau este C6, as prefera un 2008-2009 ca si an de fabricatie, si obligatoriu diesel(pt cuplu).
    Acum intrebarile pentru voi...

    Din ce am tot citit pe aici, am vazut multe variante de motorizare 2.7, 3.0 dar cu puteri diferite. Imi spune cineva ce motoare sunt, capacitate, putere, cuplu, si norma de poluare? Consumul e oarecum irelevant, fiind motoare de capacitate, tractiune integrala, diferentele intre 2.7 si 3.0 cred ca sunt nesemnificative.
    Si o a doua intrebare este de fapt o cerere de consiliere...ce motor sa aleg? Dintre toate care e cel mai fiabil? Si eventual ce anume face diferenta de putere la aceeasi capacitate ( turbina sau softul). Si, desigur, cum se impaca aceste motoare cu tiptronicele?

    Multumesc frumos.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mar 2013

Distribuie pagina asta