1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A8 D4 - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - prezent)' creată de radulescu george, 5 Ian 2012.

  1. radulescu george 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2012
    Locație:
    drobeta-tr-severin mehedinti
    Masina:
    a6 2000cm 2011
    Salut,
    As dori sa imi achizitionez noul audi A8 D4 2011 si nu am condus niciodata o masina automata. As vrea sa stiu cum este, daca imi scoate un consum mai mic sau alte lucruri legate de cutia automata.
    Va rog informati-ma si pe mine.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2012
  2. voodoomo

    voodoomo Junior Member

    Înscris:
    3 Mai 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro
    Cand iti iei asa ceva nu te mai uiti la consum. Mai multe poti sa aflii dupa site-ul lor
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2012
  3. radulescu george 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2012
    Locație:
    drobeta-tr-severin mehedinti
    Masina:
    a6 2000cm 2011
    Stiu ca la o masina ca ea nu se mai pune problema de consum dar eram putin interesat de aceea cutie automata!
     
  4. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Nu am inteles exact ce anume vrei sa stii... Cauta la "masina mea/prezentarea membrilor" unde avem un coleg(Zoltan) care i-si prezinta frumoasa masina. Bafta!
     
  5. abcauto123 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    NEW-YORK
    Masina:
    2008 Audi A4-1997 Audi A8
    Buna ,toate masinile automatice consuma mai mult,diferenta este ca, este mult mai confortabila de condus prin Bucuresti Un alt avantaj,sevisul la cutie se face la 100000de km si te costa cam150euro, ca sa schimbi un ambreiaj cred ca este mult mai scump .Te felicit pentru ca ai ales sa cumperi un Audi.
     
  6. zoltan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2007
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI, Quattro, 2011
    Eu sunt 110% multumit de masina. Am deja aproape 30,000 km (urmeaza al doilea service) si cred ca am facut o alegere buna.
    Legat de consum, sincer nu prea verific acest lucru, nu stiu daca consuma 14, 16 sau 18 litri in oras. Afara, un Satu Mare - Timisoara iese cam 8.5 - 9.5 litri la suta, dar poti s-o scoti si sub 8 litri daca mergi cu 70-80 in sate si cu 100-120 afara... Pe autostrada in Germania, la 180-200 km/h consumul aratat pe computer e in jur de 9.5 - 10.5.

    Nu stiu daca am voie, sper ca da, iata link-ul cu prezentarea masinii:
    http://www.clubaudi.ro/masina-mea-prezentarea-membrilor/21752-a8-3-0-tdi-2011-a.html
     
    Silviu171V apreciază asta.
  7. povi767 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A8 4,2 TDI D4
    Servus,
    Eu am un 4,2 tdi iar ca si consum iti pot spune ca in ultimii 1500 km am avut 9,5%, aprox 1300 km extraurban [Autostrazi, E-uri si DN - uri].
    Ca si fiabilitate o ok pana acum [57.000 km] cu exceptia faptului ca la 50.000 am schimbat o turbina si un piciorus la cutia de viteze[in garantie].
     
  8. povi767 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A8 4,2 TDI D4
    Servus,
    Revin cu info referitor la consum (pt cei interesati).
    Am avut de facut un drum de la Cluj la Botosani iar consumul afisat pe bord a fost de 8,6% in urmatoarele conditii: de la. Cj pana pe Tihuta am facut 2 ore cu tot cu traversatul orasului Bistrita ( prin centru ) ziua la amiaza (150km ), de pe Tihuta pana la Bt am facut 4,5 ore (am lasat-o mai usor pt ca i s-a facut rau lui nevasta-mea pe curbe), viteza medie scoasa 65km/ora.
     
  9. Step 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 tdi 163 cp, vw t4 caravelle 1.9 td 68 cp
    La 50.000 deja s-a dus turbina? Asa devreme? :think:
     
    Catalinp apreciază asta.
  10. povi767 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A8 4,2 TDI D4
    Din pacate DA asa devreme( putin cam dezamagitor)... Una dintre turbine!
     
  11. str82hell_a8 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 2011
    Va salut pe toti !

    Acum 3 luni am achizitionat un audi A8 din 2011 3.0 tdi. Vreau sa mentionez ca mai am un audi A8 din 2006 tot motorizare de 3.0 tdi la care am avut foarte multe probleme (directie, nu se inchidea portbagajul bine, becuri arse, check-ul la motor aprins, cand ploua imi intra apa in masina pe la trapa, ba mai mult se umplea tot plafonul si imi curgea jet de apa si pe la pedale in ultimul timp, consumul se dereglase si ajungea pana la 17 in oras si nu mers in forta, scaunul din dreapta fata nu mai functiona deloc).
    Din toate aceste motive ma hotarasem sa nu mai cumpar Audi niciodata si sa ma orientez pe Bmw sau Mercedes. Am multi prieteni care se plang de calitatea proasta a marcii Audi.
    Intr un final datorita aspectului extraordinar de frumos pe care am considerat ca il are noul audi A8 m-am decis sa il cumpar.
    Acum sa va spun de ce probleme m-am lovit la acest model:
    - farurile se aburesc,
    - la gropi a inceput sa troncane,
    - scaunele din fata au inceput sa se uzeze destul de tare si sa se cojeasca vopseaua de pe ele,
    - la pornire (nu mereu ci destul de rar) se aude un tacanit si am fost cu masina la reprezentanta si mi-au spus ca este normal dupa un anumit numar de km si ca nu au ce sa ii faca (si la celalalt A8 mai vechi la fel se aude, mai am un prieten cu un VW Phaeton si a intampinat aceeasi problema cu sunetul la pornire).
    Pot spune ca sunt total dezamagit de aceste masini. Sanatate si numai bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2013
  12. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Salut !
    Fiind si eu posesor de D3 si nu primul ci chiar al 2-lea pot sa iti argumentez una alta ..
    SI anume :
    Directie .. depinde de stilul de mers .. eu nu am avut problem
    Cu portbagazul nu am avut probleme .
    Becuri arse nu am avut probleme insa si un bec in casa se mai arde ..
    Check-uri martor aprins : mers mult in oras poate avea mai multe cauze insa asta in principal de la mers mult in oras ( clapete,egr) totusi este o masina de drum intins .
    Treaba cu apa in masina pe la trapa se datoreaza din cauza ca nu ai facut periodic o verificare-curatare furtunase de scurgere care se afla independent pe fiecare stalp .
    Consumul asta este ... in oras, in aglomeratie ..
    Scaunul sau scaunele .. eu nu am avut prob dar depinde si de pasageri aici ..
    Eu am avut si am grija in mod deosebit de masini si nu am fost si nu sunt dezamagit de audi .. Poate .. daca as si avut posibilitate sa cumpar o marca mai scumpa as fi avut si pretenti de la audi dar pentru banii care ii dai raport pret-calitate este cred eu foarte ok sau cu mult peste ..
    Acum la D4
    Farurile se aburesc din cauze :
    ori au o fisura pe undeva ori furtunasele de aerisire sunt strangulate sau infundate.
    Referitor "la gropi a inceput sa troncane "
    Incearca si tu pe cat posibil sa mai evit din ele caci este normal sa cada una alta daca tot dai in ele...
    referitor la scaun si decojirea sa .. nu stiu ce sa zic .. esti primul care se plange ce acest aspect...
    SI acum referitor la tacanitul de la pornire ca si la D3 trebuie schimbati intinzatori la distributie undeva la 60 de mii de km sau 100 dupa caz ..
    Imi pare rau ca esti asa dezamagit insa sunt mai multi factori care iti aduc dezamagirea aceasta si vin si de la tine cat si de la tara in care o explorezi .
    Multa sanatate
     
  13. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    Pot sa confirm ce ti-a enumerat colegul isvaly ba mai mult,la mine:am un A8 4E.
    Cand am cumparat-o,se aburea farul dreapta si asta din motiv ca un capac de la el era deschis;odata pus la loc nu am mai avut aceasta problema.
    Nici un zgomot de"greieras"in habitaclu.
    Nici un troncanit,desi si pe aici sunt o groaza de gropi in asfalt.
    Au fost momente iarna,cand era ger,in care nu mi se inchidea portbagajul,insa am rezolvat cu un lubrifiant(sunt multe in situatia asta).
    Portierele se inchid perfect(nu au zgomotul ala de "tranc").
    Suspensiile perfecte isi fac treaba excelent.
    La 200 de km/ora vorbesti in soapta inauntru.
    Imi intra apa in portbagaj datorita unei garnituri coapte;odata inlocuita a disparut fenomenul.
    Directia impecabila
    Pana acum nici un bec ars,doar am schimbat lampile xenon pentru ca in timp isi pierd din luminozitate.
    Banchetele sunt impecabile.
    De consum nu-mi permit sa ma plang,iar mersul in oras implica,cum spunea si colegul isvaly,martor engine aprins,FAP des infundat,clapeta egr si altele.
     
    Ultima editare: 13 Aug 2013
  14. ionut_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2011
    Locație:
    Buc
    Masina:
    bmw,4.0d,2010
    Am o intrebare,cat de mult se poate ridica masina pe lift,cat de bine absoarbe gropile comparativ cu q7, tot suspensie pneumatica.Multumesc.
     
  15. albertalx

    albertalx 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 3000cm, 2007
    Salut,
    As dori sa achizitionez noul A8 D4. Ceva pareri ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Sep 2014
  16. smailmiami

    smailmiami 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2008
    Am eu niste pareri, desi cred ca sunt tardive :)
    - Suspensia este tare, mult mai tare fata de BMW sau MB, dar asta o avantajeaza enorm la exterior, unde tinuta de drum este exemplara.
    - Directia este foarte precisa.
    - Consumul este ceva mai mare fata de BMW 7 RWD.
    - Motorul de 3l este foarte silentios, dar "pare" ceva mai putin puternic decat omologul de pe septar.
    - Interiorul arata foarte bine, desi personal nu sunt fan al ecranelor glisante. Ca usor minus, scaunele fata par ceva mai mici decat cele de la S sau 7er.
    - Sistemul de sunet standard Bose este slabut

    Per total A8 este superioara dpmdv unui 7er sau S.
     
  17. adiA8 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2015
    Locație:
    stuttgart
    Masina:
    audi a8 3.0 2009
    buna seara

    salut,vreau sa-mi achizitionez un audi A8 2011 motor 4.2 si v-as ruga frumos daca aveti cunostinte despre masina,sa-mi spune-ti si mie care sunt plusurile si minisurile ?si daca este mai bun motorul 3.0 decat 4.2
    va multumesc frumos
     
  18. Vabis

    Vabis 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    Marte
    Masina:
    Benz....Mercedes-Benz
  19. albertalx

    albertalx 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 3000cm, 2007
    Poate ma poate ajuta cineva vreau sa schimb masina si am o mare dilema A8 ( dupa 2013 ) motor 3.0 litri chiar biturbo sau altceva ? Am inteles ca motoarele biturbo au mici probleme iar daca vrei sa schimbi ceva ( senzor de exemplu) trebuie sa demontezi tot motororul. Ceva pareri avizate ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mai 2015
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Daca tu nu stii ce vrei, stim noi ?
    Ce ai zis cu senzorul nu e relevant, depinde ce senzor schimbi, poate fi amplasat in aceeasi pozitie la ambele motorizari.
     

Distribuie pagina asta