1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A8 D4 - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de radulescu george, 5 Ian 2012.

  1. Andreisss

    Andreisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Deutschland
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI 2014 385 ps
    Am eu unu si pot să-ți spun că este o masina super.Cel puțin pe mine inca nu ma dezamăgit într-un fel si sper sa nu o faca:).întreținerea este Oke pentru o masina care a costat de noua 100000 € plus.La motorul de 3.0 tdi ar trebui sa fii atent la lanț sa nu faca zgomote la relanti urate. In rest eu nu am avut probleme de natură mecanică cu ea. Ce ma "dezamăgit" putin este rugina pe "puntea" spate ca sa zic asa, dar na asta e.
     
    lucian190 apreciază asta.
  2. Adrian.Bdr

    Adrian.Bdr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2012
    Ca o observatie, airbag-ul de la sofer n-ar trebui sa fie imbracat in piele? Am vazut multe A8-uri la care airbag ul era unul normal si ma ducea cu gandul ca o fi fost inlocuit dupa un posibil accident. E posibil sa fie totusi un pachet care sa includa si airbag ul de la sofer imbracat in piele...
     
  3. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Adrian.Bdr salut. vezi ca gresesti. airbag-ul de la sofer imbracat in piele face parte din pachetul extins de piele. asa il am si eu deci, nu este nicio problema.
     
  4. Adrian.Bdr

    Adrian.Bdr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2012
    lucian190 Banuiam ceva, multumesc pentru clarificare
     
    lucian190 apreciază asta.
  5. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Adrian.Bdr oricand cu placere. Voi scrie mereu ceea ce stiu. Numai bine si seara buna.
     
  6. Crimsony 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat CC, 2.0 TDI 140 CP, 2009
    Salutare tuturor,
    Urmaresc de cativa ani acest forum si va felicit pe aceasta cale pentru atitudinea voastra si spiritul de colegialitate de care dati dovada.
    Adresez niste intrebari in speranta ca voi gasi raspunsuri si indrumare in vederea achizitiei unei masini deosebite, anume modelul S8 2015+. Nu cunosc personal pe nimeni care sa detina asa ceva, iar informatiile gasite pe alocuri nu sunt de ajuns pentru a-mi forma o parere care sa dea unda verde achizitiei.
    Am detinut cateva masini in trecut (exclus SUV-uri in totalitate), fie ele turbo/bi-turbo/aspirate, benzinare sau diesel, de clasa compacta sau medie, insa niciodata un sedan full size, in special cu acest motor V8 de 4 litri.
    Ar fi ideal daca un posesor/cunoscator al acestui model ar putea interveni pentru a raspunde la cateva intrebari, dar si pentru a-si impartasi impresiile personale legate de aceasta masina.
    1. Este echilibrul perfect dintre confort si sportivitate ?
    2. Este justificabil pretul putin mai mare pentru modelul V8+ de 605 cai ? (Vorbim de achizitie SH cu un rulaj cat mai corect)
    3. Mentenanta este (mult) mai pretentioasa decat la alte masini ? Eu la tot ce am detinut pana acum, am efectuat toate schimburile in functie de stilul de condus, uneori poate mai devreme de termen, insa cat mai din scurt. Pe principiul "cu cat cheltui mai mult, cu atat cheltui mai putin".
    4. Retrofiturile se realizeaza mai greu decat la alte modele Audi ? Eu incerc sa gasesc un model cat mai dotat, evident, insa orice om are piticii lui.
    Astea ar fi intrebarile care imi vin acum in minte, sper sa fie startul unei discutii ajutatoare pentru cat mai multe persoane interesate.
     
  7. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @Crimsony, exista un grup pe facebook international, despre A8/S8. Sper sa te ajute cu raspunsuri la intrebarile tale.
    Pentru altii care sunt interesati de acelasi subiect, se poate accesa aici
     
  8. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Colegul CMG are un S8, cel putin avea pana nu demult, poate te poate ajuta el.
     
  9. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Doreste un prieten sa isi cumpere un D4. Exista versiune 3.0tdi fara adblue ? Am vazut ca pana la finalul lui 2013 era o versiune de 250cp euro 5, e fara adblue ? Si dupa de 258cp , dar nu stiu daca aia are sau nu ? Dupa pe facelift de 262cp, aia are sigur adblue :)
     
  10. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Scorpyon exista modele destule din care poate alege prietenul tau. Evident ca exista si A8 D4 fara AdBlue. De exemplu al meu, cod motor CDTA. Exista si alte coduri de motor cu mai multi sau mai putin cai, cu AdBlue sau fara AdBlue. Sigur ca aici intervine cititul si documentarea despre ce vrea sau ce isi doreste viitorul proprietar. Succes.
     
    cata181 apreciază asta.
  11. Flr96666 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, 3.0 tdi 2015/7
    Salut,
    Vreau sa -mi achizitionez un A8 D4 4.2 tdi din 2013. Ce stiti despre aceasta motorizare ? Masina are 205.000 km reali verificati.
     
  12. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @Flr96666 este un motor reusit in mare. Nu are problemele celor de 3.0 tdi in sensul pierderilor de ulei cauzate de robotii de pe linia de asamblare. Daca te tine buzunarul pentru impozitul anual si consumul pe oras atunci ia-ti. Dar retine, intotdeauna verifica masina la un service autorizat, altfel nu vei putea vedea sau constata eventualele defecte.
     
  13. George9711 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2021
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A6
    Salutare,
    Doresc sa-mi cumpăr un audi A8 D4 2011 3.0TDI 250 cp, și vreau sa ma duc s-o vizionez. Vreau sa va întreb daca ma puteți ajuta cu niște sfaturi la ce trebuie sa ma uit la mașina si daca puteți să-mi dați sfaturi legate cu problemele frecvente. Mașina are 330.000 km pe bord (acum, cat are reali nu știu) si are doua accidente frontale. Las atașat raportul de daune. Va mulțumesc frumos.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg cum poti sa cumperi o masina care are km dati inapoi de un nesimtit de samsar jegos iar pe urma va vaitati ca masinile astea sunt scumpe la intretinere sau ca aveti probleme cu ele. Cumpara o masina corecta (chiar daca a fost lovita pentru ca asta nu conteaza daca reparatia s-a facut impecabil) dar care care are obligatoriu km originali, nu dati inapoi.
     
    lucian190 apreciază asta.
  15. George9711 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2021
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A6
    Salut,
    Omul mi-a zis de la telefon ca are km dați înapoi, el a zis ca pentru Casco (mașina încă este in Casco). Eu aș vrea niște sfaturi la ce trebuie sa ma uit înainte sa cumpăr mașina. Va mulțumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si tu l-ai crezut pe cuvant, nu ?

    Daca din 08.2016 in 08.2018 a facut aproape 80.000 km, in prezent are undeva la 400.000 km.
    Asta in conditiile in care a intrat in tara cu acei 170.000 km reali.

    La km aia, daca n-a schimbat distributia si ambreiajele din cutie, le vei schimba tu in scurt timp.
    Omul sigur a schimbat uleiul la 25-30.000km, ca doar n-a facut 8 schimburi la 10.000 km in 2 ani.

    DPF-ul poate fi pe ultimul drum, asta daca n-a facut deja DPF Off.
     
  17. George9711 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2021
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A6
    Am înțeles, pai atunci nici nu merita sa văd mașina.
     
    lucian190 apreciază asta.
  18. Adrian88

    Adrian88 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7, 4L, 2014, 3.0 diesel, 245CP ( CRC )
    Salutare domnilor,

    Am tot citit acest topic, dar nu am gasit ceva relevant si anume despre:
    As dori sa imi cumpar un Audi A8 D4 2010-2015 interval ani, cu motorizare pe benzina. Vreau o motorizare mai mare adica 4.2 FSI sau 4.0 biturbo 420/435 cp sau 6.3 W12.
    Care din aceste 3 motorizari este mai fiabila ?
    Nu discut de optionale, ci ma intereseaza pareri stric de motor. Probabil o sa ma intrebati daca imi doresc sportivitate sau mai mult confort, iar eu ca sa fiu sincer imi plac ambele si as alege motorul mai fiabil (nu ma intereseaza consumul pentru ca toate cele 3 motorizari consuma mult in comparatie cu masinile de uz general pe care le vedem in proportie de 80% pe strada ...
    Va multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Irelevant. Nu conteaza cat costa masina ci cati bani ai pentru intretinerea ulterioara. Eu iti recomand ultima motorizare pentru ca este cea mai fiabila. Am avut asa ceva in folosinta si s-a dovedit un motor destul de fiabill in timp fara a necesita investiiti foarte mari in reparatii. Nu cumpara ceva cu turbo sau chiar cu turbo si compresor. Mergi pe clasic ca si motor. Asta daca nu ai restrictii banesti (ma refer in special la plata impozitului anual la motorizarea de 6.3 litri care ajunge la peste 8.000 lei anual impozitul si da, vezi bine suma scrisa).

    Iar un alt criteriu (cel mai important) pentru achizitie de care sa tii cont este asta:
     
    Adrian88 apreciază asta.
  20. Adrian88

    Adrian88 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7, 4L, 2014, 3.0 diesel, 245CP ( CRC )
    @Cristi, multumesc frumos pentru raspuns.

    Da, vad bine ce ai scris referitor la impozit, chiar ai scris optimist cand ai zis 8.000 lei pentru ca de fapt pentru un motor de 6.300 cc impozitul este 10.600 lei iar cu reducerea de 10% (plata pana la 31 martie) este de 9.600 lei. Nici la 4.2 nu e putin, 6.400 lei cu tot cu reducerea de 10%.
    Temerea era legata de fiabilitate, o reparatie majora la un motor W12 are o plaja uriasa, poate pleca de la 2.000 €uro si nu stii unde se poate opri
    Acum mi-ai intarit si mai mult ideea ca motoarele aspirate sunt mai longevive.
    In afara de impozit, asigurare, consum, da, am luat in calcul unde o repar daca apar probleme, nu am emotii ca nu mi-ar repara-o. Pentru mine conteaza mult sa aud si parerea unor oameni care au condus astfel de motoare mari, benzinare. Multumesc inca o data
     

Distribuie pagina asta