Salut, este vreun posesor de S6 v10 pe forum ? O sa imi iau aceasta masina in 2-3 luni si as vrea sa aflu cateva pareri despre masina de la niste oameni mai priceputi ca mine daca se poate. Nu postez aici ca sa aflu ca masina consuma 30% in Bucuresti, pentru ca nu ma intereseaza consumul, sunt constient ca va consuma cat vrea ea . Ma intereseaza daca stie cineva vreo buba la masina asta. Genul acela de lucruri care iti doresti sa le stii atunci cand te duci sa cumperi o masina de genul ... probleme comune, des intalnite la modelul asta daca stie cineva. Masina o voi cumpara din Germania (in Ro nu prea am gasit la vanzare), tot acolo inainte sa o cumpar o voi duce la doctor ca sa fiu sigur ca e sanatoasa .. sa nu ma trezesc prin romania ca are nu stiu ce problema si nu ii da niciun mecanic de cap ... O sa iau Berlina nu Avant. Din ce am vazut eu pe net cred ca nu merita sa dau mai mult de 15.000€ pe masina avand in vedere ca cea mai ieftina este 10-11.000€ ... Initial am vrut un S8 v10 dar am zi ca nu are rost sa ma complic iar cu o masina care are electronica in exces si este mai complicata decat S6 in opinia mea (poate gresesc), momentan am un Phaeton care ma nenorocit pe partea de electronica ... motorul merge CA NOU dar se strica exagerat de des lucruri de genul: capacul de la rezervor nu se mai deschide din buton, portbagajul nu se mai deschide din buton, muzica nu mai merge calumea, incalzirea in unul din scaune nu mai functioneaza si multe alte chestii de genul acesta care la prima vedere sunt minore dar cand vrei sa le repari o sa aflii ca te costa peste 1000€ niste nimicuri ... asta este punctul meu de vedere si din cauza asta am ales S6 in loc de S8 ... daca ma insel spuneti-mi voi. Astept parerile voastre. Multumesc !
Salut baieti, As dori sa achizitionez un A6 C6 2.0 tfsi. Am gasit unul, foarte intretinut, pachet S-line din 2007, cutie automata si cu 300.000km. Nu prea stiu foarte multe despre motorul acesta. Merita sa cumpar masina la km astia ?
Eu nu m-as risca cu multitronicul la km aia. Si nici cu 2.0 TFSI decat daca s-au investit minim 1500 € in motor.
Merita sa citesti integral acest topic http://www.clubaudi.ro/threads/motor-benzina-2-0-tfsi-la-a6-c6-motor-benzina-revizii.14383/ si acesta: http://www.clubaudi.ro/threads/cuti...imbare-ulei-reparatie-probleme-diverse.15055/ ? Merita sa citesti topicurile dedicate acestui motor de pe acest forum ca sa inveti ? Merita sa citesti topicurile dedicate cutie automate (toate topicurile de pe forum) ? Merita sa citesti topicurile din aria masina mea, ale colegilor, care au exact aceasta masina cu acesta motorizare ?
Salut băieți și bine v-am găsit! Am și eu nevoie de sfatul vostru. Aș vrea să cumpăr un A6 C6 din 2006-2007, cu motor 2.0 TFSI. Ce părere aveți despre această motorizare? Am șanse să găsesc ceva bunicel în bugetul de 5000 - 6000 de euro? Mulțumesc anticipat!
Depinde, sanse ai, acum si cum iti este norocul. Sa ai undeva la 1000 € pregatiti in prima saptamana de dupa achizitie. Ai de rezolvat problema intinzatorului si a lantului de distributie, un schimb de ulei + filtre si obligatoriu daca este automata schimb de ulei la cutie (in caz ca nu are acte doveditoare ca l-a efectuat, eu l-as face imediat chiar si cu toate actele care mi le-ar prezenta). Sa ai in vedere ca pe motorizarea asta ai cutie multitronic, putin mai sensibila fata de tiptronicul montat pe platforma C6. Iti recomand ca odata cu schimbul de ulei + filtre sa ii dai si baia jos si sa cureti sorbul (alta problema comuna la motorizarea aceasta). Cea mai mare problema este consumul de ulei, aici nu ai cum sa verifici decat dupa ce masina ajunge in posesia ta.
willis era si este asa de greu sa citesti toate topicurile din aria asta legate de motorul care vrei sa-l achizitionezi ? Sunt colegi care au acest tip de motor pe acest model de Audi, le-ai citit topicurile ? La bugetul care il ai iti iei o caruta pe roti. Acest motor si aceasta masina necesita niste sume mari pentru intretinere iar daca bugetul tau de achizitie este atat ce sa mai spunem daca trebuie din prima (dupa achizitie) sa mai cheltui minim 2.000 Euro.
Îmi cer scuze că am greșit aria unde am postat inițial. Referitor la buget, am văzut că astea sunt prețurile pentru 2006 - 2007. Vreau cutie manuală, nu automată. E normal ca după achiziție să mai bag ceva bani în ea și să o pun la punct însă vreau să vă întreb dacă motorizarea este una fiabilă sau face probleme tot timpul. Mulțumesc!
In afara de consumul de ulei este un motor fiabil fara probleme majore. Bugetul care il ai este mic pentru o masina foarte buna. Nu te mai lua dupa site-urile de vanzari din Romania unde 99 % sunt anunturile samsarilor. Citeste ce ti-am spus. Bafta.
Am citit cam tot ce am găsit însă majoritatea posturilor fac referire la mașini noi, nu SH. Mașina aș vrea să o iau din Germania și urmăresc site-ul mobile.de. Din 2006 - 2007 și până acum mă aștept ca aceasta să aibă minim 250.000 de km. Oare de la această valoare a kilometrajului încep probleme majore? Sunt în ceață pentru că de pe vremea Daciei 1310 și până acum, am condus doar diesel.
Eu cred ca nu ai citit nimic. http://www.clubaudi.ro/threads/motor-benzina-2-0-tfsi-la-a6-c6-motor-benzina-revizii.14383/ sau aici: http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a6-2-0tfsi.28571/ sau aici: http://www.clubaudi.ro/threads/a4-b8-2-0-tfsi-s-line.31893/ si mai sunt si alte topicuri unde am explicat si eu ce ai de facut la masina asta ca de exemplu aici: http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a6-c6-avant-2-0-tfsi-bpj.46573/#post-677677 (citeste integral topicul)
O parere din partea colegilor despre masina din link. https://www.olx.ro/oferta/a6-2-0-tfsi-automat-navi-xenon-IDbDFnd.html
Are tevile cam tuciurii pentru 2.0 TFSI. In rest, dotari medii, km destui pentru un benzinar (fiind recent adusa ma indoiesc ca nu a umblat deloc la ei). Ai grija cu TFSI-ul la km aia, distributia si mancatul uleiului sunt lucruri care ar trebui sa te ingrijoreze. La fel si "recent adusa", unde reviziile se fac la peste 20.000 km, lucru daunator TFSI-ului. Fiind un avant, benzinar, trecut de 250.000km, pretul este corect daca masina este ok d.p.d.v. tehnic.
Am probat masina. Merge bine, cutia schimba bine, nu smuceste, distributie schimbată in țară în August, schimbat tachet pompa de inalta, ulei Motul X-clean 8100, 5w-30, consum ulei 1 Litru la 3.500 km. Motorul nu are zgomote specifice de lant, intinzator, etc. Intr-adevar țevile sunt cam afumate, dar am vazut si la masini mai noi aceași poveste. Km actuali 294.000. De asta am cerut si o parere de posesor al acestui tip de motor. Intr-adevar ma cam sperie kilometri.
Eu nu as lua un benzinar turbo la 300.000 km decat cu un istoric verificabil. Sunt multe lucruri costisitoare care iti pot provoca gaura in buget la km aia. De cand e la vanzare ? Este diferenta de 20.000 km intre anunt si realitate.
Si nu ti s-a parut suspect ca e la vanzare de cateva luni ? Plateste un raport, vezi ce informatii se gasesc online despre ea.
Adevarat. Dar am zis, daca masina este ok, pretul este foarte bun si trebuia sa se vanda pana acum fiind ultimul an din seria sa, dotari decente si o stare optica interior/exterior foarte buna din ce vad in poze. Eu tot i-as verifica istoricul.