1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi A6 C6 (4F) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de sorinoco, 11 Noi 2007.

  1. sorinoco 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2007
    Salut
    Vreau sa-mi iau si eu un A6 modelul nou (ca in poza atasata). Varianta la care ma incadrez este cu motor de 2.4 pe benzina de 177 CP. Ma intereseaza cine are ceva asemanator, cat consuma in oras si in afara, cum sunt piesele/intretinerea, si daca a avut ceva probleme cu el?
    Mersi si astept raspuns cat mai repede.
     
    Aurel G apreciază asta.
  2. raikkonen

    raikkonen 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2007
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A6, 2.4 benzin, 130 kw
    ...

    salut... am aceeashi mashina... consum mare... 10 afara... 14 orash... silentzioasa... nervoasa... super mashina... dak te tzine buzunarul la consum ia'o... merita
    ... catzi bani dai pe ea?
     
  3. radutudor 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    opel 1,4 2007
    Achizitie audi A6

    Va rog pe cei ce puteti da sfaturi in vederea achizitiei unui A6 din germania sa lasati un numar de telefon aici sau in PM. Multumesc anticipat.
     
  4. sestunviorel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6
    0745334850-viorel
     
  5. dnmtsn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    A5 sportback, in curs de configurare
    2.0 Fsi

    Nu prea am gasit nimic pe forum despre varianta asta de Audi? Cum s-ar compara cu dieselul de 2.0?

    Ideea e ca vreau sa iau un A6 nou (e musai sa fie nou si bugetul ma limiteaza la cel mai ieftin motor, fie diesel fie benzina). Parca as lua benzina, fiindca ma gandesc ca o fi mai "nervoasa" si e mai ieftina decit dieselu (si ramane mai mult loc de optionale), insa as vrea sa aud niste pareri/comparatii benzina/diesel la A6 nou... ma pune pe ganduri faptul ca nu prea se gaseste informatie pe forum despre motorul FSI. Consumul nu ma intereseaza prea tare...

    Multzam!
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu prea gasesti pe forum informatiilor fiindca majoritatea sunt diesel. din cate a6 am vazut pana acum doar unul am vazut pe benzina, 2.0 T si e a unui profesor de la facultate de la mine insa nu stiu mai multe detalii despre el. parerea mea e ca daca nu te intereseaza consumul sa iti iei un motor turbo, te ajuta mult. bafta in achizitionarea masinii si daca nu mai e altcineva asteptam sa ne spui tu mai multe despre ea
     
  7. dnmtsn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    A5 sportback, in curs de configurare
    Mersi de sugestie. Varianta la care ma gandesc eu e turbo (banuiesc ca T-ul din TFSI asta o fi insemnand).

    Oare de ce nu prea cumpara lumea (in Romania) benzinare? Doar pentru consumul redus sau or fi si alte motive?
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    si eu am trecut de la benzina la diesel si in primul rand pt consum, insa trebuie sa faci minimul 20.000 km/an pt a se justifica diferenta. eu as fi luat si un benzinar insa daca asa l-am gasit asa l-am luat. am prins o oferta la masina care nu o puteam lasa. imi plac benzinarele pt ca sunt silentioase, intretinere mai ieftina si acum nu stiu daca emare diferenta de pret in ceea ce priveste consumul in raportul benzina cu cifra octanica 95 cu diesel...se ajunge cam la acelasi pret. in schimb la un astfel de motor, cum vrei tu sa iti iei tre' sa pui o benzina mai buna, minim 98
     
  9. DOOM

    DOOM Moderator Staff Member

    Înscris:
    13 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 35TDI MY2022 / Audi A1 1.6TDI MY2012
    2.0 FSI nu mai exista demult..la A6 e 2.0 TFSI 170 cp din cate stiu eu.
    Despre motor ...ce sa iti spun, eu unul il iubesc, si sunt la a doua masina cu el sub capota.
     
    mdanut apreciază asta.
  10. dnmtsn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    A5 sportback, in curs de configurare
    Da, la ala ma refer, TFSI 2.0 170 CP. Ma bucur ca ai o parere buna despre el. N-aiavut nici o problema cu el?

    Alte opinii?
    Mersi
     
  11. Blueazimut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    VW Polo 1.2/Volvo S40 II
    Achizitie A6...

    Salutare!

    Imi place foarte mult A6 modelul mai vechiut,cel de pana in 2004.Asadar as vrea sa cumpar unul in viitorul apropriat.As prefera motorul de 2.5tdi care, desi am inteles ca are ceva bube si un consum maricel,imi place foarte mult felul in care toarce.Din cauza resurselor,masina va fi probabil de prin 2001-2002 cu pana in 200.000km de preferat...cu piesele,pe scurt sa spunem ca o sa ma descurc,dar m-ar interesa si niste preturi informative...

    Am vazut pe net ca multe au cutie automata sau Quattro...

    Asadar vreau sa pun cateva intrebari:

    1.Cam cat costa o axa cu came?am inteles ca pe la 200.000km se cam aproprie vremea ei...cand se schimba axa se mai schimba si altceva sau doar ea?
    2.Ce posibile defectiuni pot aparea la Quattro si cam ce costuri implica?
    3.Quattro presupune un consum mai maricel dupa cate stiu...se poate dezactiva cu usurinta?Ma gandeam eventual la o dezactivare a lui pe timp de vara si reactivarea lui spre iarna.Aveti idee cam cat poate costa o astfel de operatiune?
    4.O cutie automata noua am inteles ca ajunge pe la 2000 euro...Corect?
    5.Masinile din 2001 am obs ca au motoarele de 150 sau 155 cai putere si foarte posibil sa nimeresc una din astea.Dar din ce am citit pe forum am inteles ca ar trebui ocolite,dar nu se specifica si motivul...Cam care ar fi aceste motive?
    6.Daca are senzori de parcare originali...cum functioneaza acestia?Cum te avertizeaza?Doar prin semnale acustice?daca are navi iti arata si ceva pe display sau tot la bipuri ramane?
    7.In Ro am gasit masini din 2001-2002 pe la 11.000-11.500 euro cu taxa inm. inclusa...Am sanse sa gasesc afara mai ieftine sau eventual mai bune in pretul respectiv?Masina va fi luata pe firma,deci un 12.000 cu tot cu tva la nemti ar veni cam 10.000 fara tva pe care va trebui sa ii dau...Evident la care se va adauga aprox 2000 euro pt taxa...dar asta se poate rezolva si mai tarzior.Sau poate am noroc sa gasesc una Euro4 pana in 10.000-11.000euro fara tva caz in care taxa aia ar scadea considerabil...
    8.Puteti sa imi dati niste coduri de motor pt 2.5 ca sa ma pot interesa si personal de preturi...
    9.Am vazut pe net motoare de 2.5 tdi cu euro4...ele chiar exista,nu?adica nu sunt teapa sau altfel de clasificari care sa imi dea de furca aici la RAR si sa ma treaca Euro3?

    Multumesc foarte mult!

    O zi placuta tuturor!
     
  12. X Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    -
    Exceptionala masina

    Am sa-ti spun ce stiu si ce cred, nu pot sa-ti raspund la anumite intrebari pt ca nu sunt informat. Iti recomand sa cumperi un A6 din 2002 sau peste, nu d-alta dar cel de dupa 2002 are face-lift si crede-ma ca merita enorm.Ca motorizare, eu am 1.9 TDI dar recunosc ca 2.5TDI are un sunet exceptional de motor V6 si chiar daca consuma mai mult si intretinerea e mai scumpa, zic ca merita.Daca ai posibilitatea sa o iei Quattro, ai dat lovitura! Quattro inseamna mult, dar nu ai cum sa-l decuplezi,el fiind pe toate 4 permanent.Consumul intr-adevar urca considerabil, insa si performantele si siguranta sunt la cote maxime cu un 2.5TDI Quattro. Totusi,daca vrei sa n-ai belele cu axe cu came si alte nebunii, iti recomand 1.9TDI Tractiune Fata, dar care are performante modeste.Eu sunt extrem de multumit de a mea, insa sunt convins ca altora le place sa fie mai puternica.Atentie mare la piese-sunt foarte scumpe,orice trebuie schimbat costa destul,dar nici exagerat.Totusi, e Audi A6. Cam atat, in rest, mult succes, masina este exceptionala din toate p.d.v. Eu vreau sa o tin 8-9 ani pe a mea, pana cade motorul - am auzit ca tin si 500.oookm, asa ca o sa o am multi ani de acum.Bafta:icon_thumright:
     
    fane a6 quattro apreciază asta.
  13. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    1. Exista seturi de reparatie pentru distributia din chiuloase (axe came, tacheti, etc) si costa cam 800-900 Euro in Germania pentru ambele chiuloase sau jumate numai pentru o parte ... dar nu e regula asta cu axele cu came ...
    2.Suspensia spate la Quattro e multilink nu cu punte ... deci e ceva mai complicata dar merita toti banii si eforturile ... e super ...
    3.Quattro nu se dezactiveaza ... e permanent
    4.La 2000 Euro e cutia reconditionata ... noua e undeva in jur de 6000 ... dar nu o lua asa in tragic ... nu se strica cu una cu doua ...
    5.Cauta una dupa iulie 2002 ... adica cu a zecea cifra din seria sasiu sa fie 3 sau mai mult ... si motor de 180 CP ... are Euro 3
    6.Numai bipuri
    7.Depinde de noroc ... de Euro 4 n-am auzit ... poate la modelul facelift dupa 2004 dar ala sare de 20.000
    8.Eu am motor AKE ... motoarele merg 500.000 km ... deci nu te speria de cele cu putin peste 200.000 km ... cine a facut atatia km in cativa ani a mers preponderent pe autostrada unde uzurile sant mult mai mici ... cauta pe www.autoscout24.ro sau www.mobile.de si numai oferte de dealeri ... cele de Private seller sant tzepe
    9.Trebuie sa te interesezi ... dar in banii aia nu cred ca te incadrezi la Euro 4.

    Bafta la alegere !!!
     
  14. realgangsta

    realgangsta 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Volvo s80
    Salut.Eu am un A6 avant din iunie 2001 2,5 tdi 180 cp.Consumul este urban cca 8,5-9 cu clima pornita (in bucuresti sare undeva la 11-12% ) . O distributie te va ajunge aprox. 17 mil...o revizie normala : filtre si ulei cca 6 mil.l-am achizitionat din Germania cu 9.000 de euro si este in stare mult mai buna decat ce am vazut aici , iar acum taxa te va ajunge 1500-1600 euro.Daca ai putea ajunge in Germania , ar fi perfect. Eu unu ti-l recomand cu caldura. Iti urez mult succes.Si asteptam poze :hubbahubba:
     
  15. gaby03 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2008
    Locație:
    CRAIOVA
    Achizitie A6

    Tocmai am dat avans pentru un A6 3.0 TDI quatro tiptronic si astept nerabdator sa soseasca saptamana viitoare din Germania (asa e la cumparare second pe leasing, ti-l aduc altii). Am o intrebare de inceput daca pentru aceasta masina fabricatie 10.2006, 31.000 km, full option cu tapiterie piele am platit mult 35.000 euro?
     
  16. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    La motoarele de 2,5 TDI de prima generatie prima litera de la codul motor incepe cu litera A ( de ex AKE), dar s-au facut o genratie de 2,5 care au codul motor cu litera B. Ei bine acele motoare nu mai au probleme cu axe cu came ..pt ca sunt din titan. Cei de la Audi au vrut sa remedieze problema aceasta. Si cred ca acest tip de motor ar fi EURO 4. Dar tre sa vezi exact acest lucru.
    Si sunt 2 tipuri de motorizari: 2,5 + Quattro = 180 cai
    2,5 fara quattro care are 155 cai .

    Daca nu esti deci asupra probelemelor pe care ti le rezerva acest 2,5 TDI poti merge si pe mana lui 1,9 TDI ..care te va ocoli de cateva probleme !

    Bafta,


    @ GABY03: Pt a afla cael mai usor ..poti sa iti configurezi o masina noua exact cu aceleasi dotari care le ai tu .si vezi ce pret este noua. Astfel poti face o comparatie exacta ..
     
  17. Blueazimut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    VW Polo 1.2/Volvo S40 II
    Multumesc pt informatii...

    Despre Quattro stiu ca nu se poate dezactiva de la buton...Dar daca s-ar baga un mecanic sub ea cred ca sa se schimbe situatia...Cel putin stiu sigur ca la un VW Sharan 4motion ia fost dezactivata tractiunea pe spate deoarece avea probleme si meseriasii nostri romani nu i-au dat de cap...fapt pt care au dezactivat-o...acelasi lucru cred ca se poate face si pe Audi lucru care ar implica dezactivarea Quattro si presupun un consum mai mic!!!

    Ma poate lamuri si pe mine care-i treaba cu seriile de motor:adica ce dif este intre AKN si AKE spre exemplu?E dif de cai putere?Sau diferentele sunt altele?
     
  18. Blueazimut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    VW Polo 1.2/Volvo S40 II
    Am vazut pe net un A6 din 1/2000 cu motor 2.5 tdi ahk si scria ca e euro 2....sa-mi pice fata....chiar sunt si euro2?Caci daca e Euro2 taxa de inm e vreo 4900 euro
     
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nene voi nu sunteti sanatosi !
    de vrei sa iti iei audi daca ai bani de opel astra classic?
    vrei sa iti cumperi o gramada de fier vechi (pt ca asta este o masina cu 200.000km pe bord care de fapt sunt aproape 300.000) si apoi sa-ti mananci zilele.
    deja te interesezi de reparatii !!
    probabil stii ca 2.5 tdi V6 este unul din cele mai proaste motoare construite de audi.
    plus ca masina aia este depasita, uzata. e gata. si-a trait traiul. gandeste-te ca tu vrei sa dai 10.000 euro pe o masina care a costat intre 40.000 si 50.000 euro cand era noua. hm, de asta vezi multe masini foste premium mai batrane de 5 ani a caror soferi umbla vara cu geamul deschis chiar daca afara sunt 40 grade. are omul bmw sau audi ? are !

    unde ai vazut tu motor euro 4 pe masini din 2002-2002 ? spune multumesc ca are motor euro 3. normele euro 4 stiu ca au intrat in vigoare prin 2004.

    auzi, da 10000 de euro pe masina ca ulterior sa plateasca 2000 euro (20%)sau 4900 euro(49%) taxa de inmatriculare.

    sfatul meu este sa te orientezi catre o masina decenta non premium intre 50-100 k km nu mai veche de 2004. in banii astia poti sa-ti gasesti si masina din 2006.

    BTW neveste-mii i-am luat anul trecut cu 18.250 euro un ford focus nou. sa fi gresit oare si, in banii astia sa fi luat un audi A8 de prin 2000 ?
     
    Ultima editare: 28 Iul 2008
  20. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    De gresit ai gresit.
    In banii aia luai un A4 B7 de prin 2006. :)

    Hai nu mai speria asa oamenii. Nu toti au de unde da 50000 pe un AUDI nou, si poate din cei care au, nu sunt dispusi sa piarda ei 40000 Euro in 4-5 ani.
    In cazul precizat de tine, iti spun eu ca daca alegeai A4 erai mult mai inspirat, atat ca valoare de revanzare cat si in ceea ce priveste comportamentul pe perioada utilizarii.
    Lasa-i pe nemti sa dea 50000 pe o masina noua, si tu ia-o dupa maxim 1 an la cel mult jumatate din pret... Asta daca vrei sa faci o afacere buna...

    Ontopic: Ai putea sa te indrepti catre un A4 pe benzina, ceva mai nou (2002-2003), taxa mai mica, mai frumoasa dupa parerea mea :footy:
     

Distribuie pagina asta