Am fost sa vad masina din link-ul de mai sus. Km reali, exterior cu cateva zgarieturi mici, interior cam murdar. Folosita exclusiv in oras, mai caut...
Scriai că are carte service dar e goala... Asta e cel puțin ciudat, nu știu exact cum era reglementată garanția acum 10 ani, dacă măcar prima inspecție / revizie la 30k km ar fi fost normal să fie la Audi și automat menționată in carte. Poate în Spania e altfel. In altă ordine de idei, distribuția ar fi fost normal să fie făcută la 210k km, dacă se aplică și la motorul respectiv. Ambreiajul iarăși, nu știu, în funcție de uzură, chinuită prin oraș în România atâția ani, probabil că intervalul e normal. De exemplu 8PA ul meu din 2006 vândut în 2018 la 270k km avea încă ambreiajul original. Dădea semne de rulment și sau volanta (la rece) dar nu patina. Dacă ne referim la dotări și preț, cu siguranță găsești în banii ăștia și altele. Bafta
Cea din Tulcea avea revizia de 30.000 in reprezentanta, dar dupa nu mai avea nimic pe carte. Am mai verificat si vazut cateva prin tara. Am facut o burta de ras cu samsarii, cat pot sa minta cand vand o masina. Noroc ca aveam masca si nu se vedea cand ma bufneste rasul. Maine merg sa vad un A3 in Pitesti. Nu prea agreez pielea si jantele pe 17 dar in rest imi place masina. https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7GAE89.html
Interesant. Piele fără încălzire în scaune însă e cel puțin ciudat, iar iarna de neconceput. Altfel are dotări destule.
Salutare, caut si eu un A3, masina de oras, pentru sotie, putini km de facut (poate cine stie cum sa faca 10k anual). Ma uitam la asa ceva, mi se pare totusi cam ieftina: https://www.autovit.ro/anunt/audi-a4-ID7GAdta.html#fa5aa0e336 Pareri?
Stii bine dar eu vorbesc de masini Euro 4 deoarece la platforma A3 8P facelift (fabricate dupa 2008) nu mai exista motorizari Mpi adica aspirate. TFSI-ul montat pe Audi (oricare din ele) este o mizerie generatoare de nervi (ca si diesel-ul generatie mai noua, de altfel). Bafta
Mai gasisem unul 2.0 TDI 177cp - e acelasi motor cu ce am eu pe A6, CAHA? Eu nu am avut probleme, masina o stii si tu.
Da, e la fel ca al tau. Lasa si uita diesel-ul. Este un dinozaur pe cale de disparitie. Daca vrei neaparat Audi A3 cauta strict motor benzina fabricat dupa 2013 cu motor 1.4 TFSI. Are curea pe compozit nu este cu mizeria aia pe lant, distributia este fara probleme si este o masina relativ ieftina la intretinere. Daca nu, cu parere de rau cauta alta marca auto ce are inca in oferte motoare aspirate simple. Viata asta nu incepe si nu se termina cu Audi. Cu toate ca toata viata mea am avut si o sa am in posesie cel putin o masina din grupul VAG vezi ca unii producatori au ajuns mult mai departe fata de grupul VAG cel putin in privinta motorizarilor. Dar nu este locul si obiectul acestei dezbateri aici. Bafta.
In momentul asta, sotia conduce un 308 din 2013, primul model dar facelift, plecand de la A4 B6 ce il avea de la mine. Dar, cu gandul a ramas tot la Audi. Stiu, viata asta nu se termina cu Audi, dar e destul de greu sa te desparti de o MASINA. Ma mai uitam si la A1, dar pentru o masina care face foarte putini km, nu am de ce sa blochez mai mult de 5-6000 de euro. Si-asa mi se pare mult, dar ma rog, iei un an mai nou, km mai putini, asta e. Si din pacate da, stiu ca sunt si alti producatori care sunt mult mai avansati fata de VAG la motorizari... o sa incerc sa ma documentez, vedem ce alte variante mai sunt. Mersi de sfaturi!
In bugetul care il ai gasesti Audi A3 8P fabricat dupa 2013 cu distributia pe curea mai "chel-line" fara probleme. Bafta
Incalzire in scaune, un aer conditionat si un BT sunt suficiente, oricum nu foloseste mai mult de astea. Mersi, o sa caut. Ideea ar fi ca s-a oferit cineva sa cumpere 308-ul, moment in care mi-as recupera mare parte din banii dati pe el. M-am grabit atunci (decembrie 2019), nu am gasit variante Audi rezonabile, l-am gasit pe asta si aia a fost. Masina nu e rea, e chiar dotata bine, an bun, fara probleme, dar nu e Audi... L.E. Ceva de genul asta: https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-8p-IDdIvAM.html#8bcb19139e ?
Salut! Ce parere aveti despre: https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-sportback-IDdRbzi.html Pot sa spun ca am citit cam tot despre 2.0 tdi pe forum (de vreo 2 ani tot citesc cand ma apuca) , deci cam stiu despre ce e vorba dar vreau o parere. Am vorbit cu proprietarul masinii. El este al 2-lea, primul fiind neamt. A luat masina de 3 ani, moment in care a verificat-o corespunzator si imi garanteaza kilometrii (pare om serios). L-am intrebat de chiuloasa, insa nu stie codul si l-am rugat cand are timp sa se uite si sa ma contacteze (stiu ca trebuie sa fie cu C sau D in coada). El n-a facut decat sa puna folie pe geamuri, in rest asa a luat masina (stopuri facelift, fusta spate, grila, etc). Sunt 2 chestii care nu-mi convin, prima: a spus ca umbla foarte rar cu masina o data de 2 ori pe luna. si a 2-a : folia aia de carbon de pe capota oare se da greu jos si oare ce ascunde sub ea. Aaa, a spus ca nu papa decat foarte putin ulei (insa nu stiu cat umbla el ca sa pape ulei) si antigel deloc, dar astept mesaj cu codul chiuloasei. Astept niste pareri/sfaturi. Multumesc.
Inca sperati la masini de 15 ani si 200.000 km la pretul pietei ... Stopurile alea de facelift mie imi par cam a chinezarii aftermarket, la fel ca si diffuser-ul.
Bun, din start pot să-ți spun că interiorul nu-i S-line. Volanul de S-line are emblema pe el, și la S-line interiorul este negru, și pe scaune la fel au emblema de S-line. Dacă vrei să vezi un interior de S-line și cu trapă, mergi la mine pe pagină să vezi. Apoi exteriorul, ce zice el că are de S3(eleron difuzor) alea-s cel mai probabil luate aftermarket si-s din fibră de sticlă. Grila probabil că-i ceva chinezărie, la fel si stopurile facelift. Capota sigur are ciupituri și de aia a acoperit-o cu folie, probabil la fel si barele de aluminiu, care-s probabil pătate și în loc să le dea un polish a preferat să le folieze. Motorul este BKD, și ăsta pe lângă faimoasa problema cu chiulasa, care apropo sigur este cu probleme dacă e din 2006(de aia "nu stia" el ce serie are), mai are și alte probleme, de exemplu turbina se duce, și odată cu turbina și blocul de electrovalve(care la BKD conține toate electrovalvele). Primele semne că sunt probleme la turbina le vei găsi in diagnoza, unde va avea acea eroare de overboost. Mai poți verifica dacă sunt probleme cu turbina si in timpul ce o conduci cu viteză mică, îi dai a 4-a si apeși pedala la fund, dacă ceva nu merge atunci îți bagă turbina în limp-mode. Sper că te-am lămurit cât de cât despre "modelul deosebit de rar" pe care-l vinde. Sfatul meu este să cauți pe un site extern(mobile sau autoskout) și să iei direct de la proprietar sau de la dealeri din afară, găsești ceva ok la 6000EUR
Va salut . Doresc sa achizitionez https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-1-6-ID7GGuic.html#0b75ae6e24 si as dorii ceva sfaturi de la voi in legatura cu masina . E 1.6 diesel ... As opta si pt 2.0 ( nu e diferenta mare ca pret ) dar nu cunosc alte "probleme" care apar sau pot aparea la tipul acesta de masina . Multumesc .
Daca nu cunosti incepi sa citesti acest forum. Nu ne repetam cu intrebarile si raspunsurile. Nu suntem aici pe mizeria aia de facebook. In legatura cu masina iti spun doar atat: este un mincinos in mai multe privinte. In primul rand ca si model. NU este 8V. Mai sunt si alte minciuni. Cauta alta de la proprietar, inmatriculata cu numere permanente NU provizorii sau numere straine, nu aduse pe combinatii prostesti de tot felul de samsari jegosi si / sau lasate in consignatie as acum este masina aratata de tine. Nu mai cauta cai verzi pe pereti cu privire la pret. Un Audi A3 din 2012 nu costa 6000 euro ci minim de la 8-9.000 Euro in sus. Mergi cu cineva care se pricepe la acte si masini pentru ca dupa cum intrebi o sa iti iei o mare teapa.
Iti multumesc mult pentru raspuns. Din pacate nu am "prieteni" priceputi la masini dar vad eu cum ma descurc . Ce vreau sa te intreb, ce motor recomanzi ? 1.6 sau 2.0 diesel, manuala, automata ? Am tot citit acest topic si daca ar fi sa ma iau dupa el, merg cu autobuzul. Toate au "bube" mai mult sau mai putin.