1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie motor BENZINA A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Andrei Jivan, 30 Ian 2018.

  1. MihaiM071976 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6, 1.8 TFSI (CYGA), 190 CP, 2017, S-Tronic VIN: WAUZZZ4G9JN035257
    Sunt si eu in cautarea unui A6 1.8 TFSI S-tronic. Daca este cineva pe forum care are o astfel de masina ne-ar prinde bine cateva informatii. E suficenta motorizarea, pentru o utilizare normala (familisti, nu pentru cei pasionati de viteza).
     
  2. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
  3. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Lohr e una dintre cele mai mari reprezentante din zona, alaturi de Scherer. Daca te gandesti ca te pacaleste cu ceva, uita aspectul acesta. Sanse sa iti dea teapa e fff mic. Am luat de la Scherer acum 2 ani o masina tot din frupul VAG. Fara nici o pb tehnica -tuv si revizie facute doar cu 2 luni inainte de achizitie, doar cateva puncte de pietricele pe capota. Pret insa pe masura-adica unul corect ptr dotari si km, dar cam cu 500-700 eur plus fata de piata specifica.
     
  4. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Mersi.
    Cam asta cred si eu..si asta pe care o am acum,luata din Koblenz zentrum,tot din grupul Lohr,a fost absolut ok si n'am avut nicio problema cu ea in 3-4 ani.
     
  5. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Am reusit sa iau cateva poze referitor la anuntul anterior - pozele nu sunt inca oficial pe site ,deci cel mai probabil nu a trecut prin procesul de cleaning...insa,uitati'va si voi la interior,

    Fara scada din pret parca nici nu mi'as mai bate capu',ce parere aveti ? Probabil d'asta ar fi totusi mai jos un pic fata de altele cu acelasi an/km/dotari
     
  6. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Vb cu ei si intreabai de zgarieturile alea si ce ai mai vazut sa nu fie ok poate o rezolva ei,sunt unele reprezentante care pun masina la punct inainte de vanzare.
     
  7. dorin4x4

    dorin4x4 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    ex A8 W12, Q7 4.2FSI
    Sunt si eu interesat de achizitia unui A6 Avant, 3.0TFSI, fabricat dupa 2013.
    Am vazut ca modelul pana in 2015 are 310 CP iar faceliftul are 333 CP, care motorizare este mai fiabila ?
    Masina o sa o achizitionez doar daca are service neintrerupt, la zi, doar in reprezentanta Audi, cam la ce nr. max de km sa ma orientez ? bineinteles ca fara accident in istoric, bineinteles luata din Germania.
    Daca aveti sugestii, va rog sa mi le impartasiti, ms anticipat.
     
  8. MihaiM071976 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6, 1.8 TFSI (CYGA), 190 CP, 2017, S-Tronic VIN: WAUZZZ4G9JN035257
    Buna ziua,
    Stie cineva ce cutie S-Tronic este montata pe Audi A6 C7 1.8 TFSI ultra dupa 2015 ? Cu ambreiaje uscate sau umede ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Are vreo relevanta ? Cand intrebi asta si vrei cutie automata inseamna ca ai gresit la achizitie marca masinii si nu ai bani pentru intretinere. Iti asumi orice costuri pentru reparatie cand cumperi cutie automata si nu numai. Este cu ambreiaje umede in ulei si ai fi aflat si tu singur daca ai fi cautat pe internetul asta infinit.
     
  10. MihaiM071976 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6, 1.8 TFSI (CYGA), 190 CP, 2017, S-Tronic VIN: WAUZZZ4G9JN035257
    Multumesc!
     
  11. edduso

    edduso 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2015
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    a6 c7 1,8tfsi ultra S-tronic 20015
    Umede = cu ulei
     
  12. Vlad Alexandru

    Vlad Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2017, 2.0 quattro, DETA, manuala, sedan
    Salut,
    Caut un model A6 C7 de ceva vreme 1.8 TFSI manual dar nu prea am gasit cu optiuni asa ca m-am gandit sa plusez niste bani si daca tot fac upgrade sa il iau macar Quattro si cu S-tronic. Nu ma deranjeaza consumul 15-20%, avand in vedere ca merg 80% Bucuresti si fac 10-12.000 km anual.
    Ce parere aveti de:

    https://m.mobile.de/auto-inserat/au...s-line-schiebeda-headup-rodgau/313449613.html

    Mentionez ca o iau pe firma, dar la benzina nu imi dau seama daca sunt prea multi km cei mentionati in anunt. Multumesc.
     
  13. DemoNuSuntEu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2021
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    BMW 525 2004
    Buna seara,
    As dori sa schimb si eu marca, astfel ca am ajuns la Audi. Ideea este urmatoarea: intrucat nu mai vreau sa aud de DPF-uri + EGR-uri, mai ales ca nici nu sunt adeptul anularii lor, am ajuns la motorizari BENZINA. Dintre toate acestea, cel mai atragator mi se pare motorul de 3.0 TFSI. Asadar, dupa o cautare pe OLX, am gasit urmatoarele masini:

    1. https://www.autovit.ro/anunt/audi-a6-3-0-ID7GEuDG.html#xtor=SEC-81

    2. https://www.olx.ro/d/oferta/schimb-vand-audi-a6-IDdOZSz.html#2b4d6e1845

    Asadar, daca pot domniile voastre sa ma ajute, cam cat de fiabile sunt aceste motorizari/masini in general (niste preturi la ce se strica "MAI DES" m-ar ajuta mult) + transmisia (am vazut ca sunt toate S-Tronic, din pacate, manuale nu cred ca sunt).

    Va multumesc frumos tuturor in avans si o seara frumoasa.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    3.0TFSI este un motor ok din punctul meu de vedere, cu o intretinere mult mai mica decat 3.0TDI/Bi-TDI.
    Problemele comune fiind bobinele, bujiile, distributia si consumul de ulei (dupa cum iti este norocul).
     
    DemoNuSuntEu apreciază asta.
  15. DemoNuSuntEu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2021
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    BMW 525 2004
    @audi66 multumesc frumos, bobine + bujii nu-s chiar asa mare problema, consumul de ulei, asta e, sunt obisnuit cu caratul bidonului in portbagaj :) iar distributia nu cred ca poate costa chiar asa de mult.
     
  16. Dum3 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177CP CGLC 2014
    Eu de la.mecanici nu am auzit acelasi lucru. Si sa nu uitam de consum care e aproape dublu fata de un bitdi. Da, nu toti suntem milionari precum Cristi si atunci cand 3.0 tfsi mananca si 25 prin oras eu zic sa te mai gandesti. Posesor de 3.0 bitdi, am condus si 3.0 tfsi, motorul e fain, putere liniara datorita superchargerului si scoti si un 440-450 caluti cu un stage1, in rest stiu multe 3.0 bitdi cu 250k km si o duc bine mersi, stiu si doua 3.0 tfsi cu consum de ulei si motor refacut pe la 200k.

    Referitor la s-tronic esti ok, nu are cuplu atat de mare incat sa o deranjeze, revizie la 60k la cutie si esti safe. Era fain un zf tiptronic dar au pus ulterior pe 3.0 tfsi s4 s5 numai ca au schimbat si superchargerul cu turbina, inerent apare lag-ul specific turbinelor..m
     
    DemoNuSuntEu apreciază asta.
  17. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    3.0 TFSI nu are probleme cu consumul de ulei. Daca a fost intretinut corect si nu ai pierderi, nu consuma ulei. Legat de consumul de benzina, nu e deloc cum spune colegul Dum3 si din punctul meu de vedere nu e departe de bitdi, in sensul ca la drum lung (distanta >100 km) eu am intre 8 și 10% in functie de stilul de condus, iar in oraș este intre 12 si 15%. Am mașina de la 107.000 km, acum are 175.000 km, deci nu vorbesc din filme. Referitor la cutie, la masina mea a fost schimbat mecatronicul in reprezentanta la 80.000 km, conform istoricului, insă ambreiajele sunt inca cele originale si pana la 220-240.000 km nu cred ca o sa ceara schimbate.

    Concluzia personală este că 3.0 TFSI e un motor cu mult mai bun decat dieselul biturbo, mult mai fiabil, nu ai grija turbinelor, injectoarelor, EGR-ului, DPF-ului, a axelor cu came (in cazul motorului cu 272 cp), iar bujiile și bobinele sunt cheltuieli minore.
     
    MDU și DemoNuSuntEu apreciază asta.
  18. DemoNuSuntEu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2021
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    BMW 525 2004
    Mda, pacat de cutie. Am mai citit ceva informatii pe internet, motorul din multe puncte de vedere este exceptional, chiar si eu am ramas putin surprins de Supercharger-ul acesta. Pacat ca nu a fost cuplat la un ZF, atunci masina era intr-adevar bulletproof. Consumul nu ma sperie, acum am 14-15% cu masina actuala, poate fi si 20%, nu fac Glovo cu ea in oras, iar la drum lung, un 10% e decent. Va multumesc foarte mult
     
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nu există mașină bulletproof, orice model are o hibă, sau mai multe, ce contează e dacă ești dispus să îți asumi costurile respective.
     
  20. DemoNuSuntEu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2021
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    BMW 525 2004
    Multumesc ca ai pus punctul pe I. Poate si este dornic cineva sa-mi ofere niste preturi actuale pentru asemenea piese ? (de actualitate, pentru o unitate mecatronic, ambreiaje si ce-i mai scump la masina asta) ca sa-mi pot face o parere corecta si sa ma gandesc exact daca pot sau nu, sa mi-o permit.
    Mersi frumos :)
     

Distribuie pagina asta