@Cristi, am auzit de treaba cu TVA-ul, dar cu ce ne afectează pe noi cumpărătorii ? Treaba lui cum justifică la ANAF. Pe noi ne interesează cum este masina. @razvan.03 da, chiar se simte acel miros de mașină noua si într-una de 4 ani, daca a fost îngrijita cum trebuie, am mai auzit si de alți oameni cu alte mașini de 3-4 ani. De ce sunteți asa cârcotași ? Veniți si voi cu argumente clare, ca de vorbe pe internet toti sunt specialiști.
Cumpara tu o masina "manarita" la plata TVA si cand o veni fiscul si o sa ti-o confiste (chiar daca esti cumparator de buna credinta) o sa vezi dupa aia. Cred ca nu ai si sigur nu ai habar de ce se intampla acum cu cercetarile privind masinile "manarite" si sarite la plata TVA. In plus vis-a-vis de fraza asta iti urez multa bafta daca tu crezi ca noi care am raspuns la mesajul tau si mai ales eu, vorbim sau vorbesc din carti. Daca nu te intereseaza si nu vrei sa tii cont de ce am scris noi te rog sa nu mai scrii nimic pe forum si sa faci achizitia asa cum consideri tu de cuviinta si as vrea sa nu te prind ca scrii mesaje aici pe forum despre ce probleme ai la masina ulterior achizitiei. Bafta, inca odata, pentru ca ai mare nevoie. Fara replici la acest mesaj.
@AlexinoA4 am fost, am vazut masina, @Cristi avea dreptate, pregatita de vanzare. Nu vreau sa fiu rautacios dar la telefon spunea ca masina este, citez : ,,IMPECABILA", bineinteles ca toti spun la fel si cand am ajuns la fata locului am gasit destule lucruri in neregula pentru ca sa il contrazica. Oricum multumesc de feedback la toti. Cred ca ma sucesc pe A7
Salutare, Sunt nou în materie de post-uri pe forum, însă îl citesc destul de des pentru ca ma interesează sa cumpăr un audi Q5 model 2017+. Nu am găsit o rubrica dedicata modelului facelift, astfel ca pun aici un anunț cu un Q5 care ma interesează și as dori sa aflu părerea voastră sincera. Ca și dotări mi se pare ca este destul de dotat, iar prețul reflecta cumva lista acestora. Voi ce părere aveți? https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=326947946
Salut. Poate cineva sa ne scrie ceva despre Q5 de dupa 2017? Cineva care are una, nu din citite de pe net. Urmatoarea masina ar putea fi aceasta. Merci.
v.b eu folosesc una de cateva luni. E cea mai reusita masina ce am avut-o recent din gama asta (dupa Audi Q5 2014 facelift si Volvo XC 60 2018). Foarte placuta la condus, consum redus, la aceasi motorizare 2.0 TDI consumul sub celelalte (mixt 7,2%, extraurban 6,5%). Dupa un update (retrofit) de interior la S-line, masina corespunde asteptarilor mele.
Buna ziua, M-am hotărât sa-mi schimb după 4 ani frumosi al meu A4 B7 iar având in vedere ca am un bebe pe drum m-am decis sa-mi iau un Q5. După multe verificări, m-a convins acest anunț: https://www.autovit.ro/anunt/audi-q5-2-0-ID7GPdV8.html In același timp, chiar daca m-am interesat destul de mult ultimele doua saptamâni despre acest model, nu consider ca ma pricep asa ca as aprecia părerea voastră, mai ales ca prețul raportat la KM si dotări este unul mic asa ca ce ar trebuii sa iau in considerare la o eventuala vizionare? multumesc anticipat!
Cel mai mult ar trebui sa te preocupe costul remedierii problemelor deja cunoscute acestei motorizari. Adica, pompa de ulei, cutia de viteze si pompa de injectie CP3. De exemplu un schimb de ambreiaje al cutiei nu cred ca il faci nicaieri fara 1500€. Pompa de injectie daca nu o rezolvi inainte si apuca sa isi dea duhul in mers, nu o rezolvi fara minim 1000€. Multi se incanta la pret/ dotari / km dar nu mai iau in calcul cat de costisitoare sunt reparatiile ulterioare.
@COZMINAJ daca nu ai incredere deosebita in persoana care vinde masina respectiva, ti-as recomanda sa te mai uiti si la alte anunturi. Daca masina are un pret prea mic raportat la dotari, sa fii sigur ca este justificat de alte aspecte ale ei. As verifica inca o data lista de dotari ( la o vedere rapida sigur lipseste incalzirea scaunelor si banuiesc ca si altele ), istoricul accidentelor ( pe stanga par doua nuante dar e posibil sa fie doar umbra ) si istoricul reviziilor la motor, cutie etc. Stiu ca au fost ceva probleme cu cutiile s-tronic de pe q5 2013-14, dar cel mai probabil o sa apara probleme cositisitoare in timp daca nu s-a facut schimbul de ulei corespunzator la termen. La fel pot sa fie orice alte probleme pentru ca nicio masina nu este la fel ca alta si nici exploatarea nu este la fel - pentru asta gasesti multe informatii pe acest forum in ariile Q5/A4. Ca parere personala as zice ca ori volanul acela are mai mult de 140k ori e o masina care a fost foarte prost ingrijita.
@audi66 Multumesc mult pentru sfaturi! Crede-ma ca am investit in Audi-ul meu A4 cat incape... Ultima investitie fiind in Decembrie cand am schimbat kit complet ambreiaj, semering volanta si kit complet distributie Dar nu-i bai, imi asum. In acest caz, ar trebui sa ma orientez spre varianta cu motorizarea de 190 CP ? Cumva am observat ca sunt ceva mai scumpe si acuma incep sa inteleg de ce. Multumesc mult @razvan.03 Ce alternative sunt la aceasta cutie de viteza s-tronic pentru aceasta varianta de Q5 ? (infara de cutie manuala bineinteles)
@COZMINAJ - singura alternativa la S-Tronic este Tiptronic care se gaseste doar la SQ5 ( V6 diesel ). Legat de S-Tronic citeste thread-urile (sunt discutii in mai multe arii) despre cutia automata de pe acest forum ca sa-ti faci o idee.
@COZMINAJ Nu exista masina perfecta ! Modelul din anul X, cu motorizarea Y si cutia de viteze Z, aia e cea mai buna, fix pix nici vorba Orice masina SH e loterie si cu 15.000 km si cu 250.000 km. Daca te-a convins masina de mai sus, mergi si o vezi, o testezi, o verifici, mecanic / soft etc. si gata Eu am Q5 2015 190 cp. E ok dar nu e wow. Cutia s-tronic mai da rateuri din cand in cand la decelerare in viteza 1 sau la plecare de pe loc. Am dus-o la test la reprezentanta Audi (Austria) - nimic "defect", totul in regula. O alta experienta negativa recent: la un drum Austria - Romania nu a bagat caldura vreo ora. Am dat OFF la clima, am dat pe manual maxim - minim, nimic. Dupa, si-a revenit singura dupa ce am auzit un "click" undeva in bord. Bafta!
A fost clapeta de distribuire a aerului de pe carcasa aerotermei. Cand incepe sa se blocheze, cere inlocuire in viitorul apropiat.
Salutare! Am condus ieri un Q5 din 2010, motorizare 2.0 TDI CAHA. Masina este a unui prieten. I-a schimbat volanta acum 10.000km, distributia, revizia facuta acum vreo 5000km, ulei in cutie ( are cutie S-tronic ). Ca dotari este ok. Piele, trapa, distronic, clima cu afisaj, oglinzi rabatabile si cu care te avertizeaza cand ai obiect aproape, portbagaj care se deschide automat si se inchide din buton si alte dorari peste medie. Masina are 318.000km. Cutia a fost desfacuta si reparata partea eletronica acum 6 luni. Schimba fara sa simti, nu smuceste, daca o pui in D si pleci de pe loc ridicand piciorul de pe frana pleaca lin. Cand o treci din P in N in R in D nu simti ca schimba. Ce mi se pare ciudat este urmatoarea chestie. Daca de ex o accelerezi brusc in D are lag cam o secunda si apoi pleaca si trage. Si in Sport de ex la 30-40 la ora daca o trec din D in S si accelerez tare are un lag tot de o secunda si apoi incepe sa traga bine. Dupa ce incepe sa traga, nu simti ca schimba treptele dar in prima faza are lagul despre care zic. Si in D si in S la fel. Doare cand accelerezi prima data mai tare. Am dat si pe mod manual dar acolo nu are acest lag. Accelereaza mai ok adica ai apasat si din cate imi aduc aminte pleaca nu mai sta o secunda si apoi. Sa poate e ceva de mai putin de jumatate de secunda si nu iti dai seama. Dar pleca mai repede pe manual. In ambele moduri daca accelerez normal, este ok. Dar daca vreau sa accelerez brusc, apare acel lag. Asa fac sau este un semn de intrebare? Multumesc frumos.
@Zanfirescu Cezar absolut toate masinile indiferent de marca ce au cutie automata au lag mai mult sau mai putin la pornire mai precis la punerea in miscare. Exceptie face doar masina cu motor electric pentru ca acolo cuplul este livrat instant. Userul si colegul @audi66 ti-a raspuns exact si la obiect. Daca nu stiai asta inseamna ca NU ai condus cutie automata pana acum iar toate intrebarile pe care le-ai pus au raspuns deja existent pe forum. Citeste forumul asta cat mai mult si nu mai descoperii apa calda pentru ca aici pe acest forum mesajele scrise aiurea, inutile si care se repeta sunt sterse direct si fara explicatii. Acum am facut o exceptie si mesajul tau va ramane vizibil. Inca ceva: invata ce functii, sisteme si dispozitive sunt monate pe marca Audi pentru ca pe tine te vor "impacheta" samsarii in mod grav. Iti dau un singur exemplu: Audi NU a avut, NU are si NU va avea niciodata sistem DISTRONIC montat pe masini. Distronic exista doar la marca Mercedes. La grupul VAG poarta alta denumire dar te las pe tine sa o descoperi. Nu mai pomenii aici in acest topic despre ceea ce ai intrebat anterior pentru ca nu invatam sa conducem masinii aici pe acest forum sua ce functii si sisteme au in dotare modelele Audi. Pentru asta exista manual de utilizare si intretine (il gasesti pe net) pe care esti obligat sa-l citesti inainte de achizitia masinii si sa citesti tot ce te intereseaza (internetul este infinit) despre masina pe care doresti sa o cumperi inainte de achizitie si nu dupa.
Mulțumesc frumos. Ma refeream și de la 30-40 km la ora dacă o acceleram mai tare, avea un lag și apoi începea sa tragă, inclusiv pe S. Nu am condus mașini automate decât foarte puțin (doar doua pe distante scurte) și nu pentru a le cumpara sa le verific cum accelerează. Am înțeles acum ca așa sunt cutiile automate când accelerezi mai tare. O sa merg cu cineva care se pricepe la marca Audi când o sa găsesc una sa fie ok. Mulțumesc mult. Breaking Guard este funcția de frânare. M-am documentat.
Pilotul automat cu functia de mentinere a vitezei si de franare se numeste ACC (Adaptive Cruise Control), ce echivaleaza cu Distronic-ul mentionat mai sus. Breaking Guard este altceva si NU are legatura cu ACC. E normal sa ai lag si in mers, pe S (Sport) o sa fie mai mic decat in D (Drive), dar o sa fie prezent.
Salut. Ce părere aveți de mașina asta? Audi Q5 2.0 TFSI Premium Plus S tronic quattro / Voll First Registration: 07/2018 Mileage: 49,800 km Fuel: Petrol Power: 185 kW (252 Hp) Price: €32,900 https://link.mobile.de/6yne1qMQCerwKs2P8 Merci