1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere/sfat - achizitie - A4 B7 - motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bartha, 17 Noi 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca aveti impresia ca gasiti masini impecabile, de 14 ani, fara macar o bara revopsita …

    In plus, cine a stat macar 1 saptamana in Belgia/Franta/Italia/Spania stiu destul de bine ca fara un garaj e imposibil (si nu exagerez) sa tii o masina impecabila.

    Poti sa o parchezi unde vrei, la supermarket tot se gasesc cativa care isi deschid portiera in masina ta sau unul care iti atinge bara cand face o laterala, este inevitabil.

    Nu comparati cum isi intretin masinile 50-60 de persoane de pe forum cu restul Europei.
    Unii chiar o folosesc in adevaratul sau scop, acela de a te duce din punctul A in punctul B, nu pe post de bibelou cu fel si fel de polish-uri si creme la interior.

    Ca fapt divers, eu mergeam regulamentar si m-am trezit cu un motociclist infipt in “fund”. Rezultat ? Bara noua revopsita, haion revopsit si stop inlocuit.
    Alta data am gasit ambele usi pe dreapta zgariate cu cheia, revopsit ambele.
    Totul facut in reprezentanta in Italia, deci apare in istoric.
    Bara din fata are puncte sarite de la pietricele si cateva urme de la cat stiu de bine sa parcheze italienii, deci intr-un viitor apropiat o sa o revopsesc.
    Acum, daca am 5-6 elemente revopsite inseamna ca masina mea este o epava sau ar trebui sa o vand pe nimica toata ?
     
    hercheacatalin și VARGAS apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pretul e mic pentru o masina cu asemenea dotari. Eu am o asemenea masina cu 187.000 km astazi si am avut o oferta de 8.000 Euro luna trecuta. Asa ca ai mare grija ce cumperi si cat cheltui ulterior cu intetinerea. Bafta si citeste topicul asta integral.
     
    VARGAS apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @VARGAS ai mai jos decodarea (obtinuta din topicul dedicat) seriei de sasiu pentru a vedea dotarile masinii, anul de fabricatie, eventuale retrofit-uri facute in plus fata de dotarile masinii.
     
    VARGAS apreciază asta.
  4. VARGAS 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 131 CP AVF ; Audi A3 8P Sportback Facelift 1.9 TDI BLS
    @Cristi pai aproape ca ajung si eu la 8.000 cu inmatricularea, distributie, rectificare pompa ulei si ce o sa mai am de schimbat... din start cheltui cel putin 1000 euro, sincer si eu as da direct 8000 daca as lua-o la sigur intretinuta ca la carte, cum sunt sigur ca e a ta si m-as scapa de drumuri, batai de cap, etc.

    Multumesc frumos @audi66 , din ce am inteles eu de acolo e numai de bine, e si fara dpf, si cam tot ce are e din fabrica. O sa ma duc sa o vad, nu ma deranjeaza pretul, am bugetul necesar, initial voiam sa trec pe common rail, dar am citit mult aici(nu vreau sa-mi bat capul cu atatea posibile spre sigure probleme), si cred ca merita cheltuiala mai mult un pompe duse, mai ales cel din anunt, asumandu-mi varsta ei. Mersi pentru raspunsuri!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca rectifici pompa de ulei si schimbi/cureti regulat EGR si clapeta de Shutt-Off care cedeaza in timp, masina asta, mai ales ca nu are DPF, te va duce mult si bine sute de mii de km fara alte probleme majore. Nici a mea nu are DPF si nu am avut probleme majore cu ea pana acum. Dar o tin din scurt cu reparatiile mai ales si in special pe partea mecanica. Bafta.
     
    VARGAS apreciază asta.
  6. Lucian35 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2.0
    @Cristi Așa e, ai mare dreptate. Insă problema e că "domnii" de la noi din țară cam vor să scoată mașinile astea, cum le spun ei "vechi".
     
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu vor reusi ! Nu mai pune botul la toate aberatiile debitate de handicapatii din politica !
     
    ovidiutm și Scorpyon apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tocmai din cauza ca nu reusesc sa le scoata, vor exista restrictii, vor mari taxele, vor inventa alte taxe si vei plati un RCA destul de majorat pentru un E3/4 diesel.

    Cam asta se intampla deja in restul EU.
    Si cum in Romania implementam lucruri vazute in restul EU, chiar daca nu ne permitem … C’e la vie.
     
  9. Lucian35 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2.0
    Acum aveți și voi dreptate,însă cum Romania e cu mult în urma fata de alte țări...de fapt vom trăi și vom vedea ,însă mașinile noi sunt de "unică folosință"..
     
    vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta