1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dansastro, 16 Aug 2008.

  1. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Salut,
    Merci de părere. Utilă :)

    De garanție 1 an nu se pune vorba, nu o acordă și în afara granițelor Germaniei. Mi se pare un + important faptul că TUV-ul e peste 2 ani.
    Cât despre cutia automată, nu prea sunt fan, chiar dacă conduc 90% în București. Am condus mașini automate, mă fac să calc pedela prea tare :keule: si ma cam plictisesc uneori (dar toate astea-s subiective șoferului). Ce sa-i faci omului (mie), încă-s cu făcălețul în mână :)

    Ce mi se pare mie puțin ciudat (analizând cartea service):
    - de ce a schimbat filtru combustibil la 90.000 ?
    - de ce a schimbat toba de eșapament (unit 01.23)?
    - ce este Aktion 80C8 (sau înțeleg foarte prost scrisul...)

    ... sau poate sunt eu pesimist... cu cele de mai sus

    Astea analizând prin înțelegerea mea.

    Merci,
    Victor
     
    lowlife apreciază asta.
  2. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Salut Victor84. Vreau să îți spun ca acel model de care ești tu interesat cel de 150 cp e o motorizare reușită. Colegul meu are un A5 cu această motorizare si cutie manuală. Am conduso si am rămas impresionat de cum se mișcă. Dacă nu ești mulțumit de puterea mașinii o poți duce cu un stage 1 peste 200 cp.Cutia manuală e super te scapă de probleme si alte costuri. Eu prefer pe un motor de 2.0 oricând o cutie manuală. Pe 3.0 e altceva.Daca nu e piele in interior iarăși nu e un minus neapărat. Eu am o mașina cu piele si una fără piele.La cea cu piele nu am atâta praf in interior, un aer mai plăcut,scaunele sunt ventilate la mine deci vara nu sunt fierbinți. Dar fiecare are plusuri si minusuri.Cat despre fiabilitate mergi oricând pe această combinație 2.0 plus cutie manuală. Baftă!
     
    lowlife apreciază asta.
  3. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Salut Emanuel,
    Mulțumesc mult, foarte util.
     
  4. Andrei Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru sfaturi, probleme, etc. pune mana si citeste topicurile dedicate acestei motorizari si platforme.
    O sa afli destul de multe lucruri utile privind achizitia.
     
  6. tsa 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, CAGA, 2009
    Salut,
    Masina mea este Euro 4 plus (este fabricata in 2008) si as vrea sa stiu daca exista posibilitatea sa o omologhez Euro 5. Eu am fost la dealer si mi-au trimis la plimbare.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca nu ai cum.
    Masina ta este fabricata 2008, cand nu exista Euro 5 . Acesta a fost implementat in 09.2009.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    TSA exista topic dedicat normelor de poluare. In al doilea rand masina ta este Euro 4 si asa ramane. S-a mai scris despre asta pe forum de mai multe ori pana acum. Bafta.
     
  9. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Si la mine de ce e Euro 5 si e fabricatie 09.2008 ? .. intreb si eu :) Difera norma de poluare la diesel vs benzina?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Difera si in functie de combustibil. Aceasta norma o stabileste fabricantul in baza mai multor factori (dotari optionale masina, tip motor, etc., etc).
    Va rog eu sa nu mai disecati aceasta problema pentru ca este irelevanta deoarece masinile astea au peste 10 ani de la data productiei si pe acest forum s-a tot discutat despre asta. Nu mai reveniti cu probleme deja dezbatute / discutate. Multumesc pentru intelegere
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  11. flav94

    flav94 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI , BRB
  12. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    La "rece"par ok. Referitor la spațiu, nu cred ca o sa câștigi ceva sesizabil la B8. Fie el și Avant.
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Fata de un sedan, la avant ai clar portbagaj mai mare.
    Dar, ca sa te dezamagesc putin, un A4 B6 avant e putin mai mare la portbagaj decat un a4 b8 avant.
     
  14. flav94

    flav94 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI , BRB
    Chiar daca nu e mai mare ca lungime/latime la avant, avantajul este gura de incarcare, care la sedan, cel putin la B7 este foarte mica.
    La inceput cand foloseam caruciorul cu landoul, pe scaunul pasagerului statea landoul si in portbagaj cadrul caruciorului, in curand vom avea nevoie de tricicleta care nu intra de nici o culoare in sedan, si a mea nevasta doar un model vrea, deci schimbam masina nu alegem alta tricicleta

    Revenind la subiect, ce parere aveti despre masinile postate?
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ultima clar. ACC, 3xS-line, keyless, merita 2000 euro in plus.
     
  16. flav94

    flav94 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI , BRB
  17. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Interesante ambele, ca dotări.
    Prima mi se pare mai curată. Altceva, după noroc.
    Succes.
     
    flav94 apreciază asta.
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mie prima mi se pare scumpa pentru ce ofera. Asa ca dintre astea doua, o prefer pe a 2-a.
     
  19. flav94

    flav94 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI , BRB
    Întradevăr, prima e mai scumpă.
    Inclin spre ea deoarece dupa cateva retrofituri (volan tesit, plafon negru, camera marsarier)per total ajung la acelasi pret dar e diferenta de 2 ani, 2015 vs 2013.
     
    smurff apreciază asta.
  20. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Îți spun sincer, tot ce adaugi după ce iei mașina, te ajunge dublu ca preț. Aceste lucruri au fost probate de doua ori de catre mine.
     

Distribuie pagina asta