1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere si sfat achizitie Audi A4 B6 cu motor Diesel

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian_61, 23 Dec 2007.

  1. cristian_61

    cristian_61 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4,131 cp, AVF, avant
    salut , sunt cristi, nou pe acest forum, si as dori sa va adresez o intrebare. imi cer scuze daca s-a mai discutat dar am cautat p forum si nu am gasit .
    referitor la intrebare: audi A4 avant sa zicem 1.9 tdi este mai ieftin ca berlina 1.9 tdi? va intreb pentru ca doresc sa imi cumpar un audi A4 1.9 tdi (din germania) pana in 10.000 de euro si am observat eu p majoritatea siturilor ca sunt mai ieftine?! sau care e treaba?
    va multumesc mult si sper sa nu ma taxati pt aceasta intrebare, poate nici nu am postato unde trebuie. :meeting:
     
  2. Tha JiM

    Tha JiM 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2013, 2.0 TDI 177cp CGLC, multitronic
    pai cam asa este. break-ul este mai ieftin. poate pentru ca sunt prea multe break-uri, poate pentru ca pt germania o masina in 80% (poate mai mult) din cazuri este break..
    sper sa gasim un raspuns pentru intrebarea asta, pt ca si eu mi-am pus intrebarea de ce break este mai ieftin decat berlina.
     
  3. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    in toata europa din cate stie eu avant e my ieftin decat berlina.d c?habar nu am.dar berlinele parca arata my bine de cat avant-urile...parerea mea!poate fi o cauza
     
  4. cristian_61

    cristian_61 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4,131 cp, AVF, avant
    deci .. inseamna ca sunt mai ieftine breakurile decat berlinele...dar nu prea stiti de ce ??!!:moa:
     
  5. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    ce e si mai interesant, e ca cele SH sunt mai ieftine, dar cele noi sunt mai scumpe (de break vorbesc)
     
  6. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Se presupune ca break-urile sunt luate mai mult de firme decat de privati, iar o masina de firma are in general mai multi km la bord decat una privata si de aici vine diferenta de pret (parerea mea).
     
  7. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    nu cred ca e asa... in general break-ul e masina de familie. cel putin in germania, sunt multi care au 2 masini, una dintre ele fiind break. cunosc cazuri concrete, omul are un passat break si un golf 5.
    e adevarat ca si firmele isi mai iau break-uri, dar depinde de firma si de necesitati.
    cred in continuare, ca pretul mai scazut pt break se datoreaza faptului ca nu e asa elegant ca si berlina(eu nu sunt de aceeasi parere in cazul Audi:icon_thumright: )
     
  8. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    in autohusu' in care am fost eu break'urile de acolo erau cu 2000 de euro mai ieftine decat berlina....era o singura berlina si 3 break'uri
     
  9. hot 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    alfa romeo 156 1,9 jtd
    Acest lucru se intampla la toate marcile nu doar la audi.Pretul de revanzare la un break este mai mic deoarece masina arata in majoritatea cazurilor mai urat decat berlina,de obicei au mai multi km decat berlinele,sunt mai deteriorate la interior(acesta e mai urat decat la berlina in unele cazuri datorita faptului ca au fost transportate diverse bunuri pe care cu o berlina nu le-ai putea transporta)si alte aspecte.
     
  10. cristi11 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 140 2007 s-line
    nu cred ca break-urile noisunt mai scumpe ..dar ce pot sa-ti spun e ca aia din vest -mai ales din tarile nordice prefera mai mult break-urile decat limousinile.se stie ca noi de aici din est cumparam mai multe limousine.aste e parerea mea.
     
  11. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    pai uita-te in orice lista de preturi sa vezi...
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    pai cand cumperi o masina noua o cumperi dupa necesitati. ca sa cumperi un break mai scump inseamna ca ai intr'adevar nevoie de el...il folosesti in vacante cu familia, ai lucruri mai voluminoase etc, deci implicit se fac mai multi km => pret scazut la revanzare

    asa vad eu problema...poate gresesc :think:
     
  13. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    salutare
    am un audi 1.9 tdi din 2003 si vreau sa imi cumpar unul de 2.5 tdi quattro,ce parere aveti?
    dak ar fi sa imi cumpar un 2.5 tdi quattro sa fie normal sau combi,dak sunt probleme,care ar fii?
    astept pareri si sugestii
    multumesc mult
     
  14. xender_bass

    xender_bass 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    București / Constanța
    Masina:
    Rieger & MTM Audi A5
    Actualul Audi e combi sau normal ? ca sa stiu ce sa spun :) parerea mea e ca mai bine e sa ti iei unu normal e mai marfa (nu vreau sa supar posesorii de audi avant ) si daca ai de gand sa o modifici la exterior o poti face mai usor . Oricum important e ca o sa fie motoru mai mare si mai multi cai :icon_thumright:
     
  15. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    acum depinde pt ce il iei si ce fel de om esti tu...
    daca esti familist cred ca ti se potriveste mai bine un avant,insa daca esti pustan cred ca ti-ar sta mai bine la volanul unuia normal.
    asta este parea mea proprie,insa alegerea iti apartine.
    bafta
     
  16. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    pai

    ca sa raspund la toti
    eu am 23 de ani si audi meu e normal dar nu am de gand sa ii fac modificari
    eu sunt pe la tura aceea ce e original e original
    citez pe seful de design de la seat "dak nu iti place masina asa cum o vezi prima oara si vrei imediat sa o modifici,ca ti se pare ca ii lipseste ceva,inseamna ca nu ai vazut ideea dupa care a luat nastere masina"
    akuma fiecare intelege ce vrea din asta,oricum noua masina nu am de gand sa o modific mie personal imi place asa cum a iesit din fabrica,ca sunt unele lucruri care mi-ar fi placut sa le aibe di nu le are si apoi la adaug dar daka le adaug sa fie originale ca nu cred ca sunt lucuri care nu le gasesti in catalogul de piese de la audi
    si totusi nimeni nu imi poate spune mai multe despre 2.5 tdi quattro
    ce sa fie,defecte,probleme.....

    mersi mult
     
    Alboy apreciază asta.
  17. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Pai daca vrei sa stii despre motor, nu e diferenta intre limuzina si avant, ca motorul e tot ala. E un motor mishto, mare, care nu tzacane ca cel de 1,9, e oricum mai silentios si in sarcina, cu moment mai mare, demaraj mai puternic si elasticitate mai buna. Daca e bine intretinut (revizii la timp, ulei de calitate etc.) te va tine 1 milion de km. Consumul, in functie de stilul tau de mers, intre 7,5 si 10,5 l/100 de km, prin oras in aglomeratie un pic mai sus. Quattro e cea mai tare inventie in domeniul auto, te va scoate din multe situatii nasoale (pe care nu ti le doresc), dar iti va trebui un pic pana te vei acomoda cu masina (mai ales in curbe pe alunecus).
    Daca ai nevoie de spatiu pentru bagaje, ia-ti un avant. Daca nu, ramai la limuzina.
     
  18. Tha JiM

    Tha JiM 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2013, 2.0 TDI 177cp CGLC, multitronic
    aici ti-ai raspuns singur :)
    tie cum ti-a placut prima data? avant sau limuzina?
    eu am vrut limuzina, dar m-am pricopsit cu un avant, care acum imi place mult mai mult. cred ca de vina e culoarea, pt ca alte avant-uri a4 de alta culoare nu prea imi plac. sau poate imi place doar a mea :jester:
    cumpara ce iti place.
    ps: si eu am 23 de ani :)
     
  19. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    bun

    am inteles ca e la alegerea mea dakasa fie combi sau limuzina,dar ma interesa daka exista diferenta intre ele stabilitate sau alte capitole.
    ma intereseaza dak merita sa imi cumpar 2.5 tdi,dak nu apar probleme,defecte ascunse...etc
    mersi mult
     
  20. Bogdan Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    a6,3.0tdi,2005
    Salut...

    Eu is nou pe aici,in momentul de fata nu am Audi,am un Citroen Xsara din 99,am avut Audi B4 si sper ca in maxim o saptamana sa imi iau unul.La ce ai intrebat tu,berlina sau avant,depinde de necesitati,avantul e mai balshoi(mare) si fiecare cu placerea lui...
     

Distribuie pagina asta