1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum Allroad A6 C5 2.5 TDI

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de mihaidms, 11 Ian 2009.

  1. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    eu sunt de parere ca nu ar trebui sa existe(si nici nu cred ca exista dupa ceea ce spun constructorii) un motor de max 3.0 diesel care sa aiba un consum mai mare de 13-15 %...adunci de ce mai ne luam diesel?eu aveam consum la un grand cheroke cu un motor de 5.2l benzina,situat undeva la 14-20% in oras.si credeti-ma,ii dadeam talpa nu gluma...pt ca i-mi placea cum "suna" motorul...deci un consum de 16-18% in orice oras din romania la un 2.5 tdi este urias(cat l-ai ambala si l-ai chinui)!!!
     
  2. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    La mine afara e la 9% daca merg pe S(sport) daca merg pe normal undeva la 7-8% iar prin oras undeva la 11-13 includ drive si sport. Am fost stresant trecand de la un passat 1.9 TDi care consuma si 4-5 afara si 9-10 oras.
    Dar sa nu uitam la performantele acestui allroad consumul e un chilipir , mai ales pt un 4x4. Salutari
     
    Huminiuc Claudiu apreciază asta.
  3. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Eu folosesc o metoda nu foarte exacta sa verific consumul. Asta in general cand nu am drumuri extraurbane, ca atunci verific cu metoda plin pe plin.
    Mi-am facut un obicei sa bag de 100ron adica aprox 21 de litrii cu care parcurg intre 130 si 170 km in functie de aglomeratie, talpa si numarul de porniri-opriri.
    Cand se aprinde martorul de combustibil resetez zilierul si in principiu imi fac drum spre un Peco, dar nu neaparat in urgenta. Deci, calculez rosu pe rosu (care e de fapt portocaliu :) ). Nu am cum sa uit, ca pe langa ca-mi apare-n bord mai si tiuie strident cand ajunge pe "rosu" cu motorina.
    Daca merg economic pot face de la 150km in sus, deci un consum de la 14% in jos. Inainte nici nu ma apropiam de acest consum pentru ca mergeam mai agresiv si-mi lua 15-16%. Acum demarez cu doar cu un pic mai tare (cand e loc) decat celelalte masini in general si folosesc frana de motor cat mai mult. In Constanta oricum se merge cam "tango" fata de Bucuresti de exemplu. Aici sunt multi intarziati la plecarea de la semafor si multi melci-cotobelci cu telefonul "infipt" in ureche.
    Consumul e cu mult mai mare daca merg pe distante foarte scurte mai ales cu motorul rece. Astfel, in bord imi arata si consumuri de 21% pe 20-30km facuti in stilul asta.
    Un mic avantaj ar fi ca la quattro sunt doi senzori in rezervor (stanga/dreapta) si indicatia e destul de precisa apropo de metoda folosita.
     
  4. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    AndyG Eu te cred nu zic nimic , dar noi aici vb de allroad 2.5 tdi , daca tu vi un A6 3.0 TDI , e alta mancare de crocodili...
     
  5. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    am inteles si eu un lucru:ca cu cat franezi mai des si mai puternic,cu atat creste si consumul(nu stiu cum este posibil,nu-s specialist,dar asa am auzit la multii).unii spun exact ca tn,ca folosesc frana de motor,dar aceasta frana de motor nu cumva creste consumul,in loc sa-l micsoreze?nu ma pricep foarte bine la date tehnice,dar stiu un lucru logic:cand faci frana de motor,retrogradezi viteza,deci masina se tureaza mult mai tare,nu?poi daca masina se tureaza,nu consuma???eu sunt sceptic in privinta asta.in plus cred ca o sa nenorocesti si motorul mult mai repede.si eu folosesc frana de motor,dar numai in condintii meteo nefavorabile sau in curbe cand intru un pic cam tare.
     
  6. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    fabrizo: Imi explici si mie cum pui frana de motor la Automata? +/-
     
  7. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    sa-ti explice andyG...eu ma refeream la manuale,pt ca aici nici decum nu este vb de cutii automate(ci de allroad).deci alta data te rog citeste mai bine inainte de a spune cv.bafta in continuare.
    p.s: pentru incepatorii:foarte multe masini au cutii automate(multitronic,tiptronic,s-tronic etc...)care permit schimbarea vitezei manual pana in treapta a 3-ea+,depinde de cutie,marca masina etc....asta ca sa se spulbere mitul ca la nici o cutie automata nu poti face frana de mana
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2010
  8. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Dupa cum vezi am scris mai sus +/- referinduma la faptul ca o poti trece pe manual ( cum am eu la Allroad , tiptronic ) probabil la aia te refereai , va referiti...
    Eu nu vad nici o vorba despre allroad cat timp Tu ai un A4 ( desi vrei un allroad , iti urez bafta la o masina buna ) si andyG are un a6 3.0 tdi , desi ce a zis andyg este eficient intr-un fel...


    Dupa o "tura" prin buc ( 14 km ) consumul este 14.5 si inainte de plecare era 12.5 dar am prins si aglomerat unpic.
    oricum n-am auzit de frana de mana cu cutia automata , greseala?
    Si cat despre "manual pana in treapta a 3-ea+ , depinde si de viteza.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2010
  9. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Ca sa nu fiu total oftopic va spun ca la A6-le anterior care era un 2.5TDI (nu allroad), cutie manuala consuma intre 11 si 13% in oras. Extraurban intre 8 si maaaaxim 9%.

    :sign_ot:
    Prin frana de motor la automata eu nu inteleg neaparat o frana violenta de motor, adica sa retrogradezi rapid in manual. Se poate si asta, dar nu prea conduc in manual.
    De fapt nu asta era ideea. Daca de exemplu poti anticipa cu indeajuns timp inainte ca va trebui sa reduci viteza, pur si simplu nu mai accelerezi decat sa calci frana pe ultimi metrii. In D efectul va fi o frana de motor mult mai atenuata decat o manuala dar in S chiar se simte binisor la un motor mare.
    Cu exceptia situatiei cand mergi foarte foarte incet si automata selecteaza viteza a 2-a (sau chiar in prima) ai consum deoarece se compenseaza automat injectia. Atunci cand de la 60km/h iei piciorul de pe acceleratie pana pe la 20km/h ai consum ZERO.
     
  10. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    andyG: eu sunt constient ca nu prea conduci in manual,dar exista posibilitatea asta.ceea ce spui tu nu prea as zice ca este frana de motor,frana de motor se face prin retrogradarea vitezei.sa iei piciorul de pe acceleratie poti face si la manuala cu ea in viteza si va incetinii,sau chiar poti sa o scotii din viteza si la fel de bine sa va oprii,dar frana de motor se face altfel(asa o vad eu).si ma repet:eu cred ca daca faci frana de motor(la manuala),consumul iti creste,nu iti scade...astept sa ma contrazica cineva sau sa-mi explice cum scade consumul prin frana de motor(retrogradare)
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2010
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    @fabrizio si @iCsq calmati-va,altfel se lasa cu penalizari!
     
  12. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    @AndyG: Aia ziceam si eu ca o poti baga rapid pe D in partea cu +/- pt a baga in viteza mai mica , dar asta ia mult timp , si asa mai bine iei piciorul de pe acc , ca am vazut ca se simte ceva... si inca ceva ca idee: Niciodata cand scoti o masina din viteza sau apare pe Comp. de bord central "Consumation 0%" este total gresit , pt ca motorul inca ruleaza....

    @Ashihara , nu vad cu ce sa ma calmez , daor ii explicam la baiat ceva , el s-a aprins , eu pana acolo am vb prin pm dar...

    Si totusi cine se pricepe si a experimentat la cutie automata cum faci frana de motor? Sa ne auzim numa' de bine.
     
  13. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Nu vreau sa te contrazic,dar fiind in domeniu i-ti spun de ce sant momente in care este 0 consumul de moment,la frana de motor indiferent de tipul de cutie ,ca e autom. ca e manuala ,daca iei piciorul de pe acc. si rulezi in treapta de viteza ,se taie alimentarea si se inchide clapeta de la gal. de admisie.Pana si la benzinare este clapeta electr. pt o frana de motor eficace si econom. de comb.Daca vrei incearca in mers sa tii piciorul pe frana putin ,numai sa se aprinda stopul si incearca sa accelerezi,vei constata ca nu se poate.Pt. toate astea sant o sumedenie de senzori si intrerupatoare, cum ar fi cel dublu de la frana s-au cel de la pedala de ambreaj si altele,toate trimit semnale la modulul motor ,pt. a scoate un consum cat mai eficient,si poluare cat mai redusa:hi:
    P.S.ati stiut ca daca indicatorul de combustibil este la minim,masina nu merge la parametrii maximi,pt. a mari cat mai mult distanta pe care o mai poti parcurge cu restul de comb.,pana la prima benzinarie,sa nu ramai de exemplu pe autobanda in pana de comb. si sa periclitezi viata ta si a altora.
     
  14. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Lxl , nu ma supar ca-mi explici , asta am si intrebat , Multumesc de sfat acuma am inteles , am mai avut un passat 1.9 tdi si tot 0 imi arata , nu stiam ca poate sa fie acea clapeta la comb. Multumesc , Foarte folositor. Dar de frana de motor sti ceva? ca deabia am trecut la automata si vine Doamna iarna.
     
  15. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    si pe mine m-a speriat consumul,dar nu numai in oras...undeva la 14-17 in oras si 10-11 in afara...dar bineintels ca nu am crezut ceea ce-mi apare in bord si m-am dus cu masina la doctor.problema era de la senzorul de la litometru...este defect si nu-mi indica bine.am facut o singura data consumul la pompa si in 200km parcursi(mai mult de jumate facuti afara la viteza mica de 90-100km/h) mi-a consumat 12.5...deci degeaba este defect litometrul,ca masina tot enorm consuma...si credeti-ma ca peste 2.300-2.600 de turatii nu schimb viteza,merg calm cu ea...deci consum mare zic eu,asa mi se pare,mai ales ca masina nici nu mi se pare a trage foarte bine,este greoaie si pana la 2.000 de ture zici ca sta pe loc,dupa aceasta turatie incepe sa intre in parametrii normali zic eu.stima
     
  16. S0rinake

    S0rinake 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI quattro 2002 motor AKE
    Care sunt Problemele unui consum MARE ?? Pe mine ma dispera... 9- 10 Litri... si merg maxim 50 km. Asta rezulta un 20L/100km...! Termostatul este o problema ( stiu de el...dar nu am si banii sa fac si Distributia ) Altceva ce poate fi...?? Erori in Vag .. niciuna...! Jantele originale...! Fara Balast Inutil in masina...!Reglat Avans.
    Este Tiptronic si quattro 2002.... 230.000km....179cp AKE Avant! Urmeaza sa-i fac revizia....in 2000km. Dar si cu revizia facuta nu scoteam mai putin.! Pls HELP!
     
  17. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Un termostat defect poate influenta enorm de mult consumul,dar 20l la suta ,cred ca e putin exagerat,la asemenea cantitate de combustibil injectat intr-un motor de 2,5,cred ca ar creste nivelul de ulei si un fum negru de nu vezi in spate.La un 15-16 urban la cv aut. deja sant necazuri,astea tre sa le gasesti si sa le repari,termostatul este primul pas si nu e obligatoriu sa-i schimbi distibutia,este adevarat ca lucrarea i-i aceiasi,dar nai incotro,s-au te inpaci cu consumul asta pana i-i vine randul distributiei:keule:.
     
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    ar trebui sa-i faci si un log in mers sa vezi cum lucreaza debitmetrul.
     
  19. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    pe mine in oras ma rupea consumul, eu am un allroad tot AKE 2002 triptonic, acu 3 saptamani m-a lasat regulatorul de debit la pompa de injectie dupa c am reparat-o a scazut consumul cu 4-5 % in oras si 1-2% la drum lung
     
  20. Opuca 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi allroad ,2,5 tdi ,2001 Audi A2 ,1,4 ,2001
    Si pe mine m-a rupt ..de la 16% in sus .Am facut de toate aici la noi si nu s-a rezolvat nimic.Am ajuns la in West ...acolo dupa trei ore de teste au venit si rezultatele ,mi-au schimbat pompa ...iara eu parca mi-am cumparat alta masina. De vina au fost "mecanicii" nostrii.Nu a fost bine pusa la punct pompa dupa ce am schimbat distributia. De atunci i-am mai facut cate ceva ..turbina noua , cai in plus ...si uite ca am depasit 200.000 cu un consum mediu de 9.7 .
     

Distribuie pagina asta