1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de combustibil 2.0 TDI la Q5 - discutii diverse

Discuție în 'Audi Q5' creată de GunX, 26 Sep 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Pulca 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi Q5 DSG
    Am Audi Q5 din 2012, cutie DSG in 7 trepte, iar consumul pe autostrada (130km/ora) aprox 7%. In oras difera. Este intre 9 si 11%, depinde de aglomeratie si stil de condus.
     
  2. Geo_G

    Geo_G 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Q5 2.0 tdi 170 cp quatro 2011
    Audi Q5 2011 2.0 170 cp Quatro cu cutie S-tronic are consum in Bucuresti preponderent peste 12% iar in afara intre 7 - 9% in functie de viteza, inclinatie si poate si de combustibil.
    In cazul acestor modele trebuie sa tinem cont si de tipul diferentialului care este un Torsen ceea ce aduce un plus de consum.
     
  3. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Q5 2012 125kw quattro, roti 235 55 19 si vara si iarna, 10.4% mixt pe ultimii 7000 km, 90% urban
     
  4. MarianR 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi Q5
    Q5 2012, 2.0 tdi, 170 cp, cutie manuala si cu anvelope Michelin Crossclimate allseason 235 65 R17: mixt 8,3, iar la drum intins 6,0-6,3.

    La viteza de 60-65 KM/h , in special pe DN Pitesti -Campulung (risc de radare) obtin o medie de 5,0-5,5 l/10km, iar pe autostrada Pitesti -Bucuresti la o medie de 130 km/h obtin 7-7,5 l/100km (motorina de la Rompetrol).
     
  5. Marcelică 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2019
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi Q5 2011,2.0 170hp quatro.
    Audi q 5 2011 tdi 125 KW, pe ultimii 9000 km, 8,2l%,mi se pare un consum decent. Drumuri bune.
     
  6. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Q5 2012 125kw quattro, roti 235 55 19, 2000 km, traseu in Ro, inclus Transfagarasan si Transalpina, 4 adulți, portbagaj Full, 8,7%
     
    MarianR și DeViAnS apreciază asta.
  7. z3m3 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2019
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi q5 hybrid 2.0 2016
    Audi q5 hybrid 300 cp, roti de 20, consum de la 8 la 40 pe orice drum. In oras sub 12 in conditii de bucuresti. Drumuri bune!
     
    MDU apreciază asta.
  8. RealPusky 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5/8R 2010 - 3.0 TDI CCWA‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏Audi A6/C7 2013 - 3.0 TDI CDUD
    Nici 3.0 tdi nu este chiar asa linistit. Cum sa nu sara de 10 Litri ? Al meu, cu tot sistemul de injectie refacut (ca sa nu se puna problema de uzura), la drum lung prin tara (fara autostrada) cu mers legal, scot 7%, dar plange DPF-ul. Mers de autostrada pe pilot la 130, scoate 9-10 %. Fortat autostrada cu 150-160 medie 11-12%. In functie de trafic mai creste si el cu inca 1%. Mersul in oras nu are rost sa il discutam. Mai ales pe distante scurte. Consuma suficient si sunt convins ca rotile mele pe 20" nu ajuta.
     
  9. dragosvasiliu

    dragosvasiliu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI Q5, 2.0 TDI, CGLA, An 2012
    Ceea ce nu inteleg eu, este consumul la relanti. La orice masina vw sau audi cu motor de 2 L diesel 140 sau 170 cai, cand motorul are 90 grade consumul sta in 0.4- 0,6 cu toti consumatorii opriti. La acest q5 imi arata mereu 0.8- 0.9 la relanti. Inteleg ca in mers consuma mai mult ca nu i aerodinamica, ca e grea etc, dar la relanti care naiba e diferenta intre motoare de consuma nejustificat mai mult ? Am avut un A4 model b8 de 143 cai, la relanti arata 0.5 in medie. Tot 2 L CR.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aia 0.2-0.3l sunt o problema pentru tine ?

    Daca nu, atunci despre ce vorbim ?

    La care acest Q5 ? Ca in profil ai un A6 C5 si mai sus mentionezi un A4 B8.
     
  11. dragosvasiliu

    dragosvasiliu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI Q5, 2.0 TDI, CGLA, An 2012
    Aveam A6 acum cativa ani (contul pe forum e mai vechi), acum am un Q5 din 2012 motor de 163 cp, import Belgia, care de fapt e fix motorul de 170 cp limitat la ei pentru impozite mai mici.

    Nu intelege gresit, nu am luat masina asta pentru consum redus sau ceva. Sunt constient de tot ce am descris mai sus, greutate forma tractiune integrala etc. Am postat strict pentru faza de consum la relanti. Deoarece nu inteleg cauza acestui consum in plus nejustificat. Poate mai sunt si alti colegi care au aceleasi cifre.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai un motor care s-a pus doar in 2011 si 2012, asta in cazul in care ai CGLA.
    Nu e comparabil cu motorizarile de pe B8, chiar daca ambele sunt CR.

    Probabil mai sunt si alti colegi ce au aceleasi cifre, ce relevanta are ?

    Daca va ajuta cu ceva sa faceti "teoria batului de chibrit" pe 0.2l de combustibil, n-aveti decat.
    Dar, la ce folos ?
     
  13. dragosvasiliu

    dragosvasiliu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI Q5, 2.0 TDI, CGLA, An 2012
    Man, imi dai reply doar de dragul conversatiei sau ... pentru ca nu inteleg. Nu cred ca este de interes pentru tine personal daca conteaza 0.2 sau 0.3 L in plus la relanti. Eu m-am adresat strict legat de consum, colegilor care au acest model de masina si care poate au gasit o explicatie a consumului marit la relanti in mod nejustificat din punct de vedere tehnologic. Deoarece este clar ca o masina care va consuma la relanti 0.8 sau 0.9 in loc de 0.5, ea va avea un consum mai mare si in mers, fie oras fie exterior. Lucrez in domeniul mecanicii si caut o explicatie pertitenta si plauzibila pt acest consum marit, nu caut sa ma intrebe cineva de banii mei din buzunar.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauti degeaba raspuns. Nu o sa-l gasesti. Topicul acesta se inchide asa cum s-au inchis si alte topicuri despre consum deschise aiurea si inutil. Cand iti cumperi marca asta de masina nu te intereseaza consumul. Ma repet ce am mai repetat pe forum dar nu ai citit nimic si pentru ca sa inveti pentru ca vad ca lucrezi degeaba in domeniul mecanicii:

    Consumul depinde de foarte multi parametrii iar cifrele de consum pot varia în funcţie de diverse condiţii si consumul nu poate fi la toti la fel din mai multe motive: uzura motor, starea autovehiculului, stilul personal de condus, comportamentul la volan, topografia si drumurile pe care circulam, stare carosabil, conditii de trafic (trafic intens), calitate carburant, temperatura exterioara, climatul şi conditiile meteo, anotimp, felul anvelopei si marca, marime jante si anvelope, presiune in anvelope, persoane plimbate in masina, greutate autoturism, greutatea transportată şi folosirea echipamentelor din dotarea mașinii adica sistemele utilizate în automobil, precum aerul condiţionat, tractiunea 4 x 4 care la unele masini este permanenta, etc., etc.

    Cei care tot cautati explicatii despre consumul de combustibil eu cred ca voi cautati probleme acolo unde nu sunt. Am mai spus si cu alta ocazie, nu mai cautati probleme acolo unde nu sunt si lasati consumul la masina pentru ca nu de asta v-ati cumparat Audi.

    Discutiile astea sunt ca in bancul ala idiot sa ne laudam care o are mai mare si atat.
     
    remi mihai și (utilizator șters) apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta