1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Catalin Q5 2013 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q5, 2.0 cmc, 2013
    Salut. Ai mutat senzorul in noua locație? Merge?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    L-am mutat sa scap de alarma dar problema tot exista.
    In fine, este doar pe circuitul de joasa presiune deci teoretic doar axul pompei de vacuum ar avea de suferit. Turbina si restul au suficienta presiune ca altfel erau praf din 2016 pana azi. Motorul functioneaza in continuare impecabil.
     
    Ultima editare: 10 Iul 2019
    bcosmin apreciază asta.
  3. Catalin16v 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8
    Salutare. De curiozitate, daca presiunea scade, si implicit se aprinde si martorul in bord, atunci cand temperatura uleiului depaseste 100 C nu se poate monta un kit radiator racitor de ulei aditional pentru a mentine temperatura uleiului mai scazuta?

    Am tot rasfoit thread-ul asta si nu am gasit nicaieri sa se discute despre varianta asta.
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Iar iti dau un raspuns sec, dar nu pui intrebarile cum trebuie. Daca presiunea scade tu iti faci probleme de temperatura uleiului nu de motor? La o masina normala, doar pe serpentine mers mai tare iti urca peste 110* uleiul. Daca e bun uleiul nu ai ce cauta cu alte racitoare aditionale de ulei. Vrei sa faci modificari la masina ? Ai modificari la masina de sta asa sus uleiul de vrei un racitor aditional? Crezi ca scazand temperatura uleiului cu cateva grade nu o sa se mai aprinda senzorul?:laugh: Citeste specificatiile uleiului pe care il ai in motor si ai sa vezi ca diferentele intre grosimea uleiului la 80* si 100* grade nu te rezolva de problema presiunii. :hi:
     
  5. Catalin16v 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8
    Verificand pe propria masina presiunea uleiului cu un manometru am observat faptul ca odata cu cresterea temperaturii uleiului imi scadea presiunea (daca inregistram valorile scoteam chiar un grafic frumos al presiunii in functie de temperatura), de aceea ma gandeam ca daca reduci cu cateva grade temperatura uleiului il mentii la o anumita grosime si, implicit, iti mentii presiunea la o valoare mai ok. Daca nu are relevanta temperatura uleiului in aprinderea martorului si in scaderea presiunii de ce semnaleaza doar atunci cand motorul este foarte incins? Si la o masina normal nu iti urca doar pe serpentine peste 110 C uleiul, valorile acestea le poti obtine si intr-o zi de vara stand in trafic bara la bara... Inteleg ca problema nu este data de temperatura, vascozitatea sau alt parametru al uleiului dar am observat acest lucru verificand masina si ma gandeam ca cine stie... Nu ma intereseaza martorul, acela se aprinde destul de rar, ci cum sa mai opresc din scaderea brusca a presiunii odata cu subtierea uleiului...
     
    mariuSTM și MDU apreciază asta.
  6. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Cred ca moderatorii de aici stiu bine ce zic cand afirma ca nu e o problema iar daca nu te stii suspect de alta defectiune la masina ce poate avea legatura cu presiunea uleiului sau cantitatea uleiului nu are rost sa ne facem griji. De ce zic asta: la inceputul lunii iulie am fost la greci cu masina, cand am plecat pe 01.07.2019, temperatura in Romania a depasit 33`C iar in Grecia erau 37`C. La intrare in Slobozia si la trei intersectii din Bucuresti (cat am traversat capitala) s-a apris senzorul (deci numai in momentul in care masina a fost la ralanty). Functia start/stop era dezactivata. Nu s-a aprins la fiecare intersectie sau la fiecare trecere de pietoni la care am oprit. Pe Bulgaria a facut intr-un singur loc, iar pe Grecia la fiecare statie de taxare cat am stat sa platesc autostrada. La inapoiere am venit cu o zi inainte de celebra furtuna ce a facut victime, temperatura doar in Grecia a fost de 30de grade Celsius, in Bulgaria si Romania au fost sub 28`C. Nu s-a mai aprins avertizarea. Concluzia mea: daca era o problema reala crapa motorul in 2600 kilometri efectuati!
     
    marius uba și Mihain apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta este concluzia dar nimeni nu vrea sa priceapa si cauta probleme, aiurea si inutil, acolo unde nu sunt. Crăpa motorul de tot in km aia si crăpa de mult daca erau probleme de ungere. Probleme sunt in alta parte dar nu are rost sa va incarcati voi memoria cu lucruri inutile si mai ales nu sunt probleme care sa afecteze motorul chiar si in timp.
     
    robertosandu, marius uba și Dani popescu apreciază asta.
  8. Sirap 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 B9 avant / 2.0 l /DEUA -2016
    Salut, Mentionez ca am cod motor CJCB si pe langa celelalte piese care au fost inlocuite la motor de alti colegi , (datorita presiunii scazute la ralanti ),eu am inlocuit si chiuloasa ( noua ,completa ).
    Problema persista in continuare , am schimbat si 5 tipuri de ulei diferite ,am montat sonda de ulei in gaura tehnologica de la rampa de culbutori si am montat o alta sonda cu transmitere la un afisaj digital ,
    cand se aprinde martorul in bord de presiune scazuta ,atunci pe afisajul digital apare valoarea de 0,3 bari ,deci sonda OEM transmite valoarea reala de presiune minima .
    Ca si rezolvare REALA fara in;ocuirea motorului , se monteaza kitul de pompa ulei de pe motoarele 1,9 ALH ( cu pompa pe lant si intinzator mecanic )
    Urmeaza si eu sa rezolv aceasta problema ,am cumparat toate piesele necesare. Stiu un mecanic care face modificarea si a dat rezultate pana acum pe 7 masini de cand urmaresc eu procedura ,si manopera costa in jur de 1000 lei
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu e o solutie buna. Sa dai jos arborii de echilibrare si sa pui pompa de 1.9 .....
     
  10. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Si eu consider ca nu-i o solutie buna.
    @Sirap daca la vechea chiulasa nu ai uzuri pe lobul de atac al axelor cu came, la paliere sau in lagarele din chiulasa atunci, probabil exista presiune suficienta de ulei pe acest traseu.
    Sunt de o ciudatenie iesita din comun aceste motoare (CJCx, CGLx) fabricate pana in 2014 cu toate astea tachetii hidraulici ar fi facut zgomot infernal fara presiune suficienta. La mine totul functioneaza perfect inca.
     
    robertosandu apreciază asta.
  11. cercel george

    cercel george 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2019
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A4 avant 2014
    acum cateva zile sa aprins becul de preiune la ulei(rosu) timp de 2 3 secunde
    astazi ajunsai cu ea la un MECANIC si gasi codul 5582 - oil pressure switch for reduced oil pressure
    zice ca este vorba despre o valva (supapa) care deschide un aldoilea circuit de ulei si ca acea valva ar da eroarea
    asi dori si eu o parere va rog frumos . am citit foarte multe postari aici dar nu am gasit ceva care sa ma multumeasca
    audi A4 avant motor 177CP. CGLC 2014
     
    Ultima editare: 29 Iul 2019
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu remediezi problema (sa schimbi senzorul defect) si astepti raspunsuri ? Nu ai citit nimic pentru ca daca ai fi citit ai fi stiut ce ai de facut. In conditiile in care te-ai inscris acum 6 zile pe forum iti spun eu sigur ca nu ai citit nimic.
     
    bcosmin apreciază asta.
  13. Sirap 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 B9 avant / 2.0 l /DEUA -2016
    Tare ma tem, sa nu fie aceias problema fara rezolvare. Eu am inlocuit cinci (5) sonde prima data, am crezut ca acolo este problema. Am fost la reprezentanta 960 lei diagnoza, am cerut schimbarea soflului de fabrica inapoi pentru ca au zis anumiti carcotasi ca softul dieselgate nu citeste valoarea sondei corect, apoi a urmat:
    - pompa noua OEM ( la care a desfacut si presat arcurile de la ambele supape de retur si bypas cu cate o saiba de 2 mm),
    - cuzineti biela palier,
    - baterie filtru ulei, inclusiv racitor OEM ,
    - chiuloasa noua a venit fara axe si tacheti, am luat noi axe si tacheti,
    - 5 tipuri de ulei diferite
    - am gasit doua furtune de apa care intrau in carcasa de ambreaj, dar acolo erau obturate cepurile de teava care erau pe carcasa . Probabil au zis cei de la reprezentanta ca era de fabrica pregatit traseul de racire pentru cutia automata (am facut un stut si am conectat traseul de apa, am crezut ca nu face circuitul de racire complet.
    - inlocuit purjoarele care ung pistoanele.
    TOATE astea FARA NICI UN EFECT. Merg de doi ani de zile si cand apare mesajul, calc ambreiajul, turez motorul sau in coloana tin motorul turat la 900 rotatii (sau folosesc start stopul)
    Scuze daca am gresit ceva in text, am scris sa ma descarc de OF :)
     
    robertosandu, danut1973, Dani popescu și alți 2 apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este fara rezolvare. Mergi pana crapa asa cum merg cu masina asta si alti colegi dupa ce au facut chiar mai mult decat ai facut tu.
     
    marius uba apreciază asta.
  15. jack1992 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2019
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    Salut,
    Detin un audi A4 B8 2008 143 cp. Mi s-a aprins martorul nivel ulei. I-am facut schimbul si tot sta aprins.

    Screenshot_20190924-112405_Gallery.jpg
     
  16. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Ce cantitate de ulei ai pus in motor?
    Pe MMI ce arata?
     
  17. jack1992 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2019
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    4 sau 5 litri numai stiu exact cat are bidonul de liqui moly
     
  18. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Daca sunt 4 litri e normal sa-ti arate, daca sunt 5 litri nu e normal.
    La un schimb normal incap intre 4,8 - 5,0 litri, in functie de cat lasa uleiul sa se scurga.
    Mare atentie.
     
  19. jack1992 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2019
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    A pus tot bidonul de 5 litri, am sunat acum. Nu stiu de ce sta aprins, o fi senzorul ?
     
  20. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    La ce ai tu acolo e fix diferenta de 1 litru, poti incerca la cineva care are in zona o diagnoza, sau sa incerci sa mai pui 200 ml sa vezi daca creste acest nivel.
     

Distribuie pagina asta