1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. BogdanBRM

    BogdanBRM 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 2013
    Va salut . Sper ca postez unde trebuie .
    Detin un b8.5 2013 2.0 177 cp . Am facut schimbul de ulei ( liqui moly )acum aprox 4000 km (2 luni ) . Imediat dupa schimb imi arata pe mmi nivelul full . Dupa 2 luni am observat ca mi a scazut cam un sfert . Am deschis capota pentru reset , am dat o tura de oras am lasat o 5 minute am pus contactul si mi a aratat iar full . A2a zi dimineata iar mi a aratat 3 sfarturi apoi seara cand am verificat mi a aratat aprope de jumatate . Dupa un drum de 10 km iar mi a aratat aprope 3 sferturi . Prima poza ieri dupa resetare , a2a astazi dimineata , a3a seara si la 10 secunde poza 4 . O fi o problema ? Ceva sfaturi ? Este normal ?
     
    Ultima editare: 7 Oct 2019
  2. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Și eu am același motor și cred ca contează foarte mult momentul in care faci măsurătoarea. Dacă o faci imediat după ce oprește motorul, e clar ca nu are cum sa-ți arate la fel ca atunci cand măsori după ce a stat o noapte. Ce cod de motor ai?
     
  3. BogdanBRM

    BogdanBRM 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 2013
    CGLC si nu am facut chiar imediat. Astazi de dimineata am verificat iar, era aproape de full.
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Da-i pace. Fa verificarea pe joja. Ce iti apare pe MMI este informativ, nu foarte exact.
     
    BogdanBRM apreciază asta.
  5. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Care joja? Ca CGLC nu are joja...

    Sent from my Huawei P20 using Tapatalk.
     
  6. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Cum iti dai seama altfel daca senzorul iti da rateuri ? Cumperi joja si verifici, e sfanta.

    Edit : Nu conteaza ca este universala sau nu. Ideea e ca daca vrea sa verifice 100% trebuie cu joja nu un senzor electronic care poate da foarte usor rateuri.
     
    Ultima editare: 10 Oct 2019
  7. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Nu exista joja pt CGLC, iar de la alte coduri nu indica corect. Trebuie folosita una universala reglabila, eventual la un service.

    Sent from my Huawei P20 using Tapatalk.
     
  8. Mihaescu Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Salut,
    Pentru CAGB 100kw se potriveste aceeasi joja? (codul de mai sus este pentru CAGA)
    Multumesc.
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu am folosit joja pentru CAHA.Nu stiu sigur daca se potriveste si pe alte motorizari.
     
  10. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    BogdanBRM s-a mai discutat, la CGLC nu se poate pune joja din pacate.
     
  11. andrei alexandru11111

    andrei alexandru11111 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 tdi (CJCC) 2014
    Bună ziua,
    Vin cu o intrebare si o rugaminte in acelasi timp: mașina a stat parcata 4 săptămâni si dupa prima pornire a crapat suportul de la filtrul de ulei. Am dus masina la service si cei de acolo au gasit piesa, din poza atasata, pe furtunul care intra in suportul de la filtru de ulei dar nimeni nu stie pentru ce este piesa asta.
    Mașina în cauză este Audi A4 B8.5 2.0 tdi cutie manuala an fabricație 2014. Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca de obicei, va asteptati sa ghicim noi codul motor.
     
  13. andrei alexandru11111

    andrei alexandru11111 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 tdi (CJCC) 2014
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu-mi apare nimic de genul in ETKA.

    upload_2019-11-26_18-41-13.png
     
    andrei alexandru11111 apreciază asta.
  15. andrei alexandru11111

    andrei alexandru11111 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 tdi (CJCC) 2014
    Vă mulțumesc mult pentru implicare.
    Nici nu stiu ce să fac. Să o las așa sau să mai caut locul de proveniență a piesei.?
     
  16. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    La modelul B8 cod motor CAGA din 2009, au aparut probleme la balansier si axul de antrenare al pompei de ulei?
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Da,caga 2009 are problema cu axul de 77mm
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dragos cata lene iti este sa citesti integral acest topic: http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...leme-reparatie-si-sau-inlocuire.22592/page-30 unde ne-am chinuit sa explicam tot ce vreti sa stiti ? Sunt probleme inclusiv pana in anul 2015 la toate motoarele 2.0 TDI si daca nu remediati problema cu maxim 700 - 900 Euro, ulterior o sa va coste peste 2.000 - 3.000 Euro (pompa de inalta noua, turbina si poate un alt motor in functie de ce se distruge).
     
  19. Razvan talpos 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 B8 2.0 Caha 2010 125kw
    Buna seara, poate cineva sa ne spuna ce lungime are joja cu codul 03L115611M. Intreb fiindca am cumparat o joja cu codul 03L115611E si este prea lunga . Mentionez faptul ca detin un a4 b8 170 cp Caha.
    Multumesc
     
    Ultima editare: 12 Ian 2020
  20. cosmind 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2011
    Locație:
    In fata calculatorului
    Masina:
    Audi A4 CAHA 2009
    Daca trebuie sa demontezi capacul culbutori ca sa scoti joja atunci e buna cea cu M la sfarsit. Asa am si eu. Cea cu E la sfarsit e pentru cei care au acces la joja prin partea laterala a capacului fara sa il demonteze.
     
    p.m.serban apreciază asta.

Distribuie pagina asta