1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Schimbare = Inlocuire senzorul de presiune ulei la Audi A4 B8 si B8.5 (facelift).

     
    Marius negrila apreciază asta.
  2. Marian1980 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2019
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi a4, 2.0tdi,2012, multitronic
    Salut,
    La masina mea Audi A4 B8.5 facelift din 2012 cod motor CJCA mi-au înlocuit motorul pe garanție cu unul second cu 64.000 de mile.
    Motorul pe care l-au pus era de pe o mașină din 2014 (știu sigur ca filtru de ulei e diferit fata de ce aveam înainte) și pe motor era scris doar CJC nu mai avea și a patra litera. Mașina am cumpărat-o de la un parc de mașini și am avut garanție 3 luni. După 3 zile s-a aprins becul și am dus-o la service.
    Cert este ca presiunea la ulei era 0.2 parca. Deci, adevăr ca nu produce presiune este, acum ca poate nu e nevoie de o presiune de 0.5 bari în chiulasa e alta poveste.
    Au schimbat pompa, senzor și la fel făcea, pana am dus-o la un service care se ocupa doar de motoare (chiulase, arbori, pompe injecții etc).
    Șeful de service mi-a explicat ca nu au nimic, nici cuzineții nici axele cu came.
    Problema poate fi identificata doar într-un laborator în care motorul sa fie examinat cu raze sau asa ceva. Un fel de radiografie în mers a motorului, pentru ca poate fi undeva o fisura prin care sa se piardă piardă presiune cand uleiul ajunge la 105 grade. Mi-a mai explicat el niște chestii dar e mai greu ca e irlandez și engleza pe care o vorbesc irlandezii ăștia e cam ciudata. Cert este ca mi-a zis ca poți sa schimbi toate internele și sa facă la fel iar laborator în care sa facă o verificare foarte amănunțită de felul asta nu au decât producătorii dar nu se încurcă cu problema de felul asta pentru ca nu sunt în număr foarte mare.
    Nu au trecut, cei de la grupul VAG, în manual, ca mașina poate sa consume și un litru de ulei la 1000 de km doar sa nu cheme aproape toate motoarele de 2 litri benzină sa le schimbe segmenții ? Deci poate intern, in cadrul firmei = grupului VAG, se știe de la ce se întâmplă asta dar incidenta este prea mica ca să își bata capul cu vreo rezolvare.
     
  3. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Buna seara,
    Cred că ar fi mai corect daca s-ar putea elimina aceasta avertizare stresantă. Cazuistica a demonstrat că motoarele nu se strica din cauza acestei avertizări. Dacă e schimbat axul de la pompa preventiv și ai uleiul îl schimbi la timp consider că ar trebui eliminată aceasta avertizare. Provoacă mai multe boli de inima decât motoare stricate.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nici o problema cu motorul. Trebuie schimbata pozitia unui senzor si problema este rezolvata.
    S-a mai discutat de N ori aceasta problema. Apropo, situatia asta exista doar pe facelift.
     
    mishu AOG și smurff apreciază asta.
  5. iulianid 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a4 2013
    @audi66 eu nu inteleg cum schimbați voi poziția unui senzor, de parca motorul are 100 de gauri si iti poti alege unde sa montezi senzorul. Aveți impresia ca dacă era asa simplu inginerii grupului VAG nu schimbau asa pozițiile senzorilor ? Băgăm bormașini cu spiral de 10 si facem alta gaura pentru relocare senzor ?

    Treaba este oarecum simpla. Se scoate senzorul de presiune ulei,se măsoară presiunea uleiului la relanti si la 2000 de turatii, dacă presiunea este buna inseamna ca este o eroare de citire. Se schimba senzorul cu unul nou OE, se înlocuiește uleiul și gata.

    Nu va lăsați păcăliți de relocari, modificări, persoane care va spun ca nu exista rezolvare
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se da o gaura, in anumite cazuri se poate crea o piesa intermediara la strung sau CNC pentru adaptare senzor daca nu are loc pentru montaj, se face filet cu tarod, se curata, se sufla cu aer si se monteaza un senzor. In anumite cazuri exista niste gauri tehnologice date si lasate de catre fabrica pentru a nu mai face toate operatiunile descrise anterior.
    Degeaba faci ce ai spus mai sus pentru ca la codul de motor CGLC exista o eroare de fabricatie si nu se rezolva asa cum ai spus tu. Rezolvarea este mult mai complexa (se inlocuieste motorul) dar nici aia nu rezista pe termen lung.
    Cea mai buna treaba este cu mutarea senzorului. Bafta.
     
    iulianid apreciază asta.
  7. iulianid 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a4 2013
    Eu dețin acest cod motor CGLC si m-am confruntat cu aceasta probleme, am făcut cele menționate mai sus și nu am mai avut probleme.

    In primul rand acest cod de motor NU ARE PROBLEME CU POMPA DE ULEI, pentru toți cei care au dubii
     
    Marian_20099 apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba are. Nu te mai contrazice aiurea si inutil. Am reparat pompe de ulei la motoare cod CGLC de m-am saturat. Nu mai scrieti aiurea mesaje care unii le iau de bune daca nu va pricepeti. Sunt zeci de colegi aici pe forum carora le-am reparat pompa de ulei la Audi A4 B8.5 facelift si la multe alte modele de Audi cu motor 2.0 TDI fabricate dupa 2012 care va pot confirma ei, cat de distrus era imbusul.
    Incetati cu aceste discutii care se repeta aiurea si inutil. Nu se accepta discutii care se repeta odata ce ele sunt deja mentionate - scrise aici pe forum.
     
  9. iulianid 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2020
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a4 2013
    In urma celor constate de mine personal, pentru cei cu probleme de presiune ulei la motorul CGLC si nu numai, masurati presiunea uleiului. Dacă este buna presiunea de vina este senzorul. Bafta.
     
    Marian_20099 apreciază asta.
  10. Marian_20099

    Marian_20099 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAHA
    Sunt de acord cu tine si problema nu este de la pompa de ulei. Este cineva pe forum care a rezolvat problema fara improvizatii ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunteti incredibili cand va spune cineva in foarte cunostinta de cauza. Schimbati degeaba senzori. NU se rezolva problema la acest cod motor CGLC niciodata referitor la presiunea de ulei. Mai terminati cu acest discutii si v-am spus sa incetati cu aceste discutii. Eu v-am spus doar ca trebuie reparata pompa de ulei pentru a nu ramane cu masina in drum. Mai departe faceti ce vreti si procedati cum doriti dar terminati cu intrebarile si alte discutii pe tema asta.
     
    Dragosb1980 apreciază asta.
  12. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Este exact cum a spus Cristi si eu incercam sa ma imbat cu apa rece ca nu e problema si altele. Am masurat presiunea uleiului la rece 0.8 iar la cald 1.2 dar la ralanti la cald presiunea este 0. Singura solutie este mutarea senzorului. Alti colegi au desfacut tot si tot la mutarea senzorului au ajuns. Probabil cei care gasesc rezolvari din astea minore sunt cei care nu fac distante mari si nu apuca sa incinga uleiul si sa stea la ralanti cu motorul.
     
  13. clodi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0tdi 177cp cod cglc din 2013
    Eu am rezolvat problema prin inlocuirea culbutorilor hidraulici. De la inlocuirea acestora după un an de zile pot spune ca nu am mai întâmpinat eroarea. Menționez ca vara trecută am făcut și un drum de Grecia. Inițial am schimbat senzorul de presiune ulei pe original și tot degeaba.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cat de buna a fost ideea de a folosi un 10w50 in loc de 0w30 si/sau 5w30, dar, e alegerea ta.
     
  15. Claudiu76 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a4, 2000, 2013
    Legat de problema cu aprinderea martorului presiune ulei in bord va spun ca fabrica a trimis memoriu la toate reprezentantele Audi pentru a schimba tăchetii, pentru ca de acolo e problema. Eu i-am schimbat de 5 zile și nu mi se mai aprinde becul.
     
  16. Ciobotea Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    B8 2.0tdi 2010
    Senzorul de presiune legat la masa , sau mufa de la senzorul de presiune?
     
  17. townbiscuit 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.0 TDI CGLC, 2013
    @Ciobotea Andrei mufa senzorului. Eu am mutat senzorul pe conducta de alimentare a turbo adica ceva similar cu ce a făcut @biju2000. De atunci nu am mai avut treaba.

    Nu exista nici o eroare de citire, fiindcă nu se citește nimic. Este un întrerupător "senzorul" de presiune. Nu ai presiune și atunci nu se comuta circuitul la masa.

    Eu am înlocuit tachetii fara rezultate. Și erau tachetii originali. Mutarea senzorului nu reprezinta rezolvarea problemei ci doar ajuta ca să scapi de eroare. Am schimbat și pompa și avea hexagonul puțin uzat, cum a menționat și @Cristi. Posibil sa mai fi fost schimbata deja pompa.
     
    Keo apreciază asta.
  18. hada_flo 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 TDI,CGLC, 2013
    Buna ziua,

    In legatura cu mesajul de mai sus prin care " fabrica a trimis memoriu la toate reprezentantele Audi pentru a schimba tachetii", am verificat astazi la Porsche Bucuresti Vest 1, si nu au cunostiinta de asa ceva.
     
  19. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Clar ca nu, fabrica nu trimite memorii. Emite TSB-uri iar eu nu stiu sa existe un TSB (Technical Service Bulletin) adresat pentru acesta problema si le urmaresc cu atentie vorba unui clasic in viata.
     
  20. Whiskey280

    Whiskey280 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0tdi CGLC 2013
    Va salut,
    Un prieten a descoperit problema pentru presiunea de ulei, este vorba de uzura lagherelor de la axa cu came. A mai schimbat cineva si a rezolvat ?
     

Distribuie pagina asta